17 iulie, 11:13
1 047
0
Un serviciu de schimb de documente electronice, lansat în Moldova
17 iulie, 11:13
1 047
0

Soluția pentru trecerea companiilor la sistemul de management al documentelor electronice.

A avut loc prezentarea serviciului de schimb de documente electronice – ID.md Nu mai este nevoie să imprimați, să semnați și să scanați documente sau să le transmiteți prin curier!

Noul serviciu de schimb de documente electronice, ID.md, dezvoltat de compania Simpals,  vă ajută la automatizarea fluxului de lucru la întreprinderea dvs.

Joi, 16 iulie, s-a desfășurat conferința online cu genericul “Implementarea managementului documentelor electronice pentru întreprinderi”

Participanții au discutat despre legalitatea sistemului EDM în Moldova și perspectivele de dezvoltare existente, dar și despre noua soluție care va ajuta companiile să-și automatizeze fluxul de lucru și să-și mențină stabilitatea în timpul crizelor.

ID.md este un serviciu de schimb de documente electronice în care puteți încărca, iar mai apoi vizualiza, semna și trimite documente pentru a fi semnate, cu posibilitatea de a urmări statutul acestora.

De exemplu:

     Puteți semna și transmite contracte partenerilor.

     Puteți face schimb automat de acte ale lucrărilor finalizate.

Puteți gestiona fluxul de documente în cadrul companiei, între departamente și angajați.     

Serviciul este compatibil cu orice dispozitiv, de aceea puteți semna și trimite documente oricând și oriunde v-ați afla.

Potrivit organizatorilor conferinței, pandemia COVID-19 a devenit o motivație în plus pentru transformarea digitală a proceselor de afaceri interne și externe. Tot mai multe companii moderne optează pentru managementul documentelor electronice (EDM). Aceasta le oferă posibilitatea de a-și păstra flexibilitatea în perioada de criză, precum și de a utiliza eficient timpul și resursele.

Serviciul ID.md reprezintă o platformă de management al documentelor electronice, dezvoltată de compania Simpals. Aceasta este o soluție la cheie pentru întreprinderile mici, mijlocii și mari. Datorită acestui serviciu, companiile pot renunța la documentele pe suport de hârtie și pot digitaliza în întregime procesul de întocmire, semnare și transmitere a documentelor. Sistemul asigură confidențialitatea deplină a documentelor și accesul nelimitat la ele, de pe orice dispozitiv și în orice moment.

La momentul actual, serviciul de schimb de documente electronice este deja utilizat de Asociația Națională a Companiilor din Domeniul Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (ATIC).

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter