Swiss Energy: Tot ce trebuie să știți despre Omega-3 Ⓟ
13 noiembrie, 12:00
1 667
0
Swiss Energy: Tot ce trebuie să știți despre Omega-3 Ⓟ
13 noiembrie, 12:00
1 667
0

Ritmul alert de viață, stresul de la serviciu, responsabilitățile asumate și care trebuie îndeplinite, precum și multe alte aspecte ale vieții contemporane, supun organismul unui stres fizic și emoțional considerabil, epuizând sistemul imunitar. În acest context, organismul are nevoie de suportul mai multor micronutrienți, printre care se regăsesc și acizii grași Omega.

Acizii Omega sunt acizi grași polinesaturați, vitali pentru funcționarea normală a organismului, dar pe care acesta nu-i produce. Iată de ce, aceștia trebuie obținuți din alimentație sau din suplimente alimentare. Anume despre importanța și indispensabilitatea acestor acizi (Omega-3, Omega-6 și Omega - 9) ne propunem să elucidăm în articolul de față.

Diferențele și asemănările dintre acizii grași Omega 3, 6 și 9

Este o temă foarte delicată pentru comunitatea medicală şi destul de ambiguă pentru societate: care acizi grași sunt mai sănătoși Omega 3, Omega 6 sau Omega 9? Care dintre ei sunt produși de organism? Cu toții știm că acești acizi sunt buni pentru sănătate, dar care este totuși diferența dintre ei?

Atât Omega-6, cât şi Omega-3 fac parte din categoria de grăsimi polinesaturate esențiale, atât de necesare pentru buna funcţionare a metabolismului şi care nu pot fi produse la nivel celular, ci pot fi obținute doar prin alimente. Una dintre diferențele majore dintre acizii grași Omega 3 și acizii Omega 6 sau Omega 9 este la nivel structural şi funcțiile diferite pe care le exercită fiecare dintre aceștia.  Omega 3 are efect antiinflamator şi previne bolile de inimă, în timp ce Omega 6 reduce nivelul de colesterol şi menține echilibrul hidric al pielii. Spre marele regret, trebuie să recunoaștem că alimentația omului modern nu este una echilibrată, din punct de vedere al raportului dintre acești doi acizi – conţine mult prea mult Omega-6 decât este necesar pentru o sănătate de nota 10 (un raport de 1:10-50). Raportul între cele două tipuri de grăsimi, recomandat de medicii specialiști este de 1:4, și, dacă nu este respectat, contribuie la apariția inflamațiilor în organism și sporirea riscului de cancer, boli cardiovasculare și autoimune, diabet de tip 2 și obezitate!

Acizii Omega 3 și Omega 6 au și multe lucruri în comun. În primul rând, ambii sunt acizi grași esențiali. Sunt necesari organismului uman, însă nu sunt produși de acesta. Acizii Omega 9, prin comparație, nu sunt considerați esențiali, deoarece pot fi produși de către organism prin metabolizarea altor grăsimi.

În mod ideal, nutriționiștii recomandă ca raportul dintre acizii grași Omega 3, Omega 6 și Omega 9 să fie proporțional. În acest context, capsulele Omega 3-6-9 Optimum ale brandului elvețian Swiss Energy, sunt dezvoltate respectând cu strictețe recomandările specialiștilor de top în domeniul sănătății, fiind recunoscut la nivel internațional pentru eficacitatea, inofensivitatea și puritatea ingredientelorminuțios selectate pentru fiecare produs în mod individual.

Care sunt totuși beneficiile Omega 3?

Este de ajutor în depresie.

Depresia este una dintre cele mai răspândite afecțiuni ale societății moderne și se manifestă prin tristețe, apatie și pierderea interesului față de lucrurile care ofereau anterior plăcere. Studiile arată că persoanele care au un nivel normal al acizilor grași Omega 3 în sânge, au un risc mai mic de apariție a depresiei.

Susține funcționarea sistemului imunitar.

Experții spun ca suplimentele care conțin ulei de pește bogat în acizi grași Omega 3 sunt implicate în îmbunătățirea răspunsului imun și ajută la eliminarea patogenilor.

Suport oferit în funcționarea sistemului nervos.

Acizii grași Omega 3 sunt implicați atât în reducerea schimbărilor negative ale stării de spirit și a comportamentului violent, cât și în prevenirea declinului cognitiv prematur.

Rol benefic în problemele cardiace.

Problemele cardiace se află în topul cauzelor deceselor la nivel global. Consumul de acizi grași Omega 3 și administrarea suplimentelor pe baza de Omega 3 sunt asociate, potrivit studiilor, cu un risc mai mic de manifestări cardiovasculare. Mai jos sunt principalele acțiuni benefice ale acizilor grași Omega 3 asupra inimii:

• Reduce nivelul sanguin al trigliceridelor;
• Menține tensiunea arterială în parametri normali;
• Crește nivelul colesterolului „bun”;
• Menține fluiditatea sângelui;
• Reduce riscul de apariție a aterosclerozei;
• Oferă suport în cazul diabetului zaharat și al obezități

Brandul elvețian Swiss Energy vine cu o soluție perfectă pentru persoanele care se confruntă cu afecțiuni cardiace sau care încearcă să le prevină, lansând pe piață capsulele Omega 3 Cardio Max pentru un sprijin eficient al sistemului cardiovascular.

Surse importante și necesarul recomandat de Omega 3

Potrivit studiilor existente în literatură, suplimentarea cu acizi grași Omega 3 de tip EPA si DHA, atât separat, cât și în combinație, în doza zilnică de până la 1 gr., prezintă o varietate de beneficii pentru sănătate, manifestate la nivel cardiovascular, neurologic, imunitar, dar și altele, fără a fi înregistrate reacții adverse pentru aceste doze.

Simptomele deficitului de Omega 3

Deficiența de acizi grași Omega 3 este destul de rară, motiv pentru care manifestările sale sunt ușor de observat. Printre acestea se află: piele uscată, care se exfoliază ușor; dermatită; oboseală fizică; probleme de memorie.

Ce reprezintă Omega 6 și Omega 9?

Asemeni acidului Omega 3, Omega 6 nu este produs de organism, ceea ce înseamnă că îl putem obține doar prin alimentație sau din suplimente alimentare. Omega 6 are un rol esențial în funcțiile creierului și ale multor alte organe și sisteme din organism, printre beneficiile acestuia putem enumera:

• stimulează creșterea părului și menține sănătatea pielii;
• menține sănătatea oaselor;
• reglează metabolismul;
• susține sănătatea sistemului reproducător;
• poate reduce hipertensiunea în combinaţie cu Omega 3.

Omega 9 este unicul tip de acizi grași esențiali care poate fi sintetizat de organismul uman. Este inclus în categoria grăsimilor mononesaturate și este cunoscut sub numele de acid oleic. La fel ca și ceilalți doi acizi grași, Omega 9 are o contribuție semnificativă la edificarea unui sistem imunitar solid.

• scade nivelul de stres și agresivitatea;
• reduce riscul de infarct și accident vascular cerebral;
• poate încetini evoluția unor afecțiuni precum Alzheimer-ul.

Cum alegem suplimentele potrivite?

Pe piață, Omega 3 este disponibil în mai multe forme: capsule sau lichid. Pentru a vă asigura că ați făcut cea mai bună alegere în materie de suplimente nutritive, acesta trebuie să conțină, pe lângă Omega 3, și vitaminele D, A și E. Aceasta combinație de vitamine esențiale și Omega este ideală pentru menținerea tuturor funcțiilor vitale ale organismului.

Suplimentele alimentare sunt calea sigură prin care ne putem asigura că obținem acizi grași esențiali în cantitate suficientă și în combinația ideală. Atunci când căutați și cumpărați suplimente alimentare, acordați o atenție sporită cantității de Omega pe care o conțin.  Complexele de vitamine Swiss Energy OMEGA conțin o concentrație mare de acizi grași Omega și vitamine esențiale. Iar acum acestea pot fi cumpărate și în Moldova, întregul asortiment de produse fiind disponibil în magazinul on-line www.frei.md în magazinele Medtehnica și farmaciile din localitatea dvs. Alegeți calitatea elvețiană, alegeți Swiss Energy și aveți grijă de sănătatea dvs.!

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter