main logo
2163

Verdict în cazul accidentului de lux dintre o Tesla și un Mercedes

Acum 4 săptămâni, la 7 martie 2021, în Chişinău s-a produs un accident foarte controversat între o Tesla Model S şi un Mercedes-Benz GLE Coupe.

Verdict în cazul accidentului de lux dintre o Tesla și un MercedesColaj: știri.md

Zicem controversat pentru că modul în care s-a produs acel accident a născut un şir uriaş de comentarii ale publicului despre cine ar fi fost vinovat de producerea lui, transmite Știri.md cu referire la Piataauto.md.

Întâmplarea a avut loc la intersecţia străzilor Mateevici şi Puşkin din capitală. 

Ambele automobile se deplasau pe strada Mateevici din direcţia Bodoni spre Puşkin. Strada Mateevici e una cu două benzi, fiecare din cele două pentru câte un sens de deplasare, deci e o stradă în care se circulă pe două sensuri. 

Strada Puşkin e una cu sens unic. 

Accidentul s-a produs atunci când Tesla a început a vira de pe Mateevici la stânga spre Puşkin, iar Mercedesul începuse o manevră de depăşire a Teslei pe contrasens, în intersecţie şi pe trecerea de pietoni. 

Respectiv, traiectoriile celor două maşini s-au întâlnit, Mercedesul a lovit Tesla în lateral în zona uşilor şi a proiectat-o pe trotuar, unde această a mai lovit scările unui edificiu, suferind avarieri majore.

Paradoxal, dar emiterea unui verdict din partea poliției privind vinovatul accidentului a durat circa trei săptămâni, în care dosarul a tot fost analizat. 

Mai mult ca atât, în primele discuţii agentul constatator al accidentului a menţionat şi posibilitatea declarării drept vinovat a şoferului de Tesla, exact în contextul menţionat de comentatorii noştri, că acesta nu s-ar fi asigurat la schimbarea direcţiei de deplasare, dar a spus, în acelaşi timp, că mai are nevoie de timp de analiză pentru a putea emite verdictul corect. 

Într-un final, au fost invitate ambele părţi la poliţie, din câte ştim cel puţin şoferul de Tesla s-a prezentat împreună cu avocatul său.

Într-un final, poliţia a emis verdictul în urma accidentului: vinovat se face şoferul de Mercedes-Benz GLE Coupe, prin efectuarea unei depăşiri interzise în intersecţie şi pe trecerea pietoni, iar şoferul de Tesla nu era obligat să se asigure din spate pentru banda de pe contrasens, exact cum spune articolul 40 al regulamentului circulaţiei rutiere.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării