main logo
1168

Dacia 2021: Noile versiuni oficiale de Sandero, Logan și Stepway

Într-unul dintre cei mai dificili ani din istoria companiei, Dacia pregătește schimbări majore la cele mai importante modele din portofoliu, Logan, Sandero și Stepway.

Întreaga industrie auto a fost grav afectată de pandemie. Vănzările în Europa de mașini noi au scăzut cu 40%, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.

Cu toate acestea, oficialii Dacia sunt ambițioși. Au anunțat că vor lansa primul model electric, dar și că vor aduce pe piață versiuni actualizate de Dacia Logan, Dacia Sandero și Sandero Stepway.

Din noul portofoliu Dacia vor dispărea motorizările diesel, dar cele mai interesante sunt schimbările de design, mult mai evidente decât în anii trecuți.

În plus, nu puteau lipsi upgrade-uri tehnice, în contextul în care creațiile producătorului autohton nu sunt cunoscute ca fiind cele mai tehnologizate autoturisme.

Din câte se pare, mașinile utilizează o platformă tehnică mai modernă din grupul Renault.

În ceea ce privește planul pe termen scurt, Dacia speră să-și schimbe imaginea în ochii publicului din România și să atragă mai cumpărători tineri.

Dacă totul merge bine, noile versiuni de Dacia Logan, Dacia Sandero și Sandero Stepway vor ajunge în reprezentanțele companiei în luna noiembrie a acestui an, în vederea unei eventuale achiziții.

Dacia trece printr-una dintre cele mai mari perioade de modernizare din istoria mărcii.

Compania va prezenta în câteva luni prima sa mașină electrică, iar acum a prezentat noile generații Logan și Sandero care arată mai modern și sunt pe o nouă platformă, CFM-B, cea folosită de modelele Clio și Captur de la Renault.

Aceste dezvăluiri vin în contextul în care, anul trecut a fost cel mai bun pentru Dacia, cu vânzări record de 736.000 de unități în lume, dintre care 581.000 în Europa.

Din păcate, la fel ca în întreaga industrie, 2020 nu putea fi mai diferit.

În doar opt luni vânzările au scăzut cu 40% în UE, iar cota de piață a mărcii s-a diminuat și ea, de la 4,3%, la 3,8%. 

Scăderea mărcii a fost peste media totală a pieței care s-a situat la -32%. Va fi primul an de scădere după șapte ani consecutivi de creștere.

Viitorul Dacia în 2021 este unul optimist. Vestea bună pentru Dacia este că noul CEO Renault, Luca de Meo, este foarte interesat de marca autohtone.

Directorul vede un potențial uriaș de dezvoltare și îi oferă în cadrul grupului o autonomie de care nu a avut parte niciodată.

De Meo vrea ca Dacia să aibă o imagine mai ”cool”, dar, în același timp, nu vrea să se îndepărteze de filozofia mărcii.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării