main logo
1118

Simpals Sales: Cinci mituri despre publicitatea online prin bannere Ⓟ

Publicitatea are rolul nu doar de a atrage, ci și de a vinde. În acest scop sunt folosite diferite instrumente. Este posibil ca acestea să fie bune sau rele?

Simpals Sales: Cinci mituri despre publicitatea online prin bannere Ⓟ

Să examinăm exemplul publicității online prin bannere. Datorită accesibilității și prevalenței sale, acest tip de publicitate este asociat cu numeroase mituri.

Mitul №1: Publicitatea prin bannere este învechită

Primul banner a apărut în 1994. Această soluție simplă, care consta în imagine + text + link, s-a dovedit a fi un succes. De atunci, s-a prezis de multe ori că bannerele vor ieși din scenă, dar ele devin din ce în ce mai relevante.

Din ce în ce mai mulți clienți potențiali se concentrează pe internet, iar publicitatea îi urmează. Potrivit agenției IAB Russia, în doar un an, bannerele publicitare au fost folosite cu 12% mai des ca în perioada precedentă. Companiile mici și corporațiile globale optează pentru așa gen de publicitate pentru că ea funcționează. Iar bannerele evoluează, devenind mai creative și mai puțin intruzive.

Un banner modern poate arăta ca o imagine statică, o animație sau un obiect flash cu text, dar esența rămâne aceeași: agentul de publicitate plasează pe un site de internet popular obiectul său grafic cu un hyperlink către site-ul său, iar utilizatorul interesat face clic pe banner și ajunge pe site-ul respectiv.

Mitul №2: Publicitatea prin bannere nu e eficientă

Orice campanie publicitară poate fi ineficientă, indiferent de instrumentele pe care le utilizează. În fond, motivul nu constă în instrumente, ci mai degrabă poate fi vorba de așteptări care nu s-au adeverit sau materiale creative nepotrivite. Fie că sezonul e nepotrivit, platforma e nepotrivită sau argumentele sunt greșite.

În Republica Moldova, sunt puține companii care pot întreține un întreg departament de publicitate – fapt deloc surprinzător, iar publicarea se face adesea pe baza experienței altor persoane sau a stereotipurilor. Într-o astfel de situație, este greșit să dai vina pe instrumente în cazul unui eșec.

Pentru a investi eficient în publicitate, contactați profesioniștii care vă vor ajuta să elaborați tacticile și strategia de promovare, să decideți ce instrumente să utilizați, să creați materiale publicitare, să implementați eficient campania în conformitate cu realitățile din Moldova, iar în plus vă vor oferi rapoarte veridice.

Mitul №3: Publicitatea prin bannere este costisitoare

Dacă e să comparăm publicitatea online prin bannere cu alte tipuri de publicitate pe site-uri web, observăm că, de obicei, este mai accesibilă.

Oricum, este important să înțelegeți ce obțineți în schimbul banilor dumneavoastră. Publicitatea pe cele mai populare site-uri web din Moldova – 999, Point și Stiri – oferă acces la o audiență fidelă de peste un milion de vizitatori pe lună, formată din cele mai active persoane din punct de vedere economic: 47% dintre utilizatorii web au sub 29 de ani, 45% au între 30 și 49 de ani și 8% au peste 50 de ani.

Aflați cum să vă promovați pe cele mai vizitate site-uri din țară la jumătate din preț. Promoția este valabilă doar până la sfârșitul lunii martie.

Mitul №4: Publicitatea prin bannere este complicată

De fapt, utilizarea bannerelor publicitare este cel puțin la fel de ușoară ca și lansarea unei campanii TV, radio sau presă scrisă. Totuși, dacă nu aveți timp, experiență sau dorință, experții noștri vă vor oferi tot ajutorul de care aveți nevoie și se vor ocupa de promovarea dvs. Ei vă vor ajuta să alegeți momentul și locul potrivit și, dacă este necesar, vă vor ajuta să creați un banner atractiv, dar nu unul supraîncărcat și deranjant.

Mitul №5: Publicitatea prin bannere nu poate fi măsurată

Acest lucru este eronat. Puteți măsura numărul de afișări de bannere, numărul de click-uri către site. Puteți pune tag-uri utm în linkul către site și puteți monitoriza în Google Analytics conversiile realizate pe site din click-urile de pe bannere (achiziții, înregistrări, discuții pe chat).

În plus, bannerul are un impact pe care nimeni nu îl măsoară. De multe ori, un utilizator se uită pur și simplu la imagine și vede informațiile de pe ea, dar nu dă clic pe banner. Publicitatea funcționează chiar dacă nu există niciun link către site, motiv pentru care bannerele sunt atât de eficiente în creșterea gradului de conștientizare a produsului și a mărcii și în consolidarea gradului de încredere. După ce a văzut de mai multe ori bannerul cu un produs nou, utilizatorul va lua produsul de pe raftul magazinului, pentru că pentru el nu mai este o marcă necunoscută.

Contactați managerul nostru pentru a afla mai multe despre publicitatea pe site și despre prețurile actuale pentru publicare.

Realitatea

Atunci când este utilizată în mod adecvat, publicitatea prin bannere este un instrument flexibil care poate rezolva în mod eficient aproape orice problemă de publicitate. De exemplu, ea poate oferi informații despre un produs nou, mări gradul de conștientizare a calităților unui produs cunoscut, contribui la creșterea încrederii, informa despre promoții și determina luarea deciziilor.

Publicitatea prin bannere asigură o audiență largă, permițând în același timp o ajustare destul de fină a targetării, ceea ce înseamnă că își atinge ținta. În plus, este măsurabilă și costă mai ieftin decât o serie de alte instrumente, iar în perioadele promoționale este și mai profitabilă.

Bineînțeles, este important să se ia în considerare caracteristicile oricărei forme de publicitate, inclusiv ale bannerelor publicitare. Rețineți doar că atunci când este plasată în mod corespunzător este eficientă, iar promovarea dvs. nu va fi împiedicată de "banner blindness" (orbirea bannerului), nici de blocante și nici de boostere. Puteți să vă convingeți! Folosiți 999, Point și Stiri pentru a vă promova produsul.

Aveți nevoie de mai multe informații? Apelați-ne la +373 22 88 80 80 01 sau scrieți-ne la adresa sales@simpals.com


Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării