14 ianuarie, 00:13
0
213

Maserati revine în motorsport: Va concura în Formula E din 2023

14 ianuarie, 00:13
0
213

Constructorul italian de mașini de lux a anunțat că revine, oficial, în motorsport. Maserati va concura în Formula E începând din sezonul 2023. Astfel, marca italiană va concura, pentru prima dată din 1957, într-o categorie cu monoposturi.

Maserati revine în motorsport: Va concura în Formula E din 2023Foto: automarket.ro

Maserati va concura în Formula E din 2023. Acest lucru marchează revenirea mărcii italiene în competițiile cu monoposturi după o pauză lungă de 65 de ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În 2023, competiția de monoposturi electrice, Formula E, va intra într-o nouă eră odată cu introducerea monoposturilor Gen3.

Constructorul italian va concura în parteneriat cu o echipă existentă din acest campionat.

Nu se știe exact cu cine va face echipă, însă rivalii de la DS, care fac parte din Grupul Stellantis, concurează în parteneriat cu echipa chineză Techeetah.

Maserati va produce un propulsor electric care va dezvolta un total de 350 de kilowați, așa cum prevede viitorul regulament tehnic pentru mașinile Gen3.

CEO-ul companiei, Davide Grasso, a declarat că brand-ul Maserati „revine la originile sale din motorsport” și este mândru de faptul că „Maserati este primul constructor italian care va participa în Campionatul Mondial de Formula E”. El a încheiat spunând că „noul an nu putea să înceapă mai bine”.

Maserati a concurat în Formula 1, ca echipă de uzină, între 1950 și 1957.

Cu ajutorul legendarului monopost 250F, Juan Manuel Fangio a câștigat cel de-al cincilea și ultimul său titlu din Formula 1, stabilind recordul pentru cel mai titrat pilot, care avea să rămână în picioare până în 2003.

Monopostul 250F a fost utilizat și de echipele private până la finalul sezonului 1960.

Pe lângă Formula 1, Maserati a cunoscut un succes major și în campionatul FIA GT, grație lui MC12 GT1.

Mașina, preparată de către echipa Vitaphone, a câștigat titluri consecutive în 2006, 2007, 2008 și în 2009.

Un an mai târziu, campionatul FIA GT și-a schimbat numele în Campionatul Mondial GT1.

În 2010, Maserati a câștigat ultimul său titlu în această categorie, înainte ca marca să se retragă din motorsport la sfârșitul aceluiași an.

Maserati va concura în Formula E din 2023. Acest lucru marchează revenirea mărcii italiene în competițiile cu monoposturi după o pauză lungă de 65 de ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În 2023, competiția de monoposturi electrice, Formula E, va intra într-o nouă eră odată cu introducerea monoposturilor Gen3.

Constructorul italian va concura în parteneriat cu o echipă existentă din acest campionat.

Nu se știe exact cu cine va face echipă, însă rivalii de la DS, care fac parte din Grupul Stellantis, concurează în parteneriat cu echipa chineză Techeetah.

Maserati va produce un propulsor electric care va dezvolta un total de 350 de kilowați, așa cum prevede viitorul regulament tehnic pentru mașinile Gen3.

CEO-ul companiei, Davide Grasso, a declarat că brand-ul Maserati „revine la originile sale din motorsport” și este mândru de faptul că „Maserati este primul constructor italian care va participa în Campionatul Mondial de Formula E”. El a încheiat spunând că „noul an nu putea să înceapă mai bine”.

Maserati a concurat în Formula 1, ca echipă de uzină, între 1950 și 1957.

Cu ajutorul legendarului monopost 250F, Juan Manuel Fangio a câștigat cel de-al cincilea și ultimul său titlu din Formula 1, stabilind recordul pentru cel mai titrat pilot, care avea să rămână în picioare până în 2003.

Monopostul 250F a fost utilizat și de echipele private până la finalul sezonului 1960.

Pe lângă Formula 1, Maserati a cunoscut un succes major și în campionatul FIA GT, grație lui MC12 GT1.

Mașina, preparată de către echipa Vitaphone, a câștigat titluri consecutive în 2006, 2007, 2008 și în 2009.

Un an mai târziu, campionatul FIA GT și-a schimbat numele în Campionatul Mondial GT1.

În 2010, Maserati a câștigat ultimul său titlu în această categorie, înainte ca marca să se retragă din motorsport la sfârșitul aceluiași an.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

4 ianuarie, 00:21
0
623

Surse: Viitorul Opel Insignia va fi un SUV de dimensiuni mari

4 ianuarie, 00:21
0
623

Potrivit publicației britanice AutoExpress, viitorul Opel Insignia se va transforma într-un SUV de dimensiuni mari. Acesta ar putea fi oferit chiar și într-o versiune pur electrică.

Surse: Viitorul Opel Insignia va fi un SUV de dimensiuni mariFoto: automarket.ro

A doua generație Opel Insignia a debutat în 2017 și, în urmă cu doi ani, a primit un facelift, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Asta înseamnă că o nouă iterație Insignia ar putea fi prezentată în 2024, iar britanicii de la AutoExpress susțin că vom face cunoștință cu o mașină complet nouă.

Mai exact, Opel Insignia va fi transformat într-un SUV de dimensiuni mari.

Spațiul din habitaclu va fi extins, garda la sol va fi mai ridicată, iar portbagajul va avea un volum de încărcare generos, susține aceeași sursă.

Noul Insignia ar putea fi dezvoltat pe arhitectura eVMP, adică o versiune îmbunătățită a actualei EMP2. În consecință, ar urma să fie oferit chiar și într-o versiune pur electrică.

Nu vor lipsi motorizările termice care, cu siguranță, vor intra în componența unui sistem plug-in hybrid.

A doua generație Opel Insignia a debutat în 2017 și, în urmă cu doi ani, a primit un facelift, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Asta înseamnă că o nouă iterație Insignia ar putea fi prezentată în 2024, iar britanicii de la AutoExpress susțin că vom face cunoștință cu o mașină complet nouă.

Mai exact, Opel Insignia va fi transformat într-un SUV de dimensiuni mari.

Spațiul din habitaclu va fi extins, garda la sol va fi mai ridicată, iar portbagajul va avea un volum de încărcare generos, susține aceeași sursă.

Noul Insignia ar putea fi dezvoltat pe arhitectura eVMP, adică o versiune îmbunătățită a actualei EMP2. În consecință, ar urma să fie oferit chiar și într-o versiune pur electrică.

Nu vor lipsi motorizările termice care, cu siguranță, vor intra în componența unui sistem plug-in hybrid.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
13 ianuarie, 18:44
0
188

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice

13 ianuarie, 18:44
0
188

Brandul Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electrice, faţă de obiectivul precedent de 90%, a anunţat joi directorul general, Luca de Meo.

Renault vrea ca până în 2030 să vândă în Europa doar vehicule electriceFoto: g4media.ro

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

El a adăugat că „va urma Dacia, iar electrificarea ei va fi realizată astfel încât nu vom majora preţurile”, informează Agerpres, care citează AFP, transmite Știri.md cu referire la g4media.ro.

Renault a decis să producă în China modelul electric Dacia Spring.

„Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”, le-a spus jurnaliştilor Luca de Meo la un eveniment al companiei.

Brandul Renault va lansa anul acesta un model compact electric, Megane, şi în curând o versiune modernizată a automobilului mic Renault 5, ambele produse în Franţa.

„Compania a reuşit să-şi reducă costurile fixe cu două miliarde de euro pe an, mai repede decât am prevăzut”, a explicat şeful Renault.

În primele 10 luni din 2021, modelul Renault Zoe a fost al treilea cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa, după Model 3 de la Tesla şi ID.3 de la Volkswagen.

De asemenea, 15.000 de comenzi pentru Dacia Spring, un model produs în China, au fost făcute în primul semestru din 2021.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
12 ianuarie, 00:14
0
450

Subaru Forester facelift, disponibil doar cu sistem de propulsie hibrid

12 ianuarie, 00:14
0
450

Versiunea europeană a lui Subaru Forester facelift a debutat oficial. Aceasta poate fi comandată numai în versiune e-boxer, altfel spus, cu sistem de propulsie full-hybrid.

Subaru Forester facelift, disponibil doar cu sistem de propulsie hibridFoto: automarket.ro

Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european.

Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.

Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite.

În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.

În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer.

Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm.

Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.

Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod.

Și până la viteze de 40 km/h.

În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 de milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit.

Capacitatea de tractare este de 1.870 de kilograme.

Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.

Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.

Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european.

Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.

Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite.

În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.

În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer.

Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm.

Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.

Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod.

Și până la viteze de 40 km/h.

În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 de milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit.

Capacitatea de tractare este de 1.870 de kilograme.

Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.

Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
18 ianuarie, 00:13
0
401

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în Europa

18 ianuarie, 00:13
0
401

În 2021, Dacia a comercializat 537.095 de unități la nivel global și a reușit, în premieră, să fie al treilea cel mai vândut brand către clienții particulari din Europa. Sandero și Duster au contribuit la succesul producătorului de la Mioveni.

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în EuropaFoto: automarket.ro

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
30 dec, 2021 00:21
0
225

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo special

30 dec, 2021 00:21
0
225

Constructorul italian de automobile celebrează a 75-a aniversare cu un logo special. În 2022, producătorul de la Maranello urmează să lanseze primul SUV din istoria sa.

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo specialFoto: captură video

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
11 ianuarie, 00:13
0
334

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din Europa

11 ianuarie, 00:13
0
334

Constructorul american de automobile electrice se pregătește să lanseze un model nou, destinat exclusiv pieței auto din Europa. Din primele informații, noua mașină se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3.

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din EuropaFoto: automarket.ro

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
15 ianuarie, 00:13
0
485

O nouă schiță de design cu Volkswagen Amarok: Debutează în vara lui 2022

15 ianuarie, 00:13
0
485

Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok. Acesta împarte platforma cu Ford Ranger și va fi produs în Africa de Sud.

O nouă schiță de design cu Volkswagen Amarok: Debutează în vara lui 2022Foto: automarket.ro

Volkswagen continuă campania de promovare a noii generații Amarok, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Din 2010 și până acum, constructorul german de automobile a comercializat peste 815.000 de exemplare la nivel global, iar în vara acestui an urmează să facem cunoștință cu noua iterație a acestui model.

Până atunci, însă, divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok.

Acesta va împărți arhitectura cu noul Ford Ranger și este dezvoltat de echipe din Australia și Europa.

Pick-up-ul producătorului din Wolfsburg va fi disponibil cu motor V6 diesel.

Reprezentanții companiei nu au oferit prea multe detalii, dar au precizat că noul Amarok va fi cu 10 centimetri mai lung și cu 4 centimetri mai lat decât modelul actual.

În plus, lista cu sisteme de asistență a fost extinsă.

Noua generație Volkswagen Amarok va fi produsă la uzina din Africa de Sud.

Volkswagen continuă campania de promovare a noii generații Amarok, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Din 2010 și până acum, constructorul german de automobile a comercializat peste 815.000 de exemplare la nivel global, iar în vara acestui an urmează să facem cunoștință cu noua iterație a acestui model.

Până atunci, însă, divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a publicat o nouă schiță de design cu viitorul Amarok.

Acesta va împărți arhitectura cu noul Ford Ranger și este dezvoltat de echipe din Australia și Europa.

Pick-up-ul producătorului din Wolfsburg va fi disponibil cu motor V6 diesel.

Reprezentanții companiei nu au oferit prea multe detalii, dar au precizat că noul Amarok va fi cu 10 centimetri mai lung și cu 4 centimetri mai lat decât modelul actual.

În plus, lista cu sisteme de asistență a fost extinsă.

Noua generație Volkswagen Amarok va fi produsă la uzina din Africa de Sud.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
8 ianuarie, 04:27
0
1 628

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometri

8 ianuarie, 04:27
0
1 628

O Tesla Model S P85 din Germania, folosită ca taxi, a ajuns la o performanță impresionantă: în 6 ianuarie 2022, kilometrajul a arătat 1.5 milioane de kilometri parcurși.

Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1,5 milioane de kilometriFoto: automarket.ro

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi.

În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție.

Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
31 dec, 2021 00:21
1
616

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debutează

31 dec, 2021 00:21
1
616

Constructorul german de automobile a publicat noi teasere video cu viitorul concept Vision EQXX. Acesta ar urma să aibă o autonomie de până la 1.000 de kilometri, iar debutul este programat pentru data de 3 ianuarie.

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debuteazăFoto: diez.md

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
6 ianuarie, 23:14
0
448

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpace

6 ianuarie, 23:14
0
448

Constructorul american de mașini premium a prezentat, în cadrul evenimentului CES din Las Vegas, conceptul InnerSpace. Mașina este complet autonomă, iar interiorul a fost proiectat special pentru a oferi senzația de relaxare într-un mediu luxos.

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpaceFoto: automarket.ro

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...