23 noiembrie, 09:40
0
459

Trecerea la mașini electrice, cu impedimente: Puține stații de alimentare

23 noiembrie, 09:40
0
459

Inițiativa Consiliului Europei de a trece țările comunitare exclusiv la mașini electrice până în 2035 pare să se confrunte cu dificultăți. Cauzele ar fi numărul insuficient de stații de alimentare în țările Uniunii Europene, dar și incertitudinea de pe piața energiei electrice.

Trecerea la mașini electrice, cu impedimente: Puține stații de alimentare

Cu toate că producătorii de mașini electrice lucrează la vehicule mai eficiente cu o autonomie de peste 600 de kilometri, problemele legate de infrastructură și stațiile de alimentare insuficiente sporesc riscul ca acestea să nu fie preferate de cumpărători, transmite Știri.md cu referire la Ntv.md.

Sigrid de Vries, director general al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile: Vehiculele nu vor fi cea mai mare problemă. Tehnologia există, vehiculele pot fi construite. Problemele sunt în alte dimensiuni ale acestei transformări. Infrastructura de încărcare, accesul la materii prime, menținerea mobilității la prețuri accesibile pentru întreprinderile mici, pentru șoferi, cetățeni și realizarea acestei transformări, inclusiv energia verde.

În prezent, jumătate din stațiile de încărcare din UE sunt în două țări - Germania și Țările de Jos. De asemenea, o altă problemă pentru producătorii de mașini electrice ar fi furnizorii de energie electrică. O flotă masivă de sute de milioane de mașini electrice noi ar însemna sute de miliarde de kilowați-oră de generare de curent, potrivit estimărilor. Europarlamentarul Michael Bloss crede că autoritățile comunitare ar trebui în timp util să crească producția de energie regenerabilă.

Unii consumatori consideră că vehiculele electrice fac rețeaua instabilă, ceea ce ar necesita investiții considerabile pentru consolidarea infrastructurii electrice existente. Comisia Europeană estimează că în următorii zece ani va fi nevoie de peste jumătate de trilion de euro pentru a moderniza rețeaua energetică a Europei.

Cu toate că producătorii de mașini electrice lucrează la vehicule mai eficiente cu o autonomie de peste 600 de kilometri, problemele legate de infrastructură și stațiile de alimentare insuficiente sporesc riscul ca acestea să nu fie preferate de cumpărători, transmite Știri.md cu referire la Ntv.md.

Sigrid de Vries, director general al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile: Vehiculele nu vor fi cea mai mare problemă. Tehnologia există, vehiculele pot fi construite. Problemele sunt în alte dimensiuni ale acestei transformări. Infrastructura de încărcare, accesul la materii prime, menținerea mobilității la prețuri accesibile pentru întreprinderile mici, pentru șoferi, cetățeni și realizarea acestei transformări, inclusiv energia verde.

În prezent, jumătate din stațiile de încărcare din UE sunt în două țări - Germania și Țările de Jos. De asemenea, o altă problemă pentru producătorii de mașini electrice ar fi furnizorii de energie electrică. O flotă masivă de sute de milioane de mașini electrice noi ar însemna sute de miliarde de kilowați-oră de generare de curent, potrivit estimărilor. Europarlamentarul Michael Bloss crede că autoritățile comunitare ar trebui în timp util să crească producția de energie regenerabilă.

Unii consumatori consideră că vehiculele electrice fac rețeaua instabilă, ceea ce ar necesita investiții considerabile pentru consolidarea infrastructurii electrice existente. Comisia Europeană estimează că în următorii zece ani va fi nevoie de peste jumătate de trilion de euro pentru a moderniza rețeaua energetică a Europei.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...