15 septembrie, 10:000
778

Qoobus: Construim viitorul digital al transportului de mărfuri Ⓟ

15 septembrie, 10:000
778

Sectorul logistic, în special transportul de marfă, fiind esențial pentru orice economie, se află în plin proces de dezvoltare. Datele STATISTA, din 2020, arată că industria în cauză a generat 342.5 miliarde de euro, iar pentru 2021 se prognozează o creștere până la 360 miliarde de euro.

Totuși, potrivit  Businesswire, cca. 90% din volumul de servicii de transport marfă este prestat de întreprinderi care au mai puțin de 20 de camioane în flotă. Deci, domeniul este unul fragmentat, dominat de companii mici și mijlocii, care se confruntă cu probleme operaționale și de gestionare.

Problemele zilnice, experiența pandemică din 2020 și discuțiile la nivel mondial arată tot mai mult nevoia digitalizării sectorului logistic. Dar, de ce ar fi nevoie de o astfel de transformare, atât timp cât produsul ajunge la destinație? Astăzi, transportul de marfă funcționează așa cum o făceau până în 2005 industria de taxi.

Cu toate că strâng praf de două decenii, procesele interne continuă să fie ca în anii 90’. Lucrul manual, discuțiile neîntrerupte la telefon și zecile de tabele Excel, fără informații în timp real și instrumente de automatizare, duc la rezultate eronate, imposibilitatea de scalare a afacerii și costuri mărite per unitate. 

Din cauza lipsei de vizibilitate, în căutare de parteneriate, atât transportatorii, cât și clienții lor, pierd timp prețios și bani. Ne mai vorbind despre achitările întârziate, la 30-90 de zile după semnarea contractului, care au devenit o normalitate.

Ce soluție oferă Qoobus?

 Încă de la etapa de concept, Qoobus are misiunea de a consolida întreprinderile mici și mijlocii din logistică, cu scopul de a crea cea mai mare rețea de business din lume în domeniu, cu funcțional avansat și ușor de utilizat. Astfel, oferindu-le tuturor entităților din lanțul logistic: rapiditate, comoditate, transparența și siguranța în procesul de organizare a transportului de marfă.

Platforma este asemănătoare unei rețele sociale și unei aplicații de taxi, precum LinkedIn și UBER, doar că destinată companiilor care oferă sau caută servicii de transport de marfă. Pe lângă faptul că acestea pot lua legătura între ele și stabili parteneriate, echipele întreprinderilor pot duce și comunicarea pe plan intern.

Qoobus unește în timp real și la direct cererea cu oferta de pe piață, transportatorul și clientul. Odată ce utilizatorul și-a plasat marfa pe platformă, acesta poate identifica imediat soluții de transport din apropiere, cu locația exactă a camioanelor care sunt libere. În cazul care nu a fost găsită nici una în real-time, Qoobus le afișează pe cele care, de obicei, activează pe ruta necesară. Astfel, companiile în căutare de transport au mereu soluții și vizibilitate totală pe traseul său.

Un lucru important de menționat este că orice companie înregistrată, fie ea de transport, deținătoare de marfă sau casă de expediție, poate fi verificată prin Qcheck - un serviciu Qoobus care are misiunea de a colecta date despre companii. În așa mod, sunt accesate informații despre rapoartele financiare, licențe, judecăți, recenzii și alte date care permit companiilor să construiască colaborări sigure.

Cu siguranță, există întreprinderi care deja au parteneriate cu o bază de date de transportatori. De ce ar avea nevoie aceste de Qoobus? Iată câteva motive:

1. Notificarea partenerilor. Qoobus permite companiilor să facă upload listei de parteneri și să formeze grupuri. De fiecare dată când este publicată marfa, printr-un click pot fi informați toți membri unui grup de transportatori despre cererea disponibilă.

2. Date statistice. Indiferent dacă alegi să lucrezi doar cu partenerii tăi, anunțurile de pe Qoobus arată date despre activitatea și tipul companiilor care operează pe ruta publicată de tine. Astfel, ești mereu la curent cu situația actuală și poți prezice exact ce se va întâmpla în viitor.

3. Digitalizarea ofertei de preț. Transportatorii pot transmite oferta direct în anunțul de marfă.

4. Automatizare. Fiecare anunț de marfă are pagina lui, deci nu mai trebuie să repeți aceeași informație de zeci de ori, fiecărui transportator.

 Ești specialist din domeniul logistic și ai mărfuri care trebuie transportate? Atunci lasă telefonul din mână - a venit timpul pentru eficiență, iar Qoobus este soluția de care ai nevoie. O întreagă rețea de socializare business cu funcțional unic, pentru cei din lanțul de aprovizionare.

Totuși, potrivit  Businesswire, cca. 90% din volumul de servicii de transport marfă este prestat de întreprinderi care au mai puțin de 20 de camioane în flotă. Deci, domeniul este unul fragmentat, dominat de companii mici și mijlocii, care se confruntă cu probleme operaționale și de gestionare.

Problemele zilnice, experiența pandemică din 2020 și discuțiile la nivel mondial arată tot mai mult nevoia digitalizării sectorului logistic. Dar, de ce ar fi nevoie de o astfel de transformare, atât timp cât produsul ajunge la destinație? Astăzi, transportul de marfă funcționează așa cum o făceau până în 2005 industria de taxi.

Cu toate că strâng praf de două decenii, procesele interne continuă să fie ca în anii 90’. Lucrul manual, discuțiile neîntrerupte la telefon și zecile de tabele Excel, fără informații în timp real și instrumente de automatizare, duc la rezultate eronate, imposibilitatea de scalare a afacerii și costuri mărite per unitate. 

Din cauza lipsei de vizibilitate, în căutare de parteneriate, atât transportatorii, cât și clienții lor, pierd timp prețios și bani. Ne mai vorbind despre achitările întârziate, la 30-90 de zile după semnarea contractului, care au devenit o normalitate.

Ce soluție oferă Qoobus?

 Încă de la etapa de concept, Qoobus are misiunea de a consolida întreprinderile mici și mijlocii din logistică, cu scopul de a crea cea mai mare rețea de business din lume în domeniu, cu funcțional avansat și ușor de utilizat. Astfel, oferindu-le tuturor entităților din lanțul logistic: rapiditate, comoditate, transparența și siguranța în procesul de organizare a transportului de marfă.

Platforma este asemănătoare unei rețele sociale și unei aplicații de taxi, precum LinkedIn și UBER, doar că destinată companiilor care oferă sau caută servicii de transport de marfă. Pe lângă faptul că acestea pot lua legătura între ele și stabili parteneriate, echipele întreprinderilor pot duce și comunicarea pe plan intern.

Qoobus unește în timp real și la direct cererea cu oferta de pe piață, transportatorul și clientul. Odată ce utilizatorul și-a plasat marfa pe platformă, acesta poate identifica imediat soluții de transport din apropiere, cu locația exactă a camioanelor care sunt libere. În cazul care nu a fost găsită nici una în real-time, Qoobus le afișează pe cele care, de obicei, activează pe ruta necesară. Astfel, companiile în căutare de transport au mereu soluții și vizibilitate totală pe traseul său.

Un lucru important de menționat este că orice companie înregistrată, fie ea de transport, deținătoare de marfă sau casă de expediție, poate fi verificată prin Qcheck - un serviciu Qoobus care are misiunea de a colecta date despre companii. În așa mod, sunt accesate informații despre rapoartele financiare, licențe, judecăți, recenzii și alte date care permit companiilor să construiască colaborări sigure.

Cu siguranță, există întreprinderi care deja au parteneriate cu o bază de date de transportatori. De ce ar avea nevoie aceste de Qoobus? Iată câteva motive:

1. Notificarea partenerilor. Qoobus permite companiilor să facă upload listei de parteneri și să formeze grupuri. De fiecare dată când este publicată marfa, printr-un click pot fi informați toți membri unui grup de transportatori despre cererea disponibilă.

2. Date statistice. Indiferent dacă alegi să lucrezi doar cu partenerii tăi, anunțurile de pe Qoobus arată date despre activitatea și tipul companiilor care operează pe ruta publicată de tine. Astfel, ești mereu la curent cu situația actuală și poți prezice exact ce se va întâmpla în viitor.

3. Digitalizarea ofertei de preț. Transportatorii pot transmite oferta direct în anunțul de marfă.

4. Automatizare. Fiecare anunț de marfă are pagina lui, deci nu mai trebuie să repeți aceeași informație de zeci de ori, fiecărui transportator.

 Ești specialist din domeniul logistic și ai mărfuri care trebuie transportate? Atunci lasă telefonul din mână - a venit timpul pentru eficiență, iar Qoobus este soluția de care ai nevoie. O întreagă rețea de socializare business cu funcțional unic, pentru cei din lanțul de aprovizionare.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...