1 ianuarie, 20:03
0
260

Publicitatea auto în Franța va promova mersul pe jos sau bicicleta

1 ianuarie, 20:03
0
260

Din 1 martie 2022, guvernul din Franța le va impune producătorilor de automobile să introducă mesaje ecologiste în reclamele lor. Acestea vor fi însoțite de texte care să încurajeze mersul pe jos sau cu bicicleta.

Publicitatea auto în Franța va promova mersul pe jos sau bicicletaFoto: automarket.ro

Începând cu 1 martie 2022, reclamele dedicate mașinilor vândute în Franța vor trebui să conțină mesaje ecologiste, care să încurajeze mersul pe jos, cu bicicleta sau cu transportul public, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Pe panourile publicitare și în reclamele de la televizor și de pe internet, producătorii trebuie să afișeze unul dintre următoarele trei mesaje: „Pentru distanțele scurte, alegeți mersul pe jos sau bicicleta!”, „Gândiți-vă să folosiți mașina la comun!” sau „Pentru deplasările cotidiene, folosiți transportul public!”.

Ideea implementării unor astfel de mesaje a apărut în 2020, după ce mai multe ONG-uri ecologiste au pus presiune pe guvernul francez să interzică reclamele pentru automobile.

Reprezentanții ONG-urilor susțin că mașinile personale produc cel mai ridicat nivel de emisii CO2 din sectorul transporturilor.

Din 2028, reclamele pentru mașinile care produc peste 123 de grame CO2/km vor fi interzise, iar în 2035 nu vor mai putea fi comercializate vehicule cu motoare termice.

Această măsură controversată va crea o nouă problemă pentru industria auto, mai ales în contextul în care aceasta se confruntă, în prezent, cu efectele pandemiei de COVID-19, precum și cu criza de semiconductori.

Mai mult, în Franța, sectorul automobilelor este al doilea cel mai mare client pentru spațiile publicitare, iar asta ar putea duce la pierderi de miliarde de euro în domeniul mass-media.

Directorul filialei Hyundai din Franța a criticat această măsură, spunând că ea nu face diferența dintre motorizări și stigmatizează automobilul.

Cu toate acestea, oficialul a adăugat că Hyundai este mereu în căutarea soluțiilor cu zero emisii și că se va adapta cerințelor.

La nivelul Uniunii Europene, reclamele pentru mașini trebuie să conțină informații cu privire la nivelul de emisii CO2 și la consumul de carburant. Această normă, în vigoare din 2001, va putea fi modificată de către Comisia Europeană.

Organizația dorește ca, în viitor, reclamele mașinilor să conțină informații despre toți poluanții atmosferici.

Mai mult, pentru reclamele la mașini electrice se dorește implementarea informațiilor cu privire la autonomie și la costurile de utilizare.

Începând cu 1 martie 2022, reclamele dedicate mașinilor vândute în Franța vor trebui să conțină mesaje ecologiste, care să încurajeze mersul pe jos, cu bicicleta sau cu transportul public, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Pe panourile publicitare și în reclamele de la televizor și de pe internet, producătorii trebuie să afișeze unul dintre următoarele trei mesaje: „Pentru distanțele scurte, alegeți mersul pe jos sau bicicleta!”, „Gândiți-vă să folosiți mașina la comun!” sau „Pentru deplasările cotidiene, folosiți transportul public!”.

Ideea implementării unor astfel de mesaje a apărut în 2020, după ce mai multe ONG-uri ecologiste au pus presiune pe guvernul francez să interzică reclamele pentru automobile.

Reprezentanții ONG-urilor susțin că mașinile personale produc cel mai ridicat nivel de emisii CO2 din sectorul transporturilor.

Din 2028, reclamele pentru mașinile care produc peste 123 de grame CO2/km vor fi interzise, iar în 2035 nu vor mai putea fi comercializate vehicule cu motoare termice.

Această măsură controversată va crea o nouă problemă pentru industria auto, mai ales în contextul în care aceasta se confruntă, în prezent, cu efectele pandemiei de COVID-19, precum și cu criza de semiconductori.

Mai mult, în Franța, sectorul automobilelor este al doilea cel mai mare client pentru spațiile publicitare, iar asta ar putea duce la pierderi de miliarde de euro în domeniul mass-media.

Directorul filialei Hyundai din Franța a criticat această măsură, spunând că ea nu face diferența dintre motorizări și stigmatizează automobilul.

Cu toate acestea, oficialul a adăugat că Hyundai este mereu în căutarea soluțiilor cu zero emisii și că se va adapta cerințelor.

La nivelul Uniunii Europene, reclamele pentru mașini trebuie să conțină informații cu privire la nivelul de emisii CO2 și la consumul de carburant. Această normă, în vigoare din 2001, va putea fi modificată de către Comisia Europeană.

Organizația dorește ca, în viitor, reclamele mașinilor să conțină informații despre toți poluanții atmosferici.

Mai mult, pentru reclamele la mașini electrice se dorește implementarea informațiilor cu privire la autonomie și la costurile de utilizare.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

24 ianuarie, 23:13
0
65

Citroen a sfidat criza semiconductorilor în 2021: Creșteri de 7%

24 ianuarie, 23:13
0
65

Producătorul francez care face parte din Grupul Stellantis a înregistrat, în 2021, creșteri de 7% la nivel mondial. Citroen a reușit să vândă, în total, peste 796.000 de mașini anul trecut.

Citroen a sfidat criza semiconductorilor în 2021: Creșteri de 7%Foto: automarket.ro

Deși criza mondială de semiconductori a afectat semnificativ producătorii de mașini, Citroen este printre puținii care au înregistrat vânzări în creștere, la nivel mondial, în 2021, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Astfel, marca franțuzească a vândut 796.868 de mașini la nivel mondial, ceea ce înseamnă o creștere de 7% față de nivelul din 2020.

Cele mai multe exemplare au fost comercializate în Europa, cu 624.140 de unități înmatriculate pe continentul nostru. Asta se traduce printr-o creștere de 1.2% față de 2020.

Citroen a înregistrat cele mai mari creșteri în America de Sud, cu un plus de 39%. În Africa și în Orientul Mijlociu au fost înregistrate creșteri de 12%, iar în India și Asia-Pacific, vânzările au crescut cu 14%.

Creșteri au fost înregistrate și în Franța, acolo unde au fost vândute 228.479 de mașini. Ca număr de vehicule vândute, piața din Franța este urmată de cele din Italia, Spania și Marea Britanie.

Tot în 2021, Citroen s-a impus și pe piața din China, unde numărul de vânzări s-a dublat față de nivelul din 2020, cu 41.391 de exemplare înmatriculate.

Cel mai bine vândut model la nivel mondial a fost C3, cu aproape 200.000 de exemplare vândute.

Acest lucru se traduce printr-o creștere de 10% față de nivelul înregistrat în 2020.

Deși criza mondială de semiconductori a afectat semnificativ producătorii de mașini, Citroen este printre puținii care au înregistrat vânzări în creștere, la nivel mondial, în 2021, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Astfel, marca franțuzească a vândut 796.868 de mașini la nivel mondial, ceea ce înseamnă o creștere de 7% față de nivelul din 2020.

Cele mai multe exemplare au fost comercializate în Europa, cu 624.140 de unități înmatriculate pe continentul nostru. Asta se traduce printr-o creștere de 1.2% față de 2020.

Citroen a înregistrat cele mai mari creșteri în America de Sud, cu un plus de 39%. În Africa și în Orientul Mijlociu au fost înregistrate creșteri de 12%, iar în India și Asia-Pacific, vânzările au crescut cu 14%.

Creșteri au fost înregistrate și în Franța, acolo unde au fost vândute 228.479 de mașini. Ca număr de vehicule vândute, piața din Franța este urmată de cele din Italia, Spania și Marea Britanie.

Tot în 2021, Citroen s-a impus și pe piața din China, unde numărul de vânzări s-a dublat față de nivelul din 2020, cu 41.391 de exemplare înmatriculate.

Cel mai bine vândut model la nivel mondial a fost C3, cu aproape 200.000 de exemplare vândute.

Acest lucru se traduce printr-o creștere de 10% față de nivelul înregistrat în 2020.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
22 ianuarie, 13:36
0
388

Ex-secretar general al Președinției franceze, condamnat la închisoare

22 ianuarie, 13:36
0
388

Fostul secretar general al președinției franceze în mandatul lui Nicolas Sarkozy, Claude Guéant, deja condamnat și în prezent încarcerat, a primit vineri o nouă sentință de un an de închisoare, dintre care opt luni cu executare, în dosarul supranumit al sondajelor de la Elysee, informează AFP.

Ex-secretar general al Președinției franceze, condamnat la închisoareFoto: France Bleu

Guéant, fost ministru de interne, și alți trei foști colaboratori și consilieri ai lui Nicolas Sarkozy, președinte între 2007 și 2012, au fost judecați pentru favoritism sau deturnare de fonduri publice, transmite Știri.md cu referire la agerpres.ro.

La finalul procesului au mai fost condamnați Patrick Buisson - la vremea respectivă un consilier apropiat al președintelui -, la 2 ani de închisoare cu suspendare și o amendă de 150.000 de euro, și Pierre Giacometti (6 luni cu suspendare și 70.000 de euro amendă).

Tribunalul a examinat facturi de milioane de euro achitate de președinție pentru consiliere politică și sondaje de opinie către firmele lui Patrick Buisson și Pierre Giacometti, precum și către institutul Ipsos, stabilind că aceste contracte au fost acordate preferențial, infracțiune de care se face vinovat Claude Guéant.

Fostul ministru, în vârstă de 77 de ani, se află în arest de mai mult de o lună din cauza lipsei de eforturi de a achita amenzile și daunele la care a fost condamnat în 2017 într-un dosar legat de prime în bani la Ministerul de Interne.

El nu a fost prezent vineri la pronunțarea verdictului. Avocatul său a indicat pentru AFP că fostul ministru va contesta în justiție sentința.

Guéant, fost ministru de interne, și alți trei foști colaboratori și consilieri ai lui Nicolas Sarkozy, președinte între 2007 și 2012, au fost judecați pentru favoritism sau deturnare de fonduri publice, transmite Știri.md cu referire la agerpres.ro.

La finalul procesului au mai fost condamnați Patrick Buisson - la vremea respectivă un consilier apropiat al președintelui -, la 2 ani de închisoare cu suspendare și o amendă de 150.000 de euro, și Pierre Giacometti (6 luni cu suspendare și 70.000 de euro amendă).

Tribunalul a examinat facturi de milioane de euro achitate de președinție pentru consiliere politică și sondaje de opinie către firmele lui Patrick Buisson și Pierre Giacometti, precum și către institutul Ipsos, stabilind că aceste contracte au fost acordate preferențial, infracțiune de care se face vinovat Claude Guéant.

Fostul ministru, în vârstă de 77 de ani, se află în arest de mai mult de o lună din cauza lipsei de eforturi de a achita amenzile și daunele la care a fost condamnat în 2017 într-un dosar legat de prime în bani la Ministerul de Interne.

El nu a fost prezent vineri la pronunțarea verdictului. Avocatul său a indicat pentru AFP că fostul ministru va contesta în justiție sentința.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
22 ianuarie, 11:36
3
592

Franța: Legea certificatului de vaccinare, constituțională

22 ianuarie, 11:36
3
592

Consiliul Constituțional din Franța a aprobat vineri - cu unele condiții - introducerea certificatului de vaccinare, care îi obligă pe cetățeni, începând de la vârsta de 16 ani, să prezinte dovada vaccinării pentru a putea intra în locuri publice, cum sunt barurile, restaurantele, cinematografele, scrie Reuters.

Franța: Legea certificatului de vaccinare, constituționalăFoto: Profimedia

Certificatul de vaccinare face parte din strategia președintelui Emmanuel Macron de a face viața grea minorității de cetățeni nevaccinați și de a-i determina să se vaccineze, transmite Știri.md cu referire la digi24.ro.

Decizia Consiliului Constituțional pavează calea pentru ca certificatul de vaccinare să intre în vigoare pe 24 ianuarie, înlocuind pașaportul sanitar, care certifică vaccinarea, un test negativ sau trecerea prin boală.

Consiliul a susținut dorința guvernului ca orice persoană de peste 16 ani să prezinte certificatul de vaccinare, precum și o prevedere legală care le dă dreptul managerilor de baruri și restaurante să verifice identitatea clienților împreună cu certificatul, pentru a împiedica folosirea unor certificate de vaccinare care aparțin altor persoane. 

În schimb, Consiliul a respins propunerea ca vechile pașapoarte sanitare să fie cerute ca o condiție de participare la mitinguri politice. Cu mai puțin de trei luni înainte de alegeri, Consiliul a arătat că o asemenea obligație ar afecta libertatea cetățenilor de a-și exprima opiniile.

Introducerea certificatului de vaccinare a dus la proteste de stradă împotriva restricțiilor COVID în Franța.

Unii dintre francezii care se împotrivesc vaccinării spun că decizia lui Macron îi face să se simtă cetățeni de mâna a doua.

Franța a raportat peste 425.000 de cazuri de coronavirus joi, iar autoritățile spun că marea majoritate a pacienților care ajung în secțiile de terapie intensivă sunt nevaccinați.

Certificatul de vaccinare face parte din strategia președintelui Emmanuel Macron de a face viața grea minorității de cetățeni nevaccinați și de a-i determina să se vaccineze, transmite Știri.md cu referire la digi24.ro.

Decizia Consiliului Constituțional pavează calea pentru ca certificatul de vaccinare să intre în vigoare pe 24 ianuarie, înlocuind pașaportul sanitar, care certifică vaccinarea, un test negativ sau trecerea prin boală.

Consiliul a susținut dorința guvernului ca orice persoană de peste 16 ani să prezinte certificatul de vaccinare, precum și o prevedere legală care le dă dreptul managerilor de baruri și restaurante să verifice identitatea clienților împreună cu certificatul, pentru a împiedica folosirea unor certificate de vaccinare care aparțin altor persoane. 

În schimb, Consiliul a respins propunerea ca vechile pașapoarte sanitare să fie cerute ca o condiție de participare la mitinguri politice. Cu mai puțin de trei luni înainte de alegeri, Consiliul a arătat că o asemenea obligație ar afecta libertatea cetățenilor de a-și exprima opiniile.

Introducerea certificatului de vaccinare a dus la proteste de stradă împotriva restricțiilor COVID în Franța.

Unii dintre francezii care se împotrivesc vaccinării spun că decizia lui Macron îi face să se simtă cetățeni de mâna a doua.

Franța a raportat peste 425.000 de cazuri de coronavirus joi, iar autoritățile spun că marea majoritate a pacienților care ajung în secțiile de terapie intensivă sunt nevaccinați.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
21 ianuarie, 23:14
0
425

Cadillac: Primul exemplar Lyriq de preserie a fost finalizat

21 ianuarie, 23:14
0
425

Președintele General Motors a anunțat că primul exemplar Cadillac Lyriq, de preserie, a părăsit linia de asamblare a uzinei din Spring Hill, Tennessee. Livrările vor debuta în câteva luni, a mai anunțat oficialul.

Cadillac: Primul exemplar Lyriq de preserie a fost finalizatFoto: automarket.ro

Cadillac este unul dintre producătorii care au mizat puternic pe modelele cu zero emisii, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Primul astfel de vehicul al constructorului american, dezvoltat pe arhitectura Ultium, a fost denumit Lyriq și va fi produs la uzina din Spring Hill, Tennessee.

Acum, președintele General Motors, Mark Reuss, a anunțat prin intermediul unei postări că primul exemplar de preserie a fost finalizat.

Totodată, oficialul susține că primele unități vor fi livrate clienților în câteva luni.

Inițial, Cadillac Lyriq va fi oferit alături de un singur motor electric, capabil de 345 CP și 440 Nm, și o baterie de 100 kWh. 

Marca americană estimează o autonomie de până la 482 de kilometri cu o singură încărcare.

Rezervările au fost deschise, în SUA, în luna septembrie 2021, iar ediția de lansare a fost sold-out în 10 minute.

Cadillac este unul dintre producătorii care au mizat puternic pe modelele cu zero emisii, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Primul astfel de vehicul al constructorului american, dezvoltat pe arhitectura Ultium, a fost denumit Lyriq și va fi produs la uzina din Spring Hill, Tennessee.

Acum, președintele General Motors, Mark Reuss, a anunțat prin intermediul unei postări că primul exemplar de preserie a fost finalizat.

Totodată, oficialul susține că primele unități vor fi livrate clienților în câteva luni.

Inițial, Cadillac Lyriq va fi oferit alături de un singur motor electric, capabil de 345 CP și 440 Nm, și o baterie de 100 kWh. 

Marca americană estimează o autonomie de până la 482 de kilometri cu o singură încărcare.

Rezervările au fost deschise, în SUA, în luna septembrie 2021, iar ediția de lansare a fost sold-out în 10 minute.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
21 ianuarie, 06:13
0
233

Paşaportul de vaccinare, activat în Franța: Unele restricții, ridicate

21 ianuarie, 06:13
0
233

Începând din 2 februarie, Franța va începe să elimine din măsurile menite să lupte împotriva pandemiei de COVID-19, printre care se numără și purtarea măştii în exterior impusă în anumite zone, a anunțat joi premierul Jean Castex.

Paşaportul de vaccinare, activat în Franța: Unele restricții, ridicateFoto: Getty Images

La nouă zile după intrarea în vigoare pe 24 ianuarie a paşaportului de vaccinare, limitările de prezenţă în locurile publice vor fi eliminate, iar telemunca va fi doar „recomandată”, a precizat Castex, transmite Știri.md cu referire la Digi24.ro.

Paşaportul de vaccinare, care va înlocui paşaportul sanitar pentru persoanele de peste 16 ani, va fi necesar pentru accesul la activităţi de timp liber, în restaurante, la târguri, seminarii, în transportul public interregional.

Intrarea în vigoare a paşaportului de vaccinare, care, potrivit lui Castex, ar urma să permită 'ridicarea majorităţii restricţiilor impuse', va depinde de decizia pe care o va lua vineri Consiliul constituţional, sesizat de deputaţi şi senatori din opoziţie.

Din 16 februarie, cluburile se vor putea redeschide, vor putea avea loc concerte, se va permite consumaţia în baruri, pe stadioane, în săli de cinema sau mijloace de transport.

În ce priveşte şcolile, prim-ministrul are în vedere o relaxare a protocoalelor sanitare la revenirea din vacanţa din februarie, sau cel târziu pe 7 martie în anumite regiuni.

În paralel, guvernul a anunţat începerea administrării dozei booster, care nu va fi însă obligatorie, pentru adolescenţii între 12 şi 17 ani.

La nouă zile după intrarea în vigoare pe 24 ianuarie a paşaportului de vaccinare, limitările de prezenţă în locurile publice vor fi eliminate, iar telemunca va fi doar „recomandată”, a precizat Castex, transmite Știri.md cu referire la Digi24.ro.

Paşaportul de vaccinare, care va înlocui paşaportul sanitar pentru persoanele de peste 16 ani, va fi necesar pentru accesul la activităţi de timp liber, în restaurante, la târguri, seminarii, în transportul public interregional.

Intrarea în vigoare a paşaportului de vaccinare, care, potrivit lui Castex, ar urma să permită 'ridicarea majorităţii restricţiilor impuse', va depinde de decizia pe care o va lua vineri Consiliul constituţional, sesizat de deputaţi şi senatori din opoziţie.

Din 16 februarie, cluburile se vor putea redeschide, vor putea avea loc concerte, se va permite consumaţia în baruri, pe stadioane, în săli de cinema sau mijloace de transport.

În ce priveşte şcolile, prim-ministrul are în vedere o relaxare a protocoalelor sanitare la revenirea din vacanţa din februarie, sau cel târziu pe 7 martie în anumite regiuni.

În paralel, guvernul a anunţat începerea administrării dozei booster, care nu va fi însă obligatorie, pentru adolescenţii între 12 şi 17 ani.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
20 ianuarie, 23:13
0
1 592

Șoferul care a atins 417 km/h pe Autobahn cu un Bugatti Chiron

20 ianuarie, 23:13
0
1 592

Ministerul Transporturilor din Germania a reacționat la clipurile video postate de un milionar ceh, care a atins nu mai puțin de 417 km/h pe o porțiune fără limită de viteză de pe celebra Autobahn. Conducea, desigur, un Bugatti Chiron.

Șoferul care a atins 417 km/h pe Autobahn cu un Bugatti ChironFoto: captură video

Radim Passer este un milionar din Cehia care, printre altele, deține un Bugatti Chiron, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Hypercar-ul producătorului din Molsheim este capabil să atingă viteze amețitoare, de peste 400 km/h, iar Passer s-a gândit să facă asta pe drumurile publice.

Mai exact, pe o porțiune fără limită de viteză de pe celebra Autobahn. A postat clipurile pe Internet, inclusiv unul în care a atins 417 km/h.

În descriere, Passer a scris că viteza a fost atinsă pe o porțiune de drum drept, cu o lungime de 10 kilometri, unde existau trei benzi pe sens și vizibilitate maximă.

Pe lângă multe comentarii pozitive, clipurile sale au atras și foarte multe critici. Inclusiv de la reprezentanții Ministerului Transporturilor din Germania.

Într-un comunicat, preluat de Associated Press, oficialii germani au declarat că toți participanții la trafic trebuie să respecte regulile de circulație și chiar dacă sunt anumite porțiuni pe Autobahn fără limită de viteză, nu înseamnă că șoferii pot călca pedala de accelerație la podea.

Totodată, reprezentanții Ministerului mai fac trimitere la un text de lege care interzice condusul periculos pe Autobahn.

"Orice participant la trafic trebuie să se comporte astfel încât nicio altă persoană să nu fie rănită, pusă în pericol, obstrucționată sau deranjată mai mult decât este inevitabil în anumite circumstanțe", se arată în acest text.

În ultimul timp s-a tot adus în discuție impunerea unei limite de viteză pe Autobahn, în special de către membrii Partidului Verde. Nu a fost luată o decizie concretă în acest sens.

Radim Passer este un milionar din Cehia care, printre altele, deține un Bugatti Chiron, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Hypercar-ul producătorului din Molsheim este capabil să atingă viteze amețitoare, de peste 400 km/h, iar Passer s-a gândit să facă asta pe drumurile publice.

Mai exact, pe o porțiune fără limită de viteză de pe celebra Autobahn. A postat clipurile pe Internet, inclusiv unul în care a atins 417 km/h.

În descriere, Passer a scris că viteza a fost atinsă pe o porțiune de drum drept, cu o lungime de 10 kilometri, unde existau trei benzi pe sens și vizibilitate maximă.

Pe lângă multe comentarii pozitive, clipurile sale au atras și foarte multe critici. Inclusiv de la reprezentanții Ministerului Transporturilor din Germania.

Într-un comunicat, preluat de Associated Press, oficialii germani au declarat că toți participanții la trafic trebuie să respecte regulile de circulație și chiar dacă sunt anumite porțiuni pe Autobahn fără limită de viteză, nu înseamnă că șoferii pot călca pedala de accelerație la podea.

Totodată, reprezentanții Ministerului mai fac trimitere la un text de lege care interzice condusul periculos pe Autobahn.

"Orice participant la trafic trebuie să se comporte astfel încât nicio altă persoană să nu fie rănită, pusă în pericol, obstrucționată sau deranjată mai mult decât este inevitabil în anumite circumstanțe", se arată în acest text.

În ultimul timp s-a tot adus în discuție impunerea unei limite de viteză pe Autobahn, în special de către membrii Partidului Verde. Nu a fost luată o decizie concretă în acest sens.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
20 ianuarie, 02:43
0
325

Datele care arată că viitorul fără cookie-uri este deja o realitate

20 ianuarie, 02:43
0
325

Era “cookieless” este deja o realitate determinată de modificările tehnologice aduse de browsere, de mediile in-app, precum și de schimbările legislative.

Datele care arată că viitorul fără cookie-uri este deja o realitateFoto: spotmedia.ro

În prezent, aproximativ 40% din traficul web global nu utilizează cookie-uri 3rd party, transmite Știri.md cu referire la spotmedia.ro.

Practic, aproape jumătate dintre consumatori pot fi adresați doar folosind soluții care nu se bazează pe cookie-uri.

Cookie-urile, micile fișiere text care ajută la identificarea device-urilor atunci când acestea folosesc internetul, au fost mult timp o sursă valoroasă de date pentru toți jucătorii din ecosistemul digital (advertiseri, platforme adtech, editori de conținut, agenții de publicitate).

Însă preocuparea sporită pentru confidențialitatea datelor și modificările legislative în acest sens duc la eliminarea treptată a acestora.  

La începutul anului 2021, discuția privind confidențialitatea datelor digitale s-a concentrat pe intenția Google de a elimina treptat cookie-urile 3rd party din browserul său, Chrome.

Plănuită inițial pentru implementare în 2022, eliminarea cookie-urilor este acum planificată să înceapă la jumătatea anului 2023.

Google Chrome deține aproximativ 65% din cota de piață pentru browsere la nivel global, astfel că actualizările care afectează datele și opțiunile de targetare au implicații care afectează deopotrivă brandurile, editorii de conținut și platformele tehnologice.

Google nu a fost primul gigant tehnologic care a anunțat eliminarea planificată a cookie-urilor 3rd party.

Pe parcursul anului, Apple a făcut deja câțiva pași pentru a impune confidențialitatea utilizatorilor, cea mai recentă actualizare fiind deja implementată în iOS 15.1 pe toate dispozitivele iOS.

Cu această versiune, Apple încearcă să pună capăt definitiv tuturor soluțiilor tehnice de tracking și să se poziționeze ca prim protector al confidențialității utilizatorilor proprii.

Acest pas ar trebui să fie un semn clar că lumea digitală fără cookie-uri nu este ceva ce se va întâmpla doar în concordanță cu cronologia Chrome, ci este deja o realitate în prezent. 

Cum să fii pregătit? Sfatul oferit în mod constant de către Teads, atât brandurilor cât și editorilor de conținut, este să nu se bazeze pe o singură soluție “cookieless”.

A fi dependent de un singur furnizor sau de o abordare unică înseamnă că, în orice moment, o nouă reglementare sau modificare tehnologică poate avea un impact semnificativ asupra businessului.

Există două motive esențiale pentru a testa și utiliza soluții cookieless:

  • Acest tip de soluții oferă o oportunitate de a construi încrederea și de a interacționa cu TOȚI utilizatorii, inclusiv cu cei care folosesc medii digitale care nu permit cookie-uri, precum Safari.
  • Pentru a asigura în mod strategic tranziția către era post-cookie și a fi pe deplin pregătit când “lumina se stinge” complet.

Pe parcursul anului 2021 Teads a livrat la nivel global peste 1 miliard de afișări prin soluțiile cookieless proprii  și a realizat mai multe teste A/B cu unele dintre cele mai mari branduri din lume. Au fost efectuate două tipuri de teste:

  • Segmente de audiență cookieless vs. segmente de audiență bazate pe cookie-uri 
  • Targetare contextuală vs. targetare folosind segmente de audiență bazate pe cookie-uri

Succesul a fost măsurat fie prin realizarea de studii de măsurare a indicatorilor de brand (Brand Pulse), fie prin utilizarea unor KPI media standard, cum ar fi rata de vizualizare (view-through-rate) sau timpul de vizualizare (in-view-time). 

Rezultatele inițiale au arătat o creștere similară (sau mai bună, în unele cazuri) a indicatorilor de brand precum ad recall, brand awareness, intenția de cumpărare etc. pentru campaniile care au folosit soluții cookieless în comparație cu activările bazate pe cookie-uri. 

Aceste rezultate pot părea surprizătoare, având în vedere că facem comparație între tehnologiile bazate pe cookie-uri (care există de cel puțin 20 de ani) și solutiile cookieless, care sunt destul de noi.

Pentru interpretarea lor, trebuie să ținem cont de faptul că pe baza cookie-urilor putem avea o analiză precisă a profilului utilizatorului folosind informații din trecut, istorice.

O provocare este faptul că este posibil ca aceste informații să nu mai reflecte interesul sau intenția utilizatorului în momentul expunerii la o reclamă.

Prin însăși natura lor, soluțiile cookieless se referă la “aici și acum”, la găsirea celor mai potrivite momente și contexte pentru a interacționa cu un utilizator.

Iar momentul și contextul sunt factori esențiali pentru a spori atenția si implicarea utilizatorului și, prin urmare, eficiența media.

De asemenea, metricii media similari măsurați atât în cadrul activărilor bazate cookie-uri, precum și în campaniile “cookieless” sunt o dovadă clară a posibilităților algoritmilor de inteligență artificială Teads de a optimiza performanța campaniilor fără a se baza în mod necesar pe cookie-uri.  

Nu este o exagerare să afirmăm că aceste rezultate reprezintă o veste bună pentru întreaga industrie de media digitală.

Am demonstrat că activările cookieless și eficienta media sunt posibile și putem să intrăm în această nouă eră “cookieless” fără frica de a pierde impactul pe care marketingul online l-a livrat până în prezent. 

Cum pot brandurile să se adapteze erei post-cookie?

Remodelarea strategiei de date 1st party și folosirea segmentelor de date în mod inovator, dincolo de targetarea standard

Fie că vorbim despre colectarea sau utilizarea datelor, majoritatea datelor 1st party ale brandurilor depind în mare măsură de cookie-uri, iar volumul acestora se va micșora.

În ciuda acestei reduceri de volum anticipate, devine vital ca brandurile să se concentreze pe modalitatea de utilizare a acestor date, dar într-un mod diferit.

Brandurile trebuie să gândească dincolo de utilizarea datelor pentru mesaje directe/ modelări lookalike. Este de analizat modul în care datele pot fi utilizate în două cazuri esentiale:

(i) Pentru a susține planificarea și luarea deciziilor independent de datele furnizate de cookie-uri

Datele pe care brandurile le dețin despre proprii clienți ar trebui să devină piatra de temelie a transformării strategiei lor digitale într-una cookieless.

De exemplu, pentru a determina ce contexte supraindexează pentru clienții lor cei mai valoroși. Cunoașterea tipului de conținut pe care clienții îl consumă ajută la definirea strategiei inițiale de targetare contextuală.

(ii) Pentru a susține nevoile de măsurare

Pentru anumiți indicatori, nu este necesar ca măsurarea performanței și eficientei unei campanii digitale să se facă pe tot volumul livrat, ci este suficient un eșantion reprezentativ statistic.

Rezultatele obținute analizând segmentele bazate pe cookie-uri pot oferi informații relevante despre segmentele “cookieless” ale campaniei. 

Puterea conținutului

Targetarea contextuală nu este un plan B, ci oferă o strategie media viabilă, pe care Teads a demonstrat-o pentru branduri diferite pe piețe din întreaga lume. Care sunt pașii de urmat pentru ca un brand să se asigure că profită la maximum de avantajele acesteia?

La fel ca orice campanie bună, o campanie “cookieless” trebuie să înceapă cu un plan media bine pus la punct, care să asigure elemente acționabile adecvate.  

Brandurile își pot folosi datele 1st party împreună cu instrumentele potrivite care să le spună ce semnale contextuale pot fi folosite, când și cum. Este necesară o analiză aprofundată, dincolo de clasicele cuvinte cheie care de multe ori pot denatura sensul targetării dorite. 

Următorul pas este folosirea informațiilor contextuale pentru personalizarea creației: cum pot fi personalizate declinările creative în funcție de conținutul paginii în care se afișează campania pentru a amplifica cu adevărat mesajul?

Pentru ca strategia să fie completă, recomandăm testarea diferitelor soluții existente pe piață, pentru a afla care dintre ele funcționează cel mai bine pentru brand.

Concluzia principală este că nu e nevoie să intrăm în panică din cauza schimbărilor aduse de era post-cookie, însă este necesar să le tratăm cu seriozitate și să le înțelegem și integrăm impactul în întreaga strategie de marketing digital.

Pentru a-și sprijini partenerii, Teads a creat The Cookieless Readiness Program, destinat brandurilor care doresc să facă tranziția către era “cookieless” într-un mod cât mai eficient.  

În prezent, aproximativ 40% din traficul web global nu utilizează cookie-uri 3rd party, transmite Știri.md cu referire la spotmedia.ro.

Practic, aproape jumătate dintre consumatori pot fi adresați doar folosind soluții care nu se bazează pe cookie-uri.

Cookie-urile, micile fișiere text care ajută la identificarea device-urilor atunci când acestea folosesc internetul, au fost mult timp o sursă valoroasă de date pentru toți jucătorii din ecosistemul digital (advertiseri, platforme adtech, editori de conținut, agenții de publicitate).

Însă preocuparea sporită pentru confidențialitatea datelor și modificările legislative în acest sens duc la eliminarea treptată a acestora.  

La începutul anului 2021, discuția privind confidențialitatea datelor digitale s-a concentrat pe intenția Google de a elimina treptat cookie-urile 3rd party din browserul său, Chrome.

Plănuită inițial pentru implementare în 2022, eliminarea cookie-urilor este acum planificată să înceapă la jumătatea anului 2023.

Google Chrome deține aproximativ 65% din cota de piață pentru browsere la nivel global, astfel că actualizările care afectează datele și opțiunile de targetare au implicații care afectează deopotrivă brandurile, editorii de conținut și platformele tehnologice.

Google nu a fost primul gigant tehnologic care a anunțat eliminarea planificată a cookie-urilor 3rd party.

Pe parcursul anului, Apple a făcut deja câțiva pași pentru a impune confidențialitatea utilizatorilor, cea mai recentă actualizare fiind deja implementată în iOS 15.1 pe toate dispozitivele iOS.

Cu această versiune, Apple încearcă să pună capăt definitiv tuturor soluțiilor tehnice de tracking și să se poziționeze ca prim protector al confidențialității utilizatorilor proprii.

Acest pas ar trebui să fie un semn clar că lumea digitală fără cookie-uri nu este ceva ce se va întâmpla doar în concordanță cu cronologia Chrome, ci este deja o realitate în prezent. 

Cum să fii pregătit? Sfatul oferit în mod constant de către Teads, atât brandurilor cât și editorilor de conținut, este să nu se bazeze pe o singură soluție “cookieless”.

A fi dependent de un singur furnizor sau de o abordare unică înseamnă că, în orice moment, o nouă reglementare sau modificare tehnologică poate avea un impact semnificativ asupra businessului.

Există două motive esențiale pentru a testa și utiliza soluții cookieless:

  • Acest tip de soluții oferă o oportunitate de a construi încrederea și de a interacționa cu TOȚI utilizatorii, inclusiv cu cei care folosesc medii digitale care nu permit cookie-uri, precum Safari.
  • Pentru a asigura în mod strategic tranziția către era post-cookie și a fi pe deplin pregătit când “lumina se stinge” complet.

Pe parcursul anului 2021 Teads a livrat la nivel global peste 1 miliard de afișări prin soluțiile cookieless proprii  și a realizat mai multe teste A/B cu unele dintre cele mai mari branduri din lume. Au fost efectuate două tipuri de teste:

  • Segmente de audiență cookieless vs. segmente de audiență bazate pe cookie-uri 
  • Targetare contextuală vs. targetare folosind segmente de audiență bazate pe cookie-uri

Succesul a fost măsurat fie prin realizarea de studii de măsurare a indicatorilor de brand (Brand Pulse), fie prin utilizarea unor KPI media standard, cum ar fi rata de vizualizare (view-through-rate) sau timpul de vizualizare (in-view-time). 

Rezultatele inițiale au arătat o creștere similară (sau mai bună, în unele cazuri) a indicatorilor de brand precum ad recall, brand awareness, intenția de cumpărare etc. pentru campaniile care au folosit soluții cookieless în comparație cu activările bazate pe cookie-uri. 

Aceste rezultate pot părea surprizătoare, având în vedere că facem comparație între tehnologiile bazate pe cookie-uri (care există de cel puțin 20 de ani) și solutiile cookieless, care sunt destul de noi.

Pentru interpretarea lor, trebuie să ținem cont de faptul că pe baza cookie-urilor putem avea o analiză precisă a profilului utilizatorului folosind informații din trecut, istorice.

O provocare este faptul că este posibil ca aceste informații să nu mai reflecte interesul sau intenția utilizatorului în momentul expunerii la o reclamă.

Prin însăși natura lor, soluțiile cookieless se referă la “aici și acum”, la găsirea celor mai potrivite momente și contexte pentru a interacționa cu un utilizator.

Iar momentul și contextul sunt factori esențiali pentru a spori atenția si implicarea utilizatorului și, prin urmare, eficiența media.

De asemenea, metricii media similari măsurați atât în cadrul activărilor bazate cookie-uri, precum și în campaniile “cookieless” sunt o dovadă clară a posibilităților algoritmilor de inteligență artificială Teads de a optimiza performanța campaniilor fără a se baza în mod necesar pe cookie-uri.  

Nu este o exagerare să afirmăm că aceste rezultate reprezintă o veste bună pentru întreaga industrie de media digitală.

Am demonstrat că activările cookieless și eficienta media sunt posibile și putem să intrăm în această nouă eră “cookieless” fără frica de a pierde impactul pe care marketingul online l-a livrat până în prezent. 

Cum pot brandurile să se adapteze erei post-cookie?

Remodelarea strategiei de date 1st party și folosirea segmentelor de date în mod inovator, dincolo de targetarea standard

Fie că vorbim despre colectarea sau utilizarea datelor, majoritatea datelor 1st party ale brandurilor depind în mare măsură de cookie-uri, iar volumul acestora se va micșora.

În ciuda acestei reduceri de volum anticipate, devine vital ca brandurile să se concentreze pe modalitatea de utilizare a acestor date, dar într-un mod diferit.

Brandurile trebuie să gândească dincolo de utilizarea datelor pentru mesaje directe/ modelări lookalike. Este de analizat modul în care datele pot fi utilizate în două cazuri esentiale:

(i) Pentru a susține planificarea și luarea deciziilor independent de datele furnizate de cookie-uri

Datele pe care brandurile le dețin despre proprii clienți ar trebui să devină piatra de temelie a transformării strategiei lor digitale într-una cookieless.

De exemplu, pentru a determina ce contexte supraindexează pentru clienții lor cei mai valoroși. Cunoașterea tipului de conținut pe care clienții îl consumă ajută la definirea strategiei inițiale de targetare contextuală.

(ii) Pentru a susține nevoile de măsurare

Pentru anumiți indicatori, nu este necesar ca măsurarea performanței și eficientei unei campanii digitale să se facă pe tot volumul livrat, ci este suficient un eșantion reprezentativ statistic.

Rezultatele obținute analizând segmentele bazate pe cookie-uri pot oferi informații relevante despre segmentele “cookieless” ale campaniei. 

Puterea conținutului

Targetarea contextuală nu este un plan B, ci oferă o strategie media viabilă, pe care Teads a demonstrat-o pentru branduri diferite pe piețe din întreaga lume. Care sunt pașii de urmat pentru ca un brand să se asigure că profită la maximum de avantajele acesteia?

La fel ca orice campanie bună, o campanie “cookieless” trebuie să înceapă cu un plan media bine pus la punct, care să asigure elemente acționabile adecvate.  

Brandurile își pot folosi datele 1st party împreună cu instrumentele potrivite care să le spună ce semnale contextuale pot fi folosite, când și cum. Este necesară o analiză aprofundată, dincolo de clasicele cuvinte cheie care de multe ori pot denatura sensul targetării dorite. 

Următorul pas este folosirea informațiilor contextuale pentru personalizarea creației: cum pot fi personalizate declinările creative în funcție de conținutul paginii în care se afișează campania pentru a amplifica cu adevărat mesajul?

Pentru ca strategia să fie completă, recomandăm testarea diferitelor soluții existente pe piață, pentru a afla care dintre ele funcționează cel mai bine pentru brand.

Concluzia principală este că nu e nevoie să intrăm în panică din cauza schimbărilor aduse de era post-cookie, însă este necesar să le tratăm cu seriozitate și să le înțelegem și integrăm impactul în întreaga strategie de marketing digital.

Pentru a-și sprijini partenerii, Teads a creat The Cookieless Readiness Program, destinat brandurilor care doresc să facă tranziția către era “cookieless” într-un mod cât mai eficient.  

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
19 ianuarie, 23:12
0
549

BMW își ia rămas-bun de la motorul V12 cu o ediție specială Seria 7

19 ianuarie, 23:12
0
549

Constructorul german va lansa o ediție specială a modelului Seria 7, numită M760i Final V12. Mașina va fi produsă în numai 12 exemplare pentru piața din SUA și va fi ultimul BMW cu motor V12.

BMW își ia rămas-bun de la motorul V12 cu o ediție specială Seria 7Foto: automarket.ro

BMW va lansa, în vara acestui an, o serie limitată a modelului de lux Seria 7. Mașina se va numi M760i Final V12 și, așa cum reiese din nume, va fi ultimul model al mărcii bavareze oferit cu un propulsor V12, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Chiar dacă BMW a anunțat că nu va renunța la motoarele termice, propulsorul V12 va intra în paginile de istorie la finalul lui 2022, după o poveste de 35 de ani.

Ediția limitată M760i Final V12 se bazează pe modelul M760i xDrive și va fi o mașină extrem de rară, deoarece numai 12 exemplare vor fi construite.

Mai mult, mașina va fi disponibilă numai în Statele Unite ale Americii.

Motorul V12 de 6.6 litri este supraalimentat cu două turbocompresoare, care dispun de tehnologie mono-scroll și dezvoltă 601 cai putere.

Cuplată la o cutie de viteze automată în 8 trepte și cu ajutorul transmisiei integrale, mașina accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3.6 secunde.

La exterior vor fi prezente sigle cu inscripția V12 în partea din spate, precum și jante speciale care măsoară 20 de inch.

Acestea pot fi vopsite în culorile Window Grey sau Jet Black, iar etrierele frânelor vor putea fi vopsite în negru sau albastru. Inscripția „THE FINAL V12” se regăsește pe pragul ușilor și pe capacul motorului.

Bordul este finisat într-o culoare neagră denumită Individual Piano Black Finish. Pe consola centrală este montată o plăcuță care vorbește despre exclusivitate, cu inscripția „1 OF 12”.

Fiind o ediție specială, mașina va fi echipată cu toate dotările disponibile pe un Seria 7.

Printre acestea se numără: pachetul BMW Driving Assistance Professional, pachetul Luxury Rear Seating pentru locurile din spate, plafon panoramic cu iluminare LED, faruri LED adaptive cu tehnologia Laserlight și un sistem audio Bowers & Wilkins. 

Clienții vor putea alege până la 8 culori pentru tapițeria din habitaclu.

Pe lângă mașină, clienții acestei ediții limitate vor primi și un trofeu pe care vor fi inscripționate culoarea, tapițeria și numărul de identificare al mașinii.

Producția lui M760i Final V12 va începe în iunie 2022. BMW se așteaptă ca livrările ultimului model cu motor V12 să înceapă în iulie.

BMW va lansa, în vara acestui an, o serie limitată a modelului de lux Seria 7. Mașina se va numi M760i Final V12 și, așa cum reiese din nume, va fi ultimul model al mărcii bavareze oferit cu un propulsor V12, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Chiar dacă BMW a anunțat că nu va renunța la motoarele termice, propulsorul V12 va intra în paginile de istorie la finalul lui 2022, după o poveste de 35 de ani.

Ediția limitată M760i Final V12 se bazează pe modelul M760i xDrive și va fi o mașină extrem de rară, deoarece numai 12 exemplare vor fi construite.

Mai mult, mașina va fi disponibilă numai în Statele Unite ale Americii.

Motorul V12 de 6.6 litri este supraalimentat cu două turbocompresoare, care dispun de tehnologie mono-scroll și dezvoltă 601 cai putere.

Cuplată la o cutie de viteze automată în 8 trepte și cu ajutorul transmisiei integrale, mașina accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3.6 secunde.

La exterior vor fi prezente sigle cu inscripția V12 în partea din spate, precum și jante speciale care măsoară 20 de inch.

Acestea pot fi vopsite în culorile Window Grey sau Jet Black, iar etrierele frânelor vor putea fi vopsite în negru sau albastru. Inscripția „THE FINAL V12” se regăsește pe pragul ușilor și pe capacul motorului.

Bordul este finisat într-o culoare neagră denumită Individual Piano Black Finish. Pe consola centrală este montată o plăcuță care vorbește despre exclusivitate, cu inscripția „1 OF 12”.

Fiind o ediție specială, mașina va fi echipată cu toate dotările disponibile pe un Seria 7.

Printre acestea se numără: pachetul BMW Driving Assistance Professional, pachetul Luxury Rear Seating pentru locurile din spate, plafon panoramic cu iluminare LED, faruri LED adaptive cu tehnologia Laserlight și un sistem audio Bowers & Wilkins. 

Clienții vor putea alege până la 8 culori pentru tapițeria din habitaclu.

Pe lângă mașină, clienții acestei ediții limitate vor primi și un trofeu pe care vor fi inscripționate culoarea, tapițeria și numărul de identificare al mașinii.

Producția lui M760i Final V12 va începe în iunie 2022. BMW se așteaptă ca livrările ultimului model cu motor V12 să înceapă în iulie.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
19 ianuarie, 08:47
0
302

Un nou record de infectări în Franța: Cel mai mare bilanț zilnic din UE

19 ianuarie, 08:47
0
302

Franța a înregistrat un nou record de infectări. Marți seara, au fost raportate peste 464.000 de cazuri în interval de 24 de ore, cel mai mare număr de la începerea pandemiei.

Un nou record de infectări în Franța: Cel mai mare bilanț zilnic din UEFoto: Profimedia

Este și cel mai mare bilanț zilnic înregistrat, până acum, în Uniunea Europeană. La nivel mondial, ieri, doar Statele Unite au raportat mai multe îmbolnăviri, și anume 547.000, transmite Știri.md cu referire la digi24.ro.

În Franța, deși nivelul infectărilor este uriaș, presiunea asupra sistemului sanitar este mai mică decât în valurile precedente. O explicație ar fi gradul mare de vaccinare, de peste 80% din populație.

De asemenea, de la 15 ianuarie a intrat în vigoare super-certificatul verde. Mai exact, accesul în foarte multe locuri – cum ar fi restaurante sau trenuri – este permis doar celor imunizați cu schemă completă. Nu mai sunt acceptați și cei care au trecut prin boală în ultimele 6 luni.

Nu vom scăpa de COVID-19 anul acesta și poate nu vom scăpa niciodată – avertizează Organizația Mondială a Sănătății.

Un specialist al instituției precizează că lumea poate pune capăt urgenței de sănătate publică prin vaccinare. Același oficial OMS a evocat, de asemenea, posibilitatea ca pe viitor cele trei sau patru vaccinuri anti-COVID să fie considerate drept numărul normal de doze pentru a evita formele severe ale bolii.

Este și cel mai mare bilanț zilnic înregistrat, până acum, în Uniunea Europeană. La nivel mondial, ieri, doar Statele Unite au raportat mai multe îmbolnăviri, și anume 547.000, transmite Știri.md cu referire la digi24.ro.

În Franța, deși nivelul infectărilor este uriaș, presiunea asupra sistemului sanitar este mai mică decât în valurile precedente. O explicație ar fi gradul mare de vaccinare, de peste 80% din populație.

De asemenea, de la 15 ianuarie a intrat în vigoare super-certificatul verde. Mai exact, accesul în foarte multe locuri – cum ar fi restaurante sau trenuri – este permis doar celor imunizați cu schemă completă. Nu mai sunt acceptați și cei care au trecut prin boală în ultimele 6 luni.

Nu vom scăpa de COVID-19 anul acesta și poate nu vom scăpa niciodată – avertizează Organizația Mondială a Sănătății.

Un specialist al instituției precizează că lumea poate pune capăt urgenței de sănătate publică prin vaccinare. Același oficial OMS a evocat, de asemenea, posibilitatea ca pe viitor cele trei sau patru vaccinuri anti-COVID să fie considerate drept numărul normal de doze pentru a evita formele severe ale bolii.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
19 ianuarie, 00:13
0
519

Aston Martin va lansa cel mai puternic SUV de lux în 1 februarie

19 ianuarie, 00:13
0
519

Constructorul britanic de automobile a publicat un teaser video cu o versiune mai puternică a SUV-ului DBX. Aceasta ar putea fi denumită DBX S și va debuta în 1 februarie.

Aston Martin va lansa cel mai puternic SUV de lux în 1 februarieFoto: automarket.ro

Aston Martin a lansat SUV-ul DBX în urmă cu doi ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta a debutat alături de un motor V8 twin-turbo, furnizat de Mercedes-AMG, iar ulterior a primit și o versiune echipată cu propulsor de 3.0 litri, cu șase cilindri, micro-hibrid, disponibilă doar în China.

Constructorul britanic lucrează de ceva timp la un DBX mai puternic decât cel V8, iar prototipurile au fost surprinse de mai multe ori în teste.

Acum, Aston Martin a publicat un teaser video cu această nouă versiune și a anunțat că va debuta oficial în data de 1 februarie.

Aceasta ar putea fi denumită DBX S și, potrivit zvonurilor, ar putea ascunde sub capotă agregatul V12 de pe modelele DB11 și DBS.

Unii spun că noua versiune ar păstra actualul V8 twin-turbo. Oricum ar fi, marca britanică descrie acest nou model ca fiind "cel mai puternic SUV de lux, din lume."

Asta înseamnă că va avea rivali de temut, precum Lamborghini Urus (650 CP), Bentley Bentayga Speed (635 CP), BMW X5 M Competition (625 CP), Porsche Cayenne Turbo GT.

Aston Martin a lansat SUV-ul DBX în urmă cu doi ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta a debutat alături de un motor V8 twin-turbo, furnizat de Mercedes-AMG, iar ulterior a primit și o versiune echipată cu propulsor de 3.0 litri, cu șase cilindri, micro-hibrid, disponibilă doar în China.

Constructorul britanic lucrează de ceva timp la un DBX mai puternic decât cel V8, iar prototipurile au fost surprinse de mai multe ori în teste.

Acum, Aston Martin a publicat un teaser video cu această nouă versiune și a anunțat că va debuta oficial în data de 1 februarie.

Aceasta ar putea fi denumită DBX S și, potrivit zvonurilor, ar putea ascunde sub capotă agregatul V12 de pe modelele DB11 și DBS.

Unii spun că noua versiune ar păstra actualul V8 twin-turbo. Oricum ar fi, marca britanică descrie acest nou model ca fiind "cel mai puternic SUV de lux, din lume."

Asta înseamnă că va avea rivali de temut, precum Lamborghini Urus (650 CP), Bentley Bentayga Speed (635 CP), BMW X5 M Competition (625 CP), Porsche Cayenne Turbo GT.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...