11 septembrie, 12:540
334

Toyota Motor a redus ţinta de producţie din cauza deficitului de cipuri

11 septembrie, 12:540
334

“Este o combinaţie de coronavirus şi semiconductori, dar în acest moment coronavirusul are impactul copleşitor”.

Toyota Motor a redus ţinta de producţie din cauza deficitului de cipuri

Despre aceasta a declarat Kazunari Kumakura, un director al celui mai mare producător auto din lume, după ce compania şi-a revizuit obiectivul de producţie, transmite Știri.md cu referire la money.ro.

Spre deosebire de alţi mari producători auto mondiali care au fost obligaţi mai devreme să reducă planurile de producţie, Toyota a reuşit să evite reducerile producţiei, deoarece a depozitat componente-cheie de-a lungul unui lanţ de aprovizionare rezistent la întreruperi, după cutremurul devastator din nord-estul Japoniei din 2011.

Anunţul de vineri al producătorului auto japonez este un nou semn că nicio parte a industriei auto mondiale nu a scăpat de efectele unei pandemii care a afectat vânzările şi că le împiedică capacitatea de a profita de redresarea cererii care a urmat valurilor iniţiale de COVID-19.

Vânzările de maşini din China au scăzut în august cu aproape o cincime faţă de anul anterior, deoarece au existat mai puţine vehicule pe care oamenii să le cumpere.

Toyota se aşteaptă acum să construiască 9 milioane de vehicule în anul până la 31 martie, în loc de 9,3 milioane. Compania nu şi-a revizuit previziunile de profit operaţional de 2,5 trilioane de yeni (22,7 miliarde de dolari) pentru anul fiscal.

În plus faţă de o reducere de 360.000 de vehicule a producţiei mondiale în septembrie, Toyota a anunţat vineri că va reduce producţia cu încă 70.000 de unităţi în această lună şi cu 330.000 în octombrie.

Compania speră să recupereze o parte din producţia pierdută înainte de sfârşitul anului.

Cererea de cipuri a crescut în timpul pandemiei, companiile producătoare de electronice de consum încercând să răspundă cererii de smartphone-uri, tablete şi alte dispozitive.

Dependenţa mare de fabricile producătoare de componente din Asia de Sud-Est este o problemă pentru Toyota, dar este, de asemenea, o problemă şi pentru rivalii săi, care au luptat cu o aprovizionare cu cipuri “foarte volatile şi strânse”, conform descrierii Volkswagen.

Despre aceasta a declarat Kazunari Kumakura, un director al celui mai mare producător auto din lume, după ce compania şi-a revizuit obiectivul de producţie, transmite Știri.md cu referire la money.ro.

Spre deosebire de alţi mari producători auto mondiali care au fost obligaţi mai devreme să reducă planurile de producţie, Toyota a reuşit să evite reducerile producţiei, deoarece a depozitat componente-cheie de-a lungul unui lanţ de aprovizionare rezistent la întreruperi, după cutremurul devastator din nord-estul Japoniei din 2011.

Anunţul de vineri al producătorului auto japonez este un nou semn că nicio parte a industriei auto mondiale nu a scăpat de efectele unei pandemii care a afectat vânzările şi că le împiedică capacitatea de a profita de redresarea cererii care a urmat valurilor iniţiale de COVID-19.

Vânzările de maşini din China au scăzut în august cu aproape o cincime faţă de anul anterior, deoarece au existat mai puţine vehicule pe care oamenii să le cumpere.

Toyota se aşteaptă acum să construiască 9 milioane de vehicule în anul până la 31 martie, în loc de 9,3 milioane. Compania nu şi-a revizuit previziunile de profit operaţional de 2,5 trilioane de yeni (22,7 miliarde de dolari) pentru anul fiscal.

În plus faţă de o reducere de 360.000 de vehicule a producţiei mondiale în septembrie, Toyota a anunţat vineri că va reduce producţia cu încă 70.000 de unităţi în această lună şi cu 330.000 în octombrie.

Compania speră să recupereze o parte din producţia pierdută înainte de sfârşitul anului.

Cererea de cipuri a crescut în timpul pandemiei, companiile producătoare de electronice de consum încercând să răspundă cererii de smartphone-uri, tablete şi alte dispozitive.

Dependenţa mare de fabricile producătoare de componente din Asia de Sud-Est este o problemă pentru Toyota, dar este, de asemenea, o problemă şi pentru rivalii săi, care au luptat cu o aprovizionare cu cipuri “foarte volatile şi strânse”, conform descrierii Volkswagen.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...