main logo
630

Noul Porsche Taycan 4S: Două opțiuni de baterii și un preț mult mai mic

În sfârșit un Porsche Taycan mai ieftin: Noul 4S se pregătesșe de lansarea oficială.

Noul Porsche Taycan 4S: Două opțiuni de baterii și un preț mult mai mic

Da, de acum putem spune asta fără nicio îndoială: Porsche nu pierde deloc timpul. La mai puțin de șase săptămâni de la debutul modelelor Porsche Taycan Turbo și Turbo S, producătorul german își extinde familia sedan complet electrică, insa fara a schimba nimic la capitolul nomenclatura, transmite Știri.md cu referire la cars.ro.

E vorba chiar despre mașina pe care o prezentăm în acest articol: noul Porsche Taycan 4S 2020.

Noul și cel mai ieftin Taycan până acum urmează pașii modelelor Turbo și Turbo S, adică va fi echipat cu două motoare electrice, o transmisie în două trepte pe spate și o arhitectură electrică de 800 de volți care permite încărcarea extrem de rapidă a bateriilor.

Fiecare dintre noile 4S sunt echipate standard cu un pachet de baterii litiu-ion de 79,2 kWh, dar să nu uităm că Porsche a gândit pentru modelele Turbo și Turbo S o opțiune de 93,4 kWh, care a fost botezată Performance Battery Plus. 

Pachetul de bază acționează cele două motoare electrice pentru 522 de cai putere, în timp ce pachetul mai performant poate ajunge la 563 de cai.

Indiferent de optțiunea aleasă, noul Taycan 4S poate atinge 250 de km/h și accelera până la 100 de km/h în 3,8 secunde. 

Pentru comparație, nu uitați că și modelul de bază Tesla Model S Long Range ajunge tot la 250 de km/h, dar accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3,7 secunde. 

Pe de altă parte, luând în calcul conservatorismul celor de la Porsche, nu am lua în calcul micul avantaj al lui Model S.

Unde Tesla se comportă, probabil, mai bine, este la capitolul autonomie. Chiar dacă Porsche nu a anunțat cifre oficiale, susținând că acestea vor fi disponibile înainte de lansarea mașinii, să ne amintim ca Model S Long Range atinge o autonomie de aproape 600 de km.

Ei bine, cel mai nou Taycan, în special echipat cu pachetul Performance Battery Plus, ar trebui să se bucure de o autonomie mai mare decât Taycan Turbo și Turbo S, dar am fi extrem de surprinși să depășească 450 de km. 

Pentru a face o comparație, modelul Taycan Turbo poate ajunge la o autonomie cuprinsă între 340 și 400 de km.

La fel de important este și prețul noului 4S, care scade față de cei 157.000 de euro ai modelului Turbo și față de cei 190.000 de euro ai lui Turbo S. 

Versiunea de bază Taycan 4S pleacă de la 110.624 euro. Pe de altă parte, Tesla Model S Long Range începe de la 79.990 de dolari și poate ajunge, pe Tesla Model S Performance, la 99.990 de dolari.

Ceea ce primim, însă, pentru banii suplimentari va fi, fără îndoială, o experiență de neuitat la volan. 

Chiar dacă Porsche nu a oferit detalii despre performanțele noului 4S (pe lângă suspensiile pe aer cu trei camere și amortizoarele adaptive) dar, dacă modelele alimentate cu benzină ne spun ceva, noul Taycan de bază ar putea fi echipat, pentru cei care vor să cheltuiască mai mult, aceeași tehnologie de pe Turbo și Turbo S.

În plus, noul Taycan 4S va continua să impresioneze prin viteza de încărcare a pachetului de baterii, arhitectura de 800 de volti permițând un timp mai scurt, chiar dacă nu știm cifrele exacte.

Cu toate acestea, se pare că pe opțiunea mai bine echipată, mașina și-ar putea încărca bateriile până la 80 de procente în doar 22 de minute și jumătate.

Noul Porsche Taycan 4S va ajunge în reprezentante în primăvara lui 2020, dar ne așteptăm la un debut oficial în noiembrie, la Los Angeles Auto Show.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării