9 iunie, 23:320
987

Cum noul Mercedes S-Class W223 eșuează la Testul Elanului

9 iunie, 23:320
987

Publicația spaniolă km77.com, care a devenit larg cunoscută grație organizării așa numitului testului elanului, ne bucură cu un nou material video.

Cum noul Mercedes S-Class W223 eșuează la Testul Elanului

De această dată, jurnaliștii au pus la încercare cea mai inteligentă mașină din prezent, noul Mercedes-Benz S-Class W223, transmite Știri.md cu referire la auto-expert.md.

Amintim că testul elanului, are ca scop simularea unei situații excepționale în care în fața automobilului, absolut neașteptat apare un obstacol.

Pentru aceasta este configurat un traseu special din conuri, prin care vehiculele trebuie să treacă cu o viteză maxim posibilă fără a da jos conurile.

Viteza etalon de parcurgere a traseului este considerată cea de 77 km/h.

Pentru test, spaniolii au ales versiunea S 400 d, a noului S-Class.

Acesta este echipat cu un motor diesel Bi-turbo de 3.0 litri volum, care dezvoltă 330 CP și 700 Nm, în timp ce masa totală a mașinii depășește pragul de 2 tone!

Așadar, pur formal, Mercedes-ul testat eșuat testul, reușind să parcurgă traseul cu viteza maximă de 74 km/h.

În același timp, jurnaliștii au menționat că limuzina oferă o manevrabilitate excelentă, iar comportamentul acesteia este destul de previzibil și îți dă o senzație de siguranță. 

Drept motiv al eșecului oficial, jurnaliștii au numit aderența insuficientă.

În acest caz, am putea numi un punct slab anvelopele standard pentru acest model, Bridgestone Turanza T005, cu dimensiunile de 255/40 R20 pe față și 285/35 R20 pe spate.

Apropo, jurnaliștii au observat că mașinile cu aceste cauciucuri, înregistrează cel mai des un rezultat nesatisfăcător în timpul acestui tip de test.

De această dată, jurnaliștii au pus la încercare cea mai inteligentă mașină din prezent, noul Mercedes-Benz S-Class W223, transmite Știri.md cu referire la auto-expert.md.

Amintim că testul elanului, are ca scop simularea unei situații excepționale în care în fața automobilului, absolut neașteptat apare un obstacol.

Pentru aceasta este configurat un traseu special din conuri, prin care vehiculele trebuie să treacă cu o viteză maxim posibilă fără a da jos conurile.

Viteza etalon de parcurgere a traseului este considerată cea de 77 km/h.

Pentru test, spaniolii au ales versiunea S 400 d, a noului S-Class.

Acesta este echipat cu un motor diesel Bi-turbo de 3.0 litri volum, care dezvoltă 330 CP și 700 Nm, în timp ce masa totală a mașinii depășește pragul de 2 tone!

Așadar, pur formal, Mercedes-ul testat eșuat testul, reușind să parcurgă traseul cu viteza maximă de 74 km/h.

În același timp, jurnaliștii au menționat că limuzina oferă o manevrabilitate excelentă, iar comportamentul acesteia este destul de previzibil și îți dă o senzație de siguranță. 

Drept motiv al eșecului oficial, jurnaliștii au numit aderența insuficientă.

În acest caz, am putea numi un punct slab anvelopele standard pentru acest model, Bridgestone Turanza T005, cu dimensiunile de 255/40 R20 pe față și 285/35 R20 pe spate.

Apropo, jurnaliștii au observat că mașinile cu aceste cauciucuri, înregistrează cel mai des un rezultat nesatisfăcător în timpul acestui tip de test.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...