1 dec, 2021 00:14
0
480

Renault sărbătorește 60 de ani ai modelului R4 cu o mașină zburătoare

1 dec, 2021 00:14
0
480

Constructorul francez a lansat în urmă cu 60 de ani modelul R4. Mașina este unul dintre modelele emblematice ale industriei auto. Prin urmare, cu ocazia acestei aniversări, Renault a dezvăluit un R4 zburător, botezat AIR4.

Renault sărbătorește 60 de ani ai modelului R4 cu o mașină zburătoare

Anul acesta, modelul Renault 4 împlinește 60 de ani de când a fost lansat, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a avut parte de o viață lungă, fiind produsă din 1961 până în 1992. Mașina a fost vândută în 8 milioane de exemplare pe parcursul acestor 31 de ani.

În perioada recentă, Renault a dezvăluit mai multe concepte și prototipuri pe baza lui R4, inclusiv un exemplar care a fost convertit în mașină electrică.

Acum, constructorul francez a lansat un concept de mașină zburătoare, inspirată de Renault 4, numit AIR4.

Aceasta este o dronă cu o caroserie modernizată a lui R4, construită cu ajutorul specialiștilor în drone de la TheArsenale.

Sub partea din față a caroseriei se află o balama, astfel accesul în dronă se face prin deschiderea către față a întregii mașini.

AIR4 va putea zbura cu ajutorul a patru elice cu două pale fiecare, iar drona este alimentată cu o baterie litiu-ion cu o capacitate de 22.000 mAh.

Puterea totală a sistemului de propulsie este de 90.000 mAh, iar viteza maximă este de 26 de metri/secundă, adică 94 km/h.

Elicele lui AIR4 generează 95 de kilograme de forță de împingere, ceea ce îi permite acestuia să zboare la altitudini de până la 700 de metri.

La interior se păstrează configurația simplă regăsită pe un Renault 4. Singurul element modern este un ecran digital amplasat central, care înlocuiește bordul clasic.

Directorul de marketing global Renault, Arnaud Belloni, a declarat că acest concept AIR4 sugerează cum ar putea să arate Renault 4 în următorii 60 de ani.

Anul acesta, modelul Renault 4 împlinește 60 de ani de când a fost lansat, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a avut parte de o viață lungă, fiind produsă din 1961 până în 1992. Mașina a fost vândută în 8 milioane de exemplare pe parcursul acestor 31 de ani.

În perioada recentă, Renault a dezvăluit mai multe concepte și prototipuri pe baza lui R4, inclusiv un exemplar care a fost convertit în mașină electrică.

Acum, constructorul francez a lansat un concept de mașină zburătoare, inspirată de Renault 4, numit AIR4.

Aceasta este o dronă cu o caroserie modernizată a lui R4, construită cu ajutorul specialiștilor în drone de la TheArsenale.

Sub partea din față a caroseriei se află o balama, astfel accesul în dronă se face prin deschiderea către față a întregii mașini.

AIR4 va putea zbura cu ajutorul a patru elice cu două pale fiecare, iar drona este alimentată cu o baterie litiu-ion cu o capacitate de 22.000 mAh.

Puterea totală a sistemului de propulsie este de 90.000 mAh, iar viteza maximă este de 26 de metri/secundă, adică 94 km/h.

Elicele lui AIR4 generează 95 de kilograme de forță de împingere, ceea ce îi permite acestuia să zboare la altitudini de până la 700 de metri.

La interior se păstrează configurația simplă regăsită pe un Renault 4. Singurul element modern este un ecran digital amplasat central, care înlocuiește bordul clasic.

Directorul de marketing global Renault, Arnaud Belloni, a declarat că acest concept AIR4 sugerează cum ar putea să arate Renault 4 în următorii 60 de ani.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

13 ianuarie, 18:44
0
189

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice

13 ianuarie, 18:44
0
189

Brandul Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice, faţă de obiectivul precedent de 90%, a anunţat joi directorul general, Luca de Meo.

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electriceFoto: g4media.ro

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
4 ianuarie, 00:21
0
623

Surse: Viitorul Opel Insignia va fi un SUV de dimensiuni mari

4 ianuarie, 00:21
0
623

Potrivit publicației britanice AutoExpress, viitorul Opel Insignia se va transforma într-un SUV de dimensiuni mari. Acesta ar putea fi oferit chiar și într-o versiune pur electrică.

Surse: Viitorul Opel Insignia va fi un SUV de dimensiuni mariFoto: automarket.ro

A doua generație Opel Insignia a debutat în 2017 și, în urmă cu doi ani, a primit un facelift, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Asta înseamnă că o nouă iterație Insignia ar putea fi prezentată în 2024, iar britanicii de la AutoExpress susțin că vom face cunoștință cu o mașină complet nouă.

Mai exact, Opel Insignia va fi transformat într-un SUV de dimensiuni mari.

Spațiul din habitaclu va fi extins, garda la sol va fi mai ridicată, iar portbagajul va avea un volum de încărcare generos, susține aceeași sursă.

Noul Insignia ar putea fi dezvoltat pe arhitectura eVMP, adică o versiune îmbunătățită a actualei EMP2. În consecință, ar urma să fie oferit chiar și într-o versiune pur electrică.

Nu vor lipsi motorizările termice care, cu siguranță, vor intra în componența unui sistem plug-in hybrid.

A doua generație Opel Insignia a debutat în 2017 și, în urmă cu doi ani, a primit un facelift, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Asta înseamnă că o nouă iterație Insignia ar putea fi prezentată în 2024, iar britanicii de la AutoExpress susțin că vom face cunoștință cu o mașină complet nouă.

Mai exact, Opel Insignia va fi transformat într-un SUV de dimensiuni mari.

Spațiul din habitaclu va fi extins, garda la sol va fi mai ridicată, iar portbagajul va avea un volum de încărcare generos, susține aceeași sursă.

Noul Insignia ar putea fi dezvoltat pe arhitectura eVMP, adică o versiune îmbunătățită a actualei EMP2. În consecință, ar urma să fie oferit chiar și într-o versiune pur electrică.

Nu vor lipsi motorizările termice care, cu siguranță, vor intra în componența unui sistem plug-in hybrid.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
30 dec, 2021 00:21
0
225

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo special

30 dec, 2021 00:21
0
225

Constructorul italian de automobile celebrează a 75-a aniversare cu un logo special. În 2022, producătorul de la Maranello urmează să lanseze primul SUV din istoria sa.

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo specialFoto: captură video

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
6 ianuarie, 23:14
0
448

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpace

6 ianuarie, 23:14
0
448

Constructorul american de mașini premium a prezentat, în cadrul evenimentului CES din Las Vegas, conceptul InnerSpace. Mașina este complet autonomă, iar interiorul a fost proiectat special pentru a oferi senzația de relaxare într-un mediu luxos.

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpaceFoto: automarket.ro

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
25 ianuarie, 23:14
0
331

Porsche îmbunătățește sistemul multimedia pe mai multe modele

25 ianuarie, 23:14
0
331

Constructorul german de automobile anunță o serie de noutăți software pentru sistemul multimedia Porsche Communication Management 6.0, regăsit pe modele precum 911, Taycan, Cayenne și Panamera.

Porsche îmbunătățește sistemul multimedia pe mai multe modeleFoto: automarket.ro

Clienții Porsche au venit cu idei despre cum poate fi îmbunătățit sistemul multimedia oferit pe 911, Taycan, Cayenne și Panamera, iar constructorul din Stuttgart le-a analizat și mai apoi le-a implementat pe cele mai inspirate, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Ajuns la a șasea generație, sistemul multimedia Porsche Communication Management va avea de acum înainte pictograme colorate diferit, un meniu mai eficient, iar asistentul virtual (Voice Pilot) a fost, de asemenea, îmbunătățit.

Anumite funcții, cum ar fi știrile sau manualul de utilizare a mașinii, sunt mai ușor de accesat.

Germanii au integrat serviciul Spotify direct în sistemul multimedia, astfel că utilizatorii vor avea acces la contul lor prin intermediul Porsche ID.

A fost integrată chiar și funcția "Like", iar playlist-urile pot fi accesate, de asemenea, direct din această aplicație.

Totodată, sistemul Porsche Communication Management 6.0 va permite, de acum înainte, conectarea fără fir a telefoanelor mobile cu sistem de operare Android.

Pentru cei care dețin un Taycan, Porsche a modificat aplicația Charging Planner.

Aceasta folosește algoritmi noi, prioritizează stațiile cu încărcare rapidă și calculează mai eficient timpul unei călătorii lungi.

Atunci când vor folosi navigația, utilizatorii vor observa că funcția "zoom" a fost îmbunătățită și că oferă informații despre toate stațiile de încărcare dintr-o zonă, inclusiv dacă sunt sau nu utilizate în momentul respectiv.

Modificările software vor fi implementate în săptămânile următoare, anunță reprezentanții Porsche.

Clienții Porsche au venit cu idei despre cum poate fi îmbunătățit sistemul multimedia oferit pe 911, Taycan, Cayenne și Panamera, iar constructorul din Stuttgart le-a analizat și mai apoi le-a implementat pe cele mai inspirate, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Ajuns la a șasea generație, sistemul multimedia Porsche Communication Management va avea de acum înainte pictograme colorate diferit, un meniu mai eficient, iar asistentul virtual (Voice Pilot) a fost, de asemenea, îmbunătățit.

Anumite funcții, cum ar fi știrile sau manualul de utilizare a mașinii, sunt mai ușor de accesat.

Germanii au integrat serviciul Spotify direct în sistemul multimedia, astfel că utilizatorii vor avea acces la contul lor prin intermediul Porsche ID.

A fost integrată chiar și funcția "Like", iar playlist-urile pot fi accesate, de asemenea, direct din această aplicație.

Totodată, sistemul Porsche Communication Management 6.0 va permite, de acum înainte, conectarea fără fir a telefoanelor mobile cu sistem de operare Android.

Pentru cei care dețin un Taycan, Porsche a modificat aplicația Charging Planner.

Aceasta folosește algoritmi noi, prioritizează stațiile cu încărcare rapidă și calculează mai eficient timpul unei călătorii lungi.

Atunci când vor folosi navigația, utilizatorii vor observa că funcția "zoom" a fost îmbunătățită și că oferă informații despre toate stațiile de încărcare dintr-o zonă, inclusiv dacă sunt sau nu utilizate în momentul respectiv.

Modificările software vor fi implementate în săptămânile următoare, anunță reprezentanții Porsche.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
8 ianuarie, 04:27
0
1 629

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometri

8 ianuarie, 04:27
0
1 629

O Tesla Model S P85 din Germania, folosită ca taxi, a ajuns la o performanță impresionantă: în 6 ianuarie 2022, kilometrajul a arătat 1.5 milioane de kilometri parcurși.

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometriFoto: automarket.ro

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
19 ianuarie, 00:13
0
526

Aston Martin va lansa cel mai puternic SUV de lux în 1 februarie

19 ianuarie, 00:13
0
526

Constructorul britanic de automobile a publicat un teaser video cu o versiune mai puternică a SUV-ului DBX. Aceasta ar putea fi denumită DBX S și va debuta în 1 februarie.

Aston Martin va lansa cel mai puternic SUV de lux în 1 februarieFoto: automarket.ro

Aston Martin a lansat SUV-ul DBX în urmă cu doi ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta a debutat alături de un motor V8 twin-turbo, furnizat de Mercedes-AMG, iar ulterior a primit și o versiune echipată cu propulsor de 3.0 litri, cu șase cilindri, micro-hibrid, disponibilă doar în China.

Constructorul britanic lucrează de ceva timp la un DBX mai puternic decât cel V8, iar prototipurile au fost surprinse de mai multe ori în teste.

Acum, Aston Martin a publicat un teaser video cu această nouă versiune și a anunțat că va debuta oficial în data de 1 februarie.

Aceasta ar putea fi denumită DBX S și, potrivit zvonurilor, ar putea ascunde sub capotă agregatul V12 de pe modelele DB11 și DBS.

Unii spun că noua versiune ar păstra actualul V8 twin-turbo. Oricum ar fi, marca britanică descrie acest nou model ca fiind "cel mai puternic SUV de lux, din lume."

Asta înseamnă că va avea rivali de temut, precum Lamborghini Urus (650 CP), Bentley Bentayga Speed (635 CP), BMW X5 M Competition (625 CP), Porsche Cayenne Turbo GT.

Aston Martin a lansat SUV-ul DBX în urmă cu doi ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta a debutat alături de un motor V8 twin-turbo, furnizat de Mercedes-AMG, iar ulterior a primit și o versiune echipată cu propulsor de 3.0 litri, cu șase cilindri, micro-hibrid, disponibilă doar în China.

Constructorul britanic lucrează de ceva timp la un DBX mai puternic decât cel V8, iar prototipurile au fost surprinse de mai multe ori în teste.

Acum, Aston Martin a publicat un teaser video cu această nouă versiune și a anunțat că va debuta oficial în data de 1 februarie.

Aceasta ar putea fi denumită DBX S și, potrivit zvonurilor, ar putea ascunde sub capotă agregatul V12 de pe modelele DB11 și DBS.

Unii spun că noua versiune ar păstra actualul V8 twin-turbo. Oricum ar fi, marca britanică descrie acest nou model ca fiind "cel mai puternic SUV de lux, din lume."

Asta înseamnă că va avea rivali de temut, precum Lamborghini Urus (650 CP), Bentley Bentayga Speed (635 CP), BMW X5 M Competition (625 CP), Porsche Cayenne Turbo GT.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
11 ianuarie, 00:13
0
335

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din Europa

11 ianuarie, 00:13
0
335

Constructorul american de automobile electrice se pregătește să lanseze un model nou, destinat exclusiv pieței auto din Europa. Din primele informații, noua mașină se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3.

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din EuropaFoto: automarket.ro

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
31 dec, 2021 00:21
1
617

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debutează

31 dec, 2021 00:21
1
617

Constructorul german de automobile a publicat noi teasere video cu viitorul concept Vision EQXX. Acesta ar urma să aibă o autonomie de până la 1.000 de kilometri, iar debutul este programat pentru data de 3 ianuarie.

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debuteazăFoto: diez.md

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
4 ianuarie, 17:58
0
801

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electrice

4 ianuarie, 17:58
0
801

Distanţa care a depăşit cu mult media industriei de aproximativ 300 de kilometri a fost calculată folosind simulări digitale interne ale condiţiilor de trafic din viaţa reală.

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electriceFoto: captură video

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...