Comunicați țării o știre importantă!×
Hot news
Unde a plecat Vlad Plahotniuc? Răspunsul lui Pavel Filip
  • 0
  • 0
  • 1
  • 0
  • 1
2
17 Iun. 14:02
·
3,3K
Cine sunt șefii SIS și CNA după demisia lui Botnari și Zumbreanu
  • 0
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
1
17 Iun. 13:261,3K
Cine sunt șefii SIS și CNA după demisia lui Botnari și Zumbreanu

Zis și făcut. De astăzi, directorul Serviciul de Informații și Securitate, Vasile Botnari, nu mai deține această funcție, însă directorul Centrului Național Anticorupție, Bogdan Zumbreanu, așteaptă hotărârea redactată a Legislativului pentru a clarifica partea juridică a procedurii de revocare din funcţie şi, respectiv, partea ce ţine de exercitarea interimatului.

  • 0
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
1
1,3K
Hot news
Filip: Babuc, vicepreședinte al Parlamentului din partea PDM
  • 0
  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
2
17 Iun. 13:17
·
2,5K
1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
1
127

Renault Megane R.S. TROPHY-R stabileşte un nou record pe Nürburgring

Renault Megane R.S. TROPHY-R stabileşte un nou record pe Nürburgring în categoria modelelor de serie cu tracțiune față. Echipat tot cu motorul de 300 CP disponibil şi pe Megane RS Trophy noul model dezvoltat de Renault Sport reuşeşte un timp de 07’40”100 pe un tur de 20.600 km pe Nordschleife.

Renault Megane R.S. TROPHY-R a fost dezvoltat ca o mașină de curse de către o echipă dedicată, concentrându-se pe trei axe: reducere maximă de masă (până la 130 kg față Mégane RS Trophy fără opționale), aerodinamică regândită și o dezvoltare accentuată a celor două punți. TROPHY-R a fost realizat cu suportul Akrapovič pentru sistemul de eșapament, Brembo pentru frâne, Bridgestone pentru anvelope, Öhlins pentru amortizoare și Sabelt pentru scaunele de competiție, transmite Ştiri.md cu referire la auto-bild.ro.

Trebuie astfel să punctăm faptul că Renault Megane R.S. TROPHY-R este un model dezvoltat pentru curse şi cu multe diferenţe faţă de versiunea normală Renault Megane RS.

Cu pilotul Laurent Hurgon  la volan TROPHY-R a obținut pe 5 aprilie 2019 un nou record oficial absolut pentru un model compact de serie pe Nürburgring Nordschleife: modelul a rulat 20,600 km în 07’40”100 şi  07’45”389 în 20,832km pe turul oficial complet.

Până în 2019, majoritatea recordurilor au fost înregistrate pe o distanţă de 20.600 km: începutul turului fiind stabilit la sfârșitul zonei T13, iar finalul pe linia de start / sosire. Din anul 2019, turul oficial pe Nürburgring este de 20,832 km: începutul și sfârșitul acestuia fiind stabilit pe linia de start / sosire (începutul lui T13). În acest context, cronometrarea pentru Megane R.S. Trophy-R este înregistrată în categoria compactelor (vehicule standard fără modificări).

Renault Megane R.S. TROPHY-R va fi prezentat oficial pe 24 mai

Renault Megane R.S. TROPHY-R va fi prezentat oficial pe 24 mai înainte de Grand Prix-ul de Formula 1 de la Monaco. Modelul va fi produs într-o serie limitată şi poate fi comandat la sfârşitul acestui an. Până la acest moment Renault nu a comunicat caracteristicile tehnice pentru Megane R.S. TROPHY-R şi nici detalii despre preţul de vânzare.

În anul 2017 Honda Civic Type R a parcurs un tur pe Nürburgring în 7 minute și 43,8 secunde fiind considerată cea mai rapidă mașină cu tracțiune față de pe Iadul Verde. După acest succes înregistrat de Renault Megane R.S. TROPHY-R pe noul tur oficial de pe Nürburgring (20,832 km) ne aşteptăm la o revenire a asiaticilor pentru o nouă încercare.

Povestea dintre Megane R.S. și “Ring” se desfășoară de mai bine de 10 ani. Începe în 2008 cu o primă înregistrare în categoria standard de tracțiune: Megane R.S. R26.R, realizând turul în 8’17’’. Un timp care va fi doborât 3 ani mai târziu, în 2011, de către cea de-a doua generație a versiunii Mégane R.S. Trophy, condusă de pilotul Laurent Hurgon (8’07”97). În 2014, pentru prima dată, este depășit recordul cu un timp sub 8 minute (7’54”36) cu versiunea Trophy-R a Mégane III RS.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Ați găsit greșeală?
Vă rugăm să ne anunțați!×