2 iunie, 23:460
678

BMW iX în detaliu: Până la 523 cp și 630 de km autonomie maximă

2 iunie, 23:460
678

Constructorul bavarez de automobile a publicat mai multe detalii despre SUV-ul electric iX. Lansarea pe piață este programată pentru luna noiembrie.

BMW iX în detaliu: Până la 523 cp și 630 de km autonomie maximă

BMW iX a debutat oficial la finalul anului trecut. Constructorul bavarez de automobile a profitat acum de evenimentul de lansare al noului i4 pentru a detalia pe larg SUV-ul electric iX, un model important pentru brand-ul din Munchen, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

TREI VARIANTE DE DESIGN PENTRU INTERIOR

Trecând peste designul exterior care a stârnit numeroase controverse, BMW iX propune un interior rafinat, disponibil în trei variante de design (Atelier, Loft și Suite).

Pasagerii vor regăsi aici materiale și finisaje premium, un volan hexagonal, plafon panoramic din sticlă, sistem audio Bowers & Wilkins cu funcție 4D și un sistem de climatizare inteligent, pe patru zone.

În funcție de specificațiile din meniul sistemului, controlul încălzirii și al ventilației scaunelor este ajustat în momentul în care este reglată temperatura.

Mai mult, sistemul de climatizare al noului iX ține cont de numărul și poziția pasagerilor, dar și de intensitatea și direcția radiației solare.

Piesa de rezistență a habitaclului este, fără îndoială, panoul curbat, orientat către șofer, care integrează instrumentarul de bord digital (12.3 inch) și display-ul de 14.9 inch al sistemului multimedia.

PÂNĂ LA 523 CP ȘI AUTONOMIE MAXIMĂ DE 630 KILOMETRI

Așa cum spuneam anterior, BMW iX este disponibil momentan în două versiuni: iX xDrive40 și iX xDrive50.

Ambele sunt echipate cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte.

Prima dispune de 326 CP și 630 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.1 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 200 km/h, iar bateria are o capacitate de 71 kWh. Autonomia anunțată de BMW este de 425 kilometri.

La o stație de 150 kW, reîncărcarea de la 10 la 80% durează 31 de minute.

Clienții care optează pentru versiunea iX xDrive50 vor avea la dispoziție 523 de cai putere și 765 Nm. În aceste condiții, repriza 0-100 km/h durează 4.6 secunde, iar viteza maximă rămâne limitată la 200 de km/h.

Mulțumită unui acumulator de 105.2 kWh, SUV-ul poate parcurge până la 630 de kilometri cu o singură încărcare. La o priză de 200 kW, reîncărcarea de la 10 la 80% durează 35 de minute.

Ulterior, BMW iX va fi disponibil și într-o versiune M60. În cazul ei, cele două motoare electrice vor dezvolta peste 600 de cai putere.

Lista cu sisteme de siguranță include, printre altele, cruise control adaptiv (avansat) cu funcție Stop & Go, avertizare la deschiderea ușii, avertizare cu privire la traficul din spate, asistent pentru evitarea coliziunii la schimbarea benzilor și frânare automată de urgență care poate opri complet mașina și care detectează atât pietonii cât și bicicliștii.

ÎN ROMÂNIA PORNEȘTE DE LA 78.800 EURO

Lansarea pe piață este programată pentru luna noiembrie a acestui an.

BMW iX a debutat oficial la finalul anului trecut. Constructorul bavarez de automobile a profitat acum de evenimentul de lansare al noului i4 pentru a detalia pe larg SUV-ul electric iX, un model important pentru brand-ul din Munchen, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

TREI VARIANTE DE DESIGN PENTRU INTERIOR

Trecând peste designul exterior care a stârnit numeroase controverse, BMW iX propune un interior rafinat, disponibil în trei variante de design (Atelier, Loft și Suite).

Pasagerii vor regăsi aici materiale și finisaje premium, un volan hexagonal, plafon panoramic din sticlă, sistem audio Bowers & Wilkins cu funcție 4D și un sistem de climatizare inteligent, pe patru zone.

În funcție de specificațiile din meniul sistemului, controlul încălzirii și al ventilației scaunelor este ajustat în momentul în care este reglată temperatura.

Mai mult, sistemul de climatizare al noului iX ține cont de numărul și poziția pasagerilor, dar și de intensitatea și direcția radiației solare.

Piesa de rezistență a habitaclului este, fără îndoială, panoul curbat, orientat către șofer, care integrează instrumentarul de bord digital (12.3 inch) și display-ul de 14.9 inch al sistemului multimedia.

PÂNĂ LA 523 CP ȘI AUTONOMIE MAXIMĂ DE 630 KILOMETRI

Așa cum spuneam anterior, BMW iX este disponibil momentan în două versiuni: iX xDrive40 și iX xDrive50.

Ambele sunt echipate cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte.

Prima dispune de 326 CP și 630 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.1 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 200 km/h, iar bateria are o capacitate de 71 kWh. Autonomia anunțată de BMW este de 425 kilometri.

La o stație de 150 kW, reîncărcarea de la 10 la 80% durează 31 de minute.

Clienții care optează pentru versiunea iX xDrive50 vor avea la dispoziție 523 de cai putere și 765 Nm. În aceste condiții, repriza 0-100 km/h durează 4.6 secunde, iar viteza maximă rămâne limitată la 200 de km/h.

Mulțumită unui acumulator de 105.2 kWh, SUV-ul poate parcurge până la 630 de kilometri cu o singură încărcare. La o priză de 200 kW, reîncărcarea de la 10 la 80% durează 35 de minute.

Ulterior, BMW iX va fi disponibil și într-o versiune M60. În cazul ei, cele două motoare electrice vor dezvolta peste 600 de cai putere.

Lista cu sisteme de siguranță include, printre altele, cruise control adaptiv (avansat) cu funcție Stop & Go, avertizare la deschiderea ușii, avertizare cu privire la traficul din spate, asistent pentru evitarea coliziunii la schimbarea benzilor și frânare automată de urgență care poate opri complet mașina și care detectează atât pietonii cât și bicicliștii.

ÎN ROMÂNIA PORNEȘTE DE LA 78.800 EURO

Lansarea pe piață este programată pentru luna noiembrie a acestui an.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...