4 ianuarie, 17:58
0
785

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electrice

4 ianuarie, 17:58
0
785

Distanţa care a depăşit cu mult media industriei de aproximativ 300 de kilometri a fost calculată folosind simulări digitale interne ale condiţiilor de trafic din viaţa reală.

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electriceFoto: captură video

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

25 dec, 2021 23:24
0
604

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la Tokyo

25 dec, 2021 23:24
0
604

Constructorul nipon de automobile își anunță prezența la Salonul Auto de la Tokyo cu o serie de concepte interesante, inclusiv unul pur electric denumit Subaru STI E-RA Concept.

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la TokyoFoto: automarket.ro

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
31 dec, 2021 00:21
1
603

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debutează

31 dec, 2021 00:21
1
603

Constructorul german de automobile a publicat noi teasere video cu viitorul concept Vision EQXX. Acesta ar urma să aibă o autonomie de până la 1.000 de kilometri, iar debutul este programat pentru data de 3 ianuarie.

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debuteazăFoto: diez.md

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
25 dec, 2021 00:13
1
791

BMW 502 din 1960 cu un parcurs de 30 km, scos la vânzare la Moscova

25 dec, 2021 00:13
1
791

În Moscova a fost scos la vânzare un exemplar al modelului BMW 502 produs în 1960.

BMW 502 din 1960 cu un parcurs de 30 km, scos la vânzare la Moscova

Vehiculul istoric a fost restaurat de specialiștii din Germania pe parcursul a patru ani, transmite Știri.md cu referire la auto-expert.md.

În timpul lucrărilor au fost restaurate caroseria, interiorul și componentele tehnice ale mașinii. 

BMW 502 a debutat în 1954 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Modelul de lux a fost comercializat de bavarezi până în 1964.

Datorită designului neobișnuit cu aripi frontale lungi, care integrează farurile rotunde, modelul a fost poreclit drept “Baroque Angel” (Îngerul Baroc).

Exemplarul despre care vă povestim a avut parte de o restaurare substanțială care a durat patru ani, timp în care caroseria, șasiul și motorul mașinii au fost complet restaurate.

În plus, inginerii atelierului german au înlocuit toate inserțiile din lemn de la interior cu altele noi.

Sub capota limuzinei se regăsește un motor pe benzină de 3.2 litri volum, capabil să dezvolte 140 de cai putere.

Unitatea este cuplată la o transmisie manuală, care asigură o viteză maximă de 160 km/h.

Actualul proprietar declară că este gata să-și ia rămas-bun de la vechiul BMW care se prezintă cu un parcurs de numai 30 de kilometri, contra sumei de 22.200.000 de ruble, echivalentul a circa 270.000 de euro.

Vehiculul istoric a fost restaurat de specialiștii din Germania pe parcursul a patru ani, transmite Știri.md cu referire la auto-expert.md.

În timpul lucrărilor au fost restaurate caroseria, interiorul și componentele tehnice ale mașinii. 

BMW 502 a debutat în 1954 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Modelul de lux a fost comercializat de bavarezi până în 1964.

Datorită designului neobișnuit cu aripi frontale lungi, care integrează farurile rotunde, modelul a fost poreclit drept “Baroque Angel” (Îngerul Baroc).

Exemplarul despre care vă povestim a avut parte de o restaurare substanțială care a durat patru ani, timp în care caroseria, șasiul și motorul mașinii au fost complet restaurate.

În plus, inginerii atelierului german au înlocuit toate inserțiile din lemn de la interior cu altele noi.

Sub capota limuzinei se regăsește un motor pe benzină de 3.2 litri volum, capabil să dezvolte 140 de cai putere.

Unitatea este cuplată la o transmisie manuală, care asigură o viteză maximă de 160 km/h.

Actualul proprietar declară că este gata să-și ia rămas-bun de la vechiul BMW care se prezintă cu un parcurs de numai 30 de kilometri, contra sumei de 22.200.000 de ruble, echivalentul a circa 270.000 de euro.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
30 dec, 2021 00:21
0
219

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo special

30 dec, 2021 00:21
0
219

Constructorul italian de automobile celebrează a 75-a aniversare cu un logo special. În 2022, producătorul de la Maranello urmează să lanseze primul SUV din istoria sa.

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo specialFoto: captură video

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
28 dec, 2021 00:14
0
315

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023

28 dec, 2021 00:14
0
315

Prototipul viitorului Rolls-Royce Spectre, primul model cu zero emisii al mărcii britanice, a fost surprins, în premieră, în teste. Versiunea de serie va ajunge pe piață în trimestrul al patrulea din 2023.

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023Foto: automarket.ro

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
15 ianuarie, 00:13
0
466

O nouă schiță de design cu Volkswagen Amarok: Debutează în vara lui 2022

15 ianuarie, 00:13
0
466

Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok. Acesta împarte platforma cu Ford Ranger și va fi produs în Africa de Sud.

O nouă schiță de design cu Volkswagen Amarok: Debutează în vara lui 2022Foto: automarket.ro

Volkswagen continuă campania de promovare a noii generații Amarok, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Din 2010 și până acum, constructorul german de automobile a comercializat peste 815.000 de exemplare la nivel global, iar în vara acestui an urmează să facem cunoștință cu noua iterație a acestui model.

Până atunci, însă, divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok.

Acesta va împărți arhitectura cu noul Ford Ranger și este dezvoltat de echipe din Australia și Europa.

Pick-up-ul producătorului din Wolfsburg va fi disponibil cu motor V6 diesel.

Reprezentanții companiei nu au oferit prea multe detalii, dar au precizat că noul Amarok va fi cu 10 centimetri mai lung și cu 4 centimetri mai lat decât modelul actual.

În plus, lista cu sisteme de asistență a fost extinsă.

Noua generație Volkswagen Amarok va fi produsă la uzina din Africa de Sud.

Volkswagen continuă campania de promovare a noii generații Amarok, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Din 2010 și până acum, constructorul german de automobile a comercializat peste 815.000 de exemplare la nivel global, iar în vara acestui an urmează să facem cunoștință cu noua iterație a acestui model.

Până atunci, însă, divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok.

Acesta va împărți arhitectura cu noul Ford Ranger și este dezvoltat de echipe din Australia și Europa.

Pick-up-ul producătorului din Wolfsburg va fi disponibil cu motor V6 diesel.

Reprezentanții companiei nu au oferit prea multe detalii, dar au precizat că noul Amarok va fi cu 10 centimetri mai lung și cu 4 centimetri mai lat decât modelul actual.

În plus, lista cu sisteme de asistență a fost extinsă.

Noua generație Volkswagen Amarok va fi produsă la uzina din Africa de Sud.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
13 ianuarie, 18:44
0
173

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice

13 ianuarie, 18:44
0
173

Brandul Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice, faţă de obiectivul precedent de 90%, a anunţat joi directorul general, Luca de Meo.

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electriceFoto: g4media.ro

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
12 ianuarie, 00:14
0
439

Subaru Forester facelift, disponibil doar cu sistem de propulsie hibrid

12 ianuarie, 00:14
0
439

Versiunea europeană a lui Subaru Forester facelift a debutat oficial. Aceasta poate fi comandată numai în versiune e-boxer, altfel spus, cu sistem de propulsie full-hybrid.

Subaru Forester facelift, disponibil doar cu sistem de propulsie hibridFoto: automarket.ro

Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european.

Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.

Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite.

În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.

În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer.

Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm.

Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.

Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod.

Și până la viteze de 40 km/h.

În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 de milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit.

Capacitatea de tractare este de 1.870 de kilograme.

Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.

Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.

Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european.

Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.

Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite.

În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.

În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer.

Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm.

Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.

Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod.

Și până la viteze de 40 km/h.

În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 de milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit.

Capacitatea de tractare este de 1.870 de kilograme.

Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.

Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
18 ianuarie, 00:13
0
364

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în Europa

18 ianuarie, 00:13
0
364

În 2021, Dacia a comercializat 537.095 de unități la nivel global și a reușit, în premieră, să fie al treilea cel mai vândut brand către clienții particulari din Europa. Sandero și Duster au contribuit la succesul producătorului de la Mioveni.

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în EuropaFoto: automarket.ro

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
13 ianuarie, 00:13
0
385

Ford pregătește un înlocuitor pentru Mondeo: Un SUV de clasă medie

13 ianuarie, 00:13
0
385

Constructorul american a anunțat, încă de anul trecut, că producția lui Mondeo pe piața din Europa va înceta în 2022. Cu toate acestea, Ford pregătește un înlocuitor pentru berlina de clasă medie, numit Fusion.

Ford pregătește un înlocuitor pentru Mondeo: Un SUV de clasă medieFoto: automarket.ro

Acesta este un SUV și este de așteptat să debuteze în 2023, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul acesta, producția lui Ford Mondeo pentru piața Europeană va lua sfârșit.

Deși Ford a confirmat, inițial, că nu are în plan să înlocuiască emblematicul model de clasă medie, au apărut zvonuri potrivit cărora marca americană pregătește un succesor sub forma unui SUV de clasă medie.

Din primele informații, viitorul model va reactiva numele Fusion pe Bătrânul Continent.

El va fi destinat piețelor din Europa și din America de Nord. Noul model va prelua platforma de pe actuala generație Kuga și va înlocui și modelul Edge în momentul în care va fi lansat.

Deși Ford nu a oferit informații cu privire la dezvăluirea lui Fusion, este de așteptat ca acesta să debuteze în 2023.

Din punct de vedere estetic, Fusion va fi asemănător cu modelul Equator, vândut exclusiv în China. Va exista și o linie de echipare Active, cu capacități superioare pentru deplasările off-road.

Nu se știe, deocamdată, nimic despre motorizări, însă noul Fusion ar putea fi disponibil cu trei propulsoare hibride: mild hybrid, hibrid convențional și plug-in hybrid.

Dacă zvonurile se dovedesc a fi adevărate, asta ar însemna că numele Fusion va reveni în Europa.

Acest nume a fost utilizat pe un model de clasă compactă, construit între 2002 și 2012 și comercializat numai pe continentul european.

Acesta este un SUV și este de așteptat să debuteze în 2023, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul acesta, producția lui Ford Mondeo pentru piața Europeană va lua sfârșit.

Deși Ford a confirmat, inițial, că nu are în plan să înlocuiască emblematicul model de clasă medie, au apărut zvonuri potrivit cărora marca americană pregătește un succesor sub forma unui SUV de clasă medie.

Din primele informații, viitorul model va reactiva numele Fusion pe Bătrânul Continent.

El va fi destinat piețelor din Europa și din America de Nord. Noul model va prelua platforma de pe actuala generație Kuga și va înlocui și modelul Edge în momentul în care va fi lansat.

Deși Ford nu a oferit informații cu privire la dezvăluirea lui Fusion, este de așteptat ca acesta să debuteze în 2023.

Din punct de vedere estetic, Fusion va fi asemănător cu modelul Equator, vândut exclusiv în China. Va exista și o linie de echipare Active, cu capacități superioare pentru deplasările off-road.

Nu se știe, deocamdată, nimic despre motorizări, însă noul Fusion ar putea fi disponibil cu trei propulsoare hibride: mild hybrid, hibrid convențional și plug-in hybrid.

Dacă zvonurile se dovedesc a fi adevărate, asta ar însemna că numele Fusion va reveni în Europa.

Acest nume a fost utilizat pe un model de clasă compactă, construit între 2002 și 2012 și comercializat numai pe continentul european.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...