13 septembrie, 23:121
1 037

Explicație: Cum se obține mirosul de mașină nouă

13 septembrie, 23:121
1 037

Cu toții iubim mirosul de mașină nouă, dar oare știm cum se obține? Japonezii de la Nissan ne explică acum felul în care o echipă de oameni de știință lucrează pentru a obține mirosul care îți inundă nările de îndată ce deschizi ușa unei mașini noi.

Explicație: Cum se obține mirosul de mașină nouă

Toate mașinile noi au un miros specific, care se obține mai greu decât ai fi crezut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Spre exemplu, toate materialele, adezivul și polimerii regăsiți în habitaclul unei mașini trebuie să "lucreze" împreună pentru ca pasagerii să resimtă acel miros de mașină nouă pe care toți îl regăsim fermecător.

Peter Karl Eastland lucrează în cadrul Centrului Tehnic Nissan Europa și este inginer șef în evaluarea mirosurilor.

Pe scurt, nasul Nissan.

Cu un master în chimie și criminalistică, Peter Karl Eastland are și un simț olfactiv mai dezvoltat decât al oamenilor obișnuiți.

Acesta îl ajută să simtă orice miros neplăcut din interiorul unei mașini și, în final, să obțină acel miros perfect de mașină nouă.

Desigur, nu lucrează singur, ci alături o echipă de specialiști și oameni de știință.

Ei trebuie să analizeze fiecare finisaj și fiecare bucată de material din interiorul unei mașini, pentru a se asigura că acestea "merg" împreună.

"[...] Prin urmare, face parte din meseria noastră să ne asigurăm că orice material pe care îl folosim va fi întotdeauna perfect în ceea ce privește mirosul și că toate simțurile sunt armonizate", susține Peter Karl Eastland.

Materialele dintr-o mașină nouă sunt testate în diverse condiții, care le imită pe cele din lumea reală, tocmai pentru că proprietățile chimice (inclusiv mirosul) se schimbă în funcție de temperatură, spre exemplu.

Atunci când găsesc o bucată de material sau un adeziv, care influențează în mod negativ mirosul din interior, Peter și echipa lui identifică diferite alternative care nu afectează în niciun fel mirosul de mașină nouă.

"Mirosul de mașină nouă nu este doar o consecință a procesului de fabricație; sunt dedicate luni de muncă, pe tot parcursul fazei de dezvoltare a noului vehicul, pentru a analiza cu atenție utilizarea materialelor și substanțelor chimice, cum ar fi țesăturile scaunelor, adezivii și polimerii, pentru a se asigura că nu se combină pentru a genera un miros neplăcut pentru pasageri", a dezvăluit David Moss, vicepreședinte senior al departamentului de Cercetare și Dezvoltare.

Toate mașinile noi au un miros specific, care se obține mai greu decât ai fi crezut, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Spre exemplu, toate materialele, adezivul și polimerii regăsiți în habitaclul unei mașini trebuie să "lucreze" împreună pentru ca pasagerii să resimtă acel miros de mașină nouă pe care toți îl regăsim fermecător.

Peter Karl Eastland lucrează în cadrul Centrului Tehnic Nissan Europa și este inginer șef în evaluarea mirosurilor.

Pe scurt, nasul Nissan.

Cu un master în chimie și criminalistică, Peter Karl Eastland are și un simț olfactiv mai dezvoltat decât al oamenilor obișnuiți.

Acesta îl ajută să simtă orice miros neplăcut din interiorul unei mașini și, în final, să obțină acel miros perfect de mașină nouă.

Desigur, nu lucrează singur, ci alături o echipă de specialiști și oameni de știință.

Ei trebuie să analizeze fiecare finisaj și fiecare bucată de material din interiorul unei mașini, pentru a se asigura că acestea "merg" împreună.

"[...] Prin urmare, face parte din meseria noastră să ne asigurăm că orice material pe care îl folosim va fi întotdeauna perfect în ceea ce privește mirosul și că toate simțurile sunt armonizate", susține Peter Karl Eastland.

Materialele dintr-o mașină nouă sunt testate în diverse condiții, care le imită pe cele din lumea reală, tocmai pentru că proprietățile chimice (inclusiv mirosul) se schimbă în funcție de temperatură, spre exemplu.

Atunci când găsesc o bucată de material sau un adeziv, care influențează în mod negativ mirosul din interior, Peter și echipa lui identifică diferite alternative care nu afectează în niciun fel mirosul de mașină nouă.

"Mirosul de mașină nouă nu este doar o consecință a procesului de fabricație; sunt dedicate luni de muncă, pe tot parcursul fazei de dezvoltare a noului vehicul, pentru a analiza cu atenție utilizarea materialelor și substanțelor chimice, cum ar fi țesăturile scaunelor, adezivii și polimerii, pentru a se asigura că nu se combină pentru a genera un miros neplăcut pentru pasageri", a dezvăluit David Moss, vicepreședinte senior al departamentului de Cercetare și Dezvoltare.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...