3 iunie, 23:130
1 044

O Toyota Corolla alimentată cu hidrogen a concurat într-o cursă de 24 de ore

3 iunie, 23:130
1 044

O Toyota Corolla, modificată pentru a funcționa cu hidrogen în loc de benzină, a concurat într-o cursă de anduranță de 24 de ore. Mașina a fost pilotată inclusiv de președintele companiei, Akio Toyoda.

O Toyota Corolla alimentată cu hidrogen a concurat într-o cursă de 24 de ore

Japonezii de la Toyota și sistemele de propulsie alimentate cu hidrogen par să facă echipă bună, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

După ce au stabilit un nou record mondial de autonomie cu modelul Mirai (1.003 kilometri cu un singur plin), niponii au mai făcut o încercare, de această dată într-o cursă de anduranță de 24 de ore.

Mașina a fost o Corolla modificată astfel încât să poată funcționa cu hidrogen în loc de benzină.

Sub capota s-a regăsit, așadar, motorul de 1.6 litri turbo, care echipează și versiunea GR Yaris.

Hidrogenul a fost stocat în patru rezervoare din carbon.

Mai mult, în spatele volanului s-a urcat pentru câteva tururi chiar și președintele Toyota, Akio Toyoda.

În total, mașina a parcurs 358 de tururi și o distanță totală de 1.634 de kilometri.

Nu totul a mers, însă, ca pe roate.

În total, Toyota Corolla a petrecut 8 ore la boxe din diverse cauze și circa 4 ore pentru realimentare.

Potrivit unei publicații japoneze, mașina s-a oprit de 35 de ori pentru realimentare, ceva mai mult comparativ cu cele 20 de opiri ale mașinilor alimentate cu benzină.

La finalul cursei, Akio Toyoda a reiterat faptul că hidrogenul este o alternativă bună la mașinile electrice.

Japonezii de la Toyota și sistemele de propulsie alimentate cu hidrogen par să facă echipă bună, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

După ce au stabilit un nou record mondial de autonomie cu modelul Mirai (1.003 kilometri cu un singur plin), niponii au mai făcut o încercare, de această dată într-o cursă de anduranță de 24 de ore.

Mașina a fost o Corolla modificată astfel încât să poată funcționa cu hidrogen în loc de benzină.

Sub capota s-a regăsit, așadar, motorul de 1.6 litri turbo, care echipează și versiunea GR Yaris.

Hidrogenul a fost stocat în patru rezervoare din carbon.

Mai mult, în spatele volanului s-a urcat pentru câteva tururi chiar și președintele Toyota, Akio Toyoda.

În total, mașina a parcurs 358 de tururi și o distanță totală de 1.634 de kilometri.

Nu totul a mers, însă, ca pe roate.

În total, Toyota Corolla a petrecut 8 ore la boxe din diverse cauze și circa 4 ore pentru realimentare.

Potrivit unei publicații japoneze, mașina s-a oprit de 35 de ori pentru realimentare, ceva mai mult comparativ cu cele 20 de opiri ale mașinilor alimentate cu benzină.

La finalul cursei, Akio Toyoda a reiterat faptul că hidrogenul este o alternativă bună la mașinile electrice.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...