20 iulie, 00:120
285

Șeful Audi: Nu avem în plan un succesor pentru A1

20 iulie, 00:120
285

Șeful Audi, Markus Duesmann, a confirmat în cadrul unui interviu că A1 nu va primi un succesor după ce actuala generație ajunge la final de carieră.

Șeful Audi: Nu avem în plan un succesor pentru A1

La începutul acestui an, Markus Duesmann, șeful Audi, a precizat că electrificarea modelelor sub-compacte din portofoliu nu este deloc profitabilă, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Imediat, presa a început să pună sub semnul întrebării viitorul lui Audi A1 și s-a insinuat tot mai mult că acesta nu va primi un succesor.

Zvonurile s-au adeverit acum: A1 va fi retras atunci când actuala generație va ajunge la final de carieră. Anunțul a fost făcut chiar de șeful producătorului din Ingolstadt.

"Multe vor depinde de ținta finală a standardului Euro 7. Știm că, pe viitor, va fi tot mai greu să oferim motoare termice pe mașinile din segmentele mai mici, deoarece costurile vor crește.

Prin urmare, nu avem în plan un succesor pentru A1. Dacă noile norme Euro 7 nu vor fi prea dure, ne vor permite să investim mai mult în e-mobilitate," a declarat Markus Duessman pentru publicația Automotive News.

La începutul acestui an, Markus Duesmann, șeful Audi, a precizat că electrificarea modelelor sub-compacte din portofoliu nu este deloc profitabilă, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Imediat, presa a început să pună sub semnul întrebării viitorul lui Audi A1 și s-a insinuat tot mai mult că acesta nu va primi un succesor.

Zvonurile s-au adeverit acum: A1 va fi retras atunci când actuala generație va ajunge la final de carieră. Anunțul a fost făcut chiar de șeful producătorului din Ingolstadt.

"Multe vor depinde de ținta finală a standardului Euro 7. Știm că, pe viitor, va fi tot mai greu să oferim motoare termice pe mașinile din segmentele mai mici, deoarece costurile vor crește.

Prin urmare, nu avem în plan un succesor pentru A1. Dacă noile norme Euro 7 nu vor fi prea dure, ne vor permite să investim mai mult în e-mobilitate," a declarat Markus Duessman pentru publicația Automotive News.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...