11 ianuarie, 00:13
0
313

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din Europa

11 ianuarie, 00:13
0
313

Constructorul american de automobile electrice se pregătește să lanseze un model nou, destinat exclusiv pieței auto din Europa. Din primele informații, noua mașină se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3.

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din EuropaFoto: automarket.ro

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

8 ianuarie, 04:27
0
1 609

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometri

8 ianuarie, 04:27
0
1 609

O Tesla Model S P85 din Germania, folosită ca taxi, a ajuns la o performanță impresionantă: în 6 ianuarie 2022, kilometrajul a arătat 1.5 milioane de kilometri parcurși.

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometriFoto: automarket.ro

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
24 dec, 2021 03:09
0
311

Camioneta electrică Ford F-150 Lightning va putea încărca și alte mașini

24 dec, 2021 03:09
0
311

Camioneta electrică de la Ford va intra în fabricație în 2022. Cu ajutorul sistemului Pro Power Onboard, de care dispune mașina, F-150 Lightning va putea fi folosit pentru alimentarea cu energie electrică a altor mașini electrice care au bateriile descărcate.

Camioneta electrică Ford F-150 Lightning va putea încărca și alte mașiniFoto: automarket.ro

Noul Ford F-150 Lightning, un adversar pentru Tesla Cybertruck, va intra în producție în 2022, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Până acum, au fost plasate peste 200.000 de comenzi pentru această mașină.

O dotare importantă inclusă în echipamentul camionetei electrice americane este sistemul Pro Power Onboard.

Sistemul, disponibil și pe modelul F-150 Power Hybrid, oferă posibilitatea de a alimenta alte mașini electrice care au nevoie de energie.

Sistemul este compatibil atât cu mașinile electrice Ford, precum și cu alte automobile de la alte mărci, cu condiția ca vehiculele să aibă un port de încărcare de tipul J1772.

Prin folosirea prizei de 240 de volți a lui F-150 Lightning, încărcătorul (numit Power Cord Charger) poate oferi o autonomie de 32 de kilometri la fiecare oră de încărcare unui Mustang Mach-E cu bateria descărcată.

Un F-150 Lightning poate primi până la 21 de kilometri autonomie pentru fiecare oră. Iar un E-Transit primește până la 16 kilometri autonomie după o oră de conectare la F-150 Lightning.

Așadar, sistemul le poate oferi celorlalte electrice aflate în impas un nivel de autonomie suficient pentru a putea conduce până acasă sau până la cea mai apropiată stație de încărcare.

Noul Ford F-150 Lightning, un adversar pentru Tesla Cybertruck, va intra în producție în 2022, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Până acum, au fost plasate peste 200.000 de comenzi pentru această mașină.

O dotare importantă inclusă în echipamentul camionetei electrice americane este sistemul Pro Power Onboard.

Sistemul, disponibil și pe modelul F-150 Power Hybrid, oferă posibilitatea de a alimenta alte mașini electrice care au nevoie de energie.

Sistemul este compatibil atât cu mașinile electrice Ford, precum și cu alte automobile de la alte mărci, cu condiția ca vehiculele să aibă un port de încărcare de tipul J1772.

Prin folosirea prizei de 240 de volți a lui F-150 Lightning, încărcătorul (numit Power Cord Charger) poate oferi o autonomie de 32 de kilometri la fiecare oră de încărcare unui Mustang Mach-E cu bateria descărcată.

Un F-150 Lightning poate primi până la 21 de kilometri autonomie pentru fiecare oră. Iar un E-Transit primește până la 16 kilometri autonomie după o oră de conectare la F-150 Lightning.

Așadar, sistemul le poate oferi celorlalte electrice aflate în impas un nivel de autonomie suficient pentru a putea conduce până acasă sau până la cea mai apropiată stație de încărcare.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
25 dec, 2021 23:24
0
604

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la Tokyo

25 dec, 2021 23:24
0
604

Constructorul nipon de automobile își anunță prezența la Salonul Auto de la Tokyo cu o serie de concepte interesante, inclusiv unul pur electric denumit Subaru STI E-RA Concept.

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la TokyoFoto: automarket.ro

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
31 dec, 2021 00:21
1
603

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debutează

31 dec, 2021 00:21
1
603

Constructorul german de automobile a publicat noi teasere video cu viitorul concept Vision EQXX. Acesta ar urma să aibă o autonomie de până la 1.000 de kilometri, iar debutul este programat pentru data de 3 ianuarie.

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debuteazăFoto: diez.md

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
25 dec, 2021 00:13
1
791

BMW 502 din 1960 cu un parcurs de 30 km, scos la vânzare la Moscova

25 dec, 2021 00:13
1
791

În Moscova a fost scos la vânzare un exemplar al modelului BMW 502 produs în 1960.

BMW 502 din 1960 cu un parcurs de 30 km, scos la vânzare la Moscova

Vehiculul istoric a fost restaurat de specialiștii din Germania pe parcursul a patru ani, transmite Știri.md cu referire la auto-expert.md.

În timpul lucrărilor au fost restaurate caroseria, interiorul și componentele tehnice ale mașinii. 

BMW 502 a debutat în 1954 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Modelul de lux a fost comercializat de bavarezi până în 1964.

Datorită designului neobișnuit cu aripi frontale lungi, care integrează farurile rotunde, modelul a fost poreclit drept “Baroque Angel” (Îngerul Baroc).

Exemplarul despre care vă povestim a avut parte de o restaurare substanțială care a durat patru ani, timp în care caroseria, șasiul și motorul mașinii au fost complet restaurate.

În plus, inginerii atelierului german au înlocuit toate inserțiile din lemn de la interior cu altele noi.

Sub capota limuzinei se regăsește un motor pe benzină de 3.2 litri volum, capabil să dezvolte 140 de cai putere.

Unitatea este cuplată la o transmisie manuală, care asigură o viteză maximă de 160 km/h.

Actualul proprietar declară că este gata să-și ia rămas-bun de la vechiul BMW care se prezintă cu un parcurs de numai 30 de kilometri, contra sumei de 22.200.000 de ruble, echivalentul a circa 270.000 de euro.

Vehiculul istoric a fost restaurat de specialiștii din Germania pe parcursul a patru ani, transmite Știri.md cu referire la auto-expert.md.

În timpul lucrărilor au fost restaurate caroseria, interiorul și componentele tehnice ale mașinii. 

BMW 502 a debutat în 1954 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Modelul de lux a fost comercializat de bavarezi până în 1964.

Datorită designului neobișnuit cu aripi frontale lungi, care integrează farurile rotunde, modelul a fost poreclit drept “Baroque Angel” (Îngerul Baroc).

Exemplarul despre care vă povestim a avut parte de o restaurare substanțială care a durat patru ani, timp în care caroseria, șasiul și motorul mașinii au fost complet restaurate.

În plus, inginerii atelierului german au înlocuit toate inserțiile din lemn de la interior cu altele noi.

Sub capota limuzinei se regăsește un motor pe benzină de 3.2 litri volum, capabil să dezvolte 140 de cai putere.

Unitatea este cuplată la o transmisie manuală, care asigură o viteză maximă de 160 km/h.

Actualul proprietar declară că este gata să-și ia rămas-bun de la vechiul BMW care se prezintă cu un parcurs de numai 30 de kilometri, contra sumei de 22.200.000 de ruble, echivalentul a circa 270.000 de euro.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
30 dec, 2021 00:21
0
219

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo special

30 dec, 2021 00:21
0
219

Constructorul italian de automobile celebrează a 75-a aniversare cu un logo special. În 2022, producătorul de la Maranello urmează să lanseze primul SUV din istoria sa.

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo specialFoto: captură video

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
28 dec, 2021 00:14
0
315

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023

28 dec, 2021 00:14
0
315

Prototipul viitorului Rolls-Royce Spectre, primul model cu zero emisii al mărcii britanice, a fost surprins, în premieră, în teste. Versiunea de serie va ajunge pe piață în trimestrul al patrulea din 2023.

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023Foto: automarket.ro

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
6 ianuarie, 23:14
0
421

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpace

6 ianuarie, 23:14
0
421

Constructorul american de mașini premium a prezentat, în cadrul evenimentului CES din Las Vegas, conceptul InnerSpace. Mașina este complet autonomă, iar interiorul a fost proiectat special pentru a oferi senzația de relaxare într-un mediu luxos.

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpaceFoto: automarket.ro

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
13 ianuarie, 18:44
0
173

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice

13 ianuarie, 18:44
0
173

Brandul Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice, faţă de obiectivul precedent de 90%, a anunţat joi directorul general, Luca de Meo.

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electriceFoto: g4media.ro

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
12 ianuarie, 00:14
0
439

Subaru Forester facelift, disponibil doar cu sistem de propulsie hibrid

12 ianuarie, 00:14
0
439

Versiunea europeană a lui Subaru Forester facelift a debutat oficial. Aceasta poate fi comandată numai în versiune e-boxer, altfel spus, cu sistem de propulsie full-hybrid.

Subaru Forester facelift, disponibil doar cu sistem de propulsie hibridFoto: automarket.ro

Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european.

Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.

Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite.

În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.

În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer.

Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm.

Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.

Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod.

Și până la viteze de 40 km/h.

În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 de milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit.

Capacitatea de tractare este de 1.870 de kilograme.

Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.

Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.

Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european.

Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.

Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite.

În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.

În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer.

Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm.

Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.

Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod.

Și până la viteze de 40 km/h.

În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 de milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit.

Capacitatea de tractare este de 1.870 de kilograme.

Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.

Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...