1 mai, 16:241
1 118

Audi: Maşinile electrice vor ocupa jumătate din piaţa globală până în 2030

1 mai, 16:241
1 118

Maşinile hibrid, care combină puterea convenţională şi cea a bateriei, contribuie la tranziţie, iar vehiculele pur electrice vor prevala după 2030, a declarat directorul executiv Markus Duesmann într-un discurs la Vienna Engine Symposium.

Audi: Maşinile electrice vor ocupa jumătate din piaţa globală până în 2030Foto: Mediafax

Maşinile hibrid, care combină puterea convenţională şi cea a bateriei, contribuie la tranziţie, iar vehiculele pur electrice vor prevala după 2030, a declarat directorul executiv Markus Duesmann într-un discurs la Vienna Engine Symposium, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

"Din punct de vedere tehnic, nu are sens să avem ambele transmisii la bord", a spus Duesmann. „Nu putem vedea niciun motiv pentru care viitorii clienţi nu ar trebui să aleagă un vehicul electric cu baterie, odată ce infrastructura potrivită este pusă la punct.”

Volkswagen, care deţine Audi, a pus marca premium în centrul unei eforturi masive de a depăşi Tesla în poziţia de lider al maşinilor electrice până în 2025, după ce eforturile anterioare nu au reuşit să reducă diferenţa. Partajarea componentelor cheie şi a software-ului în cadrul grupului de 12 mărci ale grupului este o parte esenţială a strategiei sale de a apăra de rivali.

Recent lansata Audi e-tron GT împarte aproximativ 40% din piese cu modelul Taycan de la Porsche, a spus Duesmann. SUV-ul Q6 e-tron, care va fi lansat anul viitor, va fi prima maşină a mărcii bazată pe noua platformă pentru maşinile electrice de lux, denumite PPE, care a fost dezvoltată împreună cu Porsche.

Duesmann a declarat că planul este de a vinde 7 milioane de vehicule în segmentele premium şi de lux bazate pe platforma PPE până în 2030. 

Pentru maşinile electrice compacte şi mijlocii precum Q4 e-tron, Audi se bazează pe componentele electrice ale VW.

Maşinile hibrid, care combină puterea convenţională şi cea a bateriei, contribuie la tranziţie, iar vehiculele pur electrice vor prevala după 2030, a declarat directorul executiv Markus Duesmann într-un discurs la Vienna Engine Symposium, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

"Din punct de vedere tehnic, nu are sens să avem ambele transmisii la bord", a spus Duesmann. „Nu putem vedea niciun motiv pentru care viitorii clienţi nu ar trebui să aleagă un vehicul electric cu baterie, odată ce infrastructura potrivită este pusă la punct.”

Volkswagen, care deţine Audi, a pus marca premium în centrul unei eforturi masive de a depăşi Tesla în poziţia de lider al maşinilor electrice până în 2025, după ce eforturile anterioare nu au reuşit să reducă diferenţa. Partajarea componentelor cheie şi a software-ului în cadrul grupului de 12 mărci ale grupului este o parte esenţială a strategiei sale de a apăra de rivali.

Recent lansata Audi e-tron GT împarte aproximativ 40% din piese cu modelul Taycan de la Porsche, a spus Duesmann. SUV-ul Q6 e-tron, care va fi lansat anul viitor, va fi prima maşină a mărcii bazată pe noua platformă pentru maşinile electrice de lux, denumite PPE, care a fost dezvoltată împreună cu Porsche.

Duesmann a declarat că planul este de a vinde 7 milioane de vehicule în segmentele premium şi de lux bazate pe platforma PPE până în 2030. 

Pentru maşinile electrice compacte şi mijlocii precum Q4 e-tron, Audi se bazează pe componentele electrice ale VW.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...