15 ianuarie, 00:13
0
483

O nouă schiță de design cu Volkswagen Amarok: Debutează în vara lui 2022

15 ianuarie, 00:13
0
483

Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok. Acesta împarte platforma cu Ford Ranger și va fi produs în Africa de Sud.

O nouă schiță de design cu Volkswagen Amarok: Debutează în vara lui 2022Foto: automarket.ro

Volkswagen continuă campania de promovare a noii generații Amarok, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Din 2010 și până acum, constructorul german de automobile a comercializat peste 815.000 de exemplare la nivel global, iar în vara acestui an urmează să facem cunoștință cu noua iterație a acestui model.

Până atunci, însă, divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok.

Acesta va împărți arhitectura cu noul Ford Ranger și este dezvoltat de echipe din Australia și Europa.

Pick-up-ul producătorului din Wolfsburg va fi disponibil cu motor V6 diesel.

Reprezentanții companiei nu au oferit prea multe detalii, dar au precizat că noul Amarok va fi cu 10 centimetri mai lung și cu 4 centimetri mai lat decât modelul actual.

În plus, lista cu sisteme de asistență a fost extinsă.

Noua generație Volkswagen Amarok va fi produsă la uzina din Africa de Sud.

Volkswagen continuă campania de promovare a noii generații Amarok, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Din 2010 și până acum, constructorul german de automobile a comercializat peste 815.000 de exemplare la nivel global, iar în vara acestui an urmează să facem cunoștință cu noua iterație a acestui model.

Până atunci, însă, divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok.

Acesta va împărți arhitectura cu noul Ford Ranger și este dezvoltat de echipe din Australia și Europa.

Pick-up-ul producătorului din Wolfsburg va fi disponibil cu motor V6 diesel.

Reprezentanții companiei nu au oferit prea multe detalii, dar au precizat că noul Amarok va fi cu 10 centimetri mai lung și cu 4 centimetri mai lat decât modelul actual.

În plus, lista cu sisteme de asistență a fost extinsă.

Noua generație Volkswagen Amarok va fi produsă la uzina din Africa de Sud.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

30 dec, 2021 00:21
0
224

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo special

30 dec, 2021 00:21
0
224

Constructorul italian de automobile celebrează a 75-a aniversare cu un logo special. În 2022, producătorul de la Maranello urmează să lanseze primul SUV din istoria sa.

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo specialFoto: captură video

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
4 ianuarie, 23:14
0
531

Oficial: Hyundai nu oprește dezvoltarea motoarelor termice

4 ianuarie, 23:14
0
531

Hyundai a confirmat că nu oprește dezvoltarea motoarelor termice. Acest anunț vine după ce în presa din Coreea de Sud au apărut informații potrivit cărora, marca asiatică și-ar fi închis departamentul de dezvoltare a motoarelor cu combustie internă.

Oficial: Hyundai nu oprește dezvoltarea motoarelor termiceFoto: automarket.ro

În urmă cu câteva zile, două publicații din Coreea de Sud anunțau că Hyundai și-ar fi închis departamentul de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Institutului de Cercetare Namyang, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum, un reprezentant al companiei a infirmat aceste zvonuri.

"Hyundai Motor Group poate confirma, în urma speculațiilor apărute recent în presă, că nu oprește dezvoltarea motoarelor termice.

Grupul este dedicat în a oferi un portofoliu puternic de motorizări clienților din întreaga lume, care include atât motoare termice cu un grad mare de eficiență, cât și unități electrice cu zero emisii", a transmis Michael Stewart, Senior Group Manager în cadrul Hyundai Motor America, publicației Motor1.

Până în 2035, Hyundai vrea să devină un brand pur electric în Europa. Această strategie va fi extinsă la majoritatea piețelor importante pentru marcă din întreaga lume.

Tot în urma apariției unor speculații în presă, Hyundai a infirmat recent oprirea dezvoltării motoarelor alimentate cu hidrogen.

În urmă cu câteva zile, două publicații din Coreea de Sud anunțau că Hyundai și-ar fi închis departamentul de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Institutului de Cercetare Namyang, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum, un reprezentant al companiei a infirmat aceste zvonuri.

"Hyundai Motor Group poate confirma, în urma speculațiilor apărute recent în presă, că nu oprește dezvoltarea motoarelor termice.

Grupul este dedicat în a oferi un portofoliu puternic de motorizări clienților din întreaga lume, care include atât motoare termice cu un grad mare de eficiență, cât și unități electrice cu zero emisii", a transmis Michael Stewart, Senior Group Manager în cadrul Hyundai Motor America, publicației Motor1.

Până în 2035, Hyundai vrea să devină un brand pur electric în Europa. Această strategie va fi extinsă la majoritatea piețelor importante pentru marcă din întreaga lume.

Tot în urma apariției unor speculații în presă, Hyundai a infirmat recent oprirea dezvoltării motoarelor alimentate cu hidrogen.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
18 ianuarie, 00:13
0
400

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în Europa

18 ianuarie, 00:13
0
400

În 2021, Dacia a comercializat 537.095 de unități la nivel global și a reușit, în premieră, să fie al treilea cel mai vândut brand către clienții particulari din Europa. Sandero și Duster au contribuit la succesul producătorului de la Mioveni.

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în EuropaFoto: automarket.ro

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
8 ianuarie, 04:27
0
1 624

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometri

8 ianuarie, 04:27
0
1 624

O Tesla Model S P85 din Germania, folosită ca taxi, a ajuns la o performanță impresionantă: în 6 ianuarie 2022, kilometrajul a arătat 1.5 milioane de kilometri parcurși.

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometriFoto: automarket.ro

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
28 dec, 2021 00:14
0
317

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023

28 dec, 2021 00:14
0
317

Prototipul viitorului Rolls-Royce Spectre, primul model cu zero emisii al mărcii britanice, a fost surprins, în premieră, în teste. Versiunea de serie va ajunge pe piață în trimestrul al patrulea din 2023.

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023Foto: automarket.ro

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
25 dec, 2021 23:24
0
612

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la Tokyo

25 dec, 2021 23:24
0
612

Constructorul nipon de automobile își anunță prezența la Salonul Auto de la Tokyo cu o serie de concepte interesante, inclusiv unul pur electric denumit Subaru STI E-RA Concept.

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la TokyoFoto: automarket.ro

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
6 ianuarie, 23:14
0
446

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpace

6 ianuarie, 23:14
0
446

Constructorul american de mașini premium a prezentat, în cadrul evenimentului CES din Las Vegas, conceptul InnerSpace. Mașina este complet autonomă, iar interiorul a fost proiectat special pentru a oferi senzația de relaxare într-un mediu luxos.

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpaceFoto: automarket.ro

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
31 dec, 2021 00:21
1
614

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debutează

31 dec, 2021 00:21
1
614

Constructorul german de automobile a publicat noi teasere video cu viitorul concept Vision EQXX. Acesta ar urma să aibă o autonomie de până la 1.000 de kilometri, iar debutul este programat pentru data de 3 ianuarie.

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debuteazăFoto: diez.md

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
4 ianuarie, 17:58
0
800

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electrice

4 ianuarie, 17:58
0
800

Distanţa care a depăşit cu mult media industriei de aproximativ 300 de kilometri a fost calculată folosind simulări digitale interne ale condiţiilor de trafic din viaţa reală.

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electriceFoto: captură video

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
11 ianuarie, 00:13
0
331

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din Europa

11 ianuarie, 00:13
0
331

Constructorul american de automobile electrice se pregătește să lanseze un model nou, destinat exclusiv pieței auto din Europa. Din primele informații, noua mașină se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3.

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din EuropaFoto: automarket.ro

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...