main logo
1879

ProCredit Bank 15 ani în Moldova. Simplu. Sigur. German Ⓟ

La ce atragi atenţia când alegi o bancă? Este oare importantă pentru tine stabilitatea și siguranţa băncii? Echipa cu experiență? Atragi atenţia la reputația acționarilor?

La transparența serviciilor oferite și a condițiilor de colaborare? La posibilitatea accesării  serviciilor prin E-Banking? Și cum rămâne cu impactul asupra mediului? Dacă ai răspuns „Da” la cel puțin o întrebare, atunci ProCredit Bank este banca potrivită pentru tine.

Factorii de mai sus sunt principalele caracteristici ale ProCredit Bank, care operează cu succes pe piața financiară din Moldova de 15 ani. Datorită unei echipe de profesioniști, ProCredit Bank s-a impus ca un partener de încredere atât pentru clienții business cât și pentru persoane fizice. Banca oferă servicii moderne și transparente care contribuie la atingerea obiectivelor tuturor celor care își doresc inițierea unei cooperări pe termen lung.

ProCredit Bank este o Bancă cu 100% capital străin, având ca acționar unic - ProCredit Holding - din Germania. Banca face parte din grupul financiar internațional ProCredit, care operează cu succes în Europa de Est, America Latină și Germania. Siguranța este garantată și de Autoritatea Federală de Supraveghere Financiară din Germania (BaFin și Bundesbank), care supravegheză grupul. 

Banca a primit licență pentru ași desfășura activități financiare la 17 decembrie 2007, astfel anul acesta ProCredit Bank sărbătorește a 15 - a aniversare în Moldova. În tot acest timp, Banca a oferit servicii financiare la cel mai înalt nivel tuturor clienților săi. 

Toate băncile ProCredit promovează etica în afaceri bazată pe standardele europene și pe următoarele principii:

► transparență;

► cultura comunicării deschise;

► responsabilitate socială și toleranță;

► standarde profesionale înalte;

► integritate personală și angajament.

Echipa ProCredit Bank oferă clienților săi și publicului doar informații transparente și este implicată activ în educația financiară pentru a informa cetățenii cu privire la riscurile asociate ofertelor financiare netransparente.

CE OFERĂ CLIENȚILOR ProCredit Bank ȘI CE O DEOSEBEȘTE DE ALTE BĂNCI?


A picture containing person, wall, indoor, tableDescription automatically generated


Sursa foto: businessclass.md

ProCredit Bank se concentrează  pe colaborarea cu întreprinderile mici și mijlocii, deoarece este convinsă că acestea aduc o contribuție semnificativă la dezvoltarea economiei țării. Clienții Business beneficiază de un consultant personal, care poate fi contactat pentru orice problemă de creditare și deservire bancară. 

Succesul în colaborarea cu Clienții Business se datorează, printre altele, poziționării de succes a ProCredit Bank ca HAUSBANK pentru întreprinderi. Aceasta se manifestă prin interesul Băncii de a construi și menține relații de afaceri pe termen lung cu clienții prin furnizarea unei game complete de servicii financiare în conformitate cu necesităţile acestora. Administrarea serviciilor este posibilă prin sistemul de deservire la distanță ProBanking oriunde în lume, сu condiția accesului la internet.

► Fiecare al treilea credit în ProCredit Bank este pentru  clienții din sectorul agricol.
► Aproximativ 20% din credite sunt pentru proiecte de eficiență energetică și energie regenerabilă.
► ProCredit Bank este una dintre băncile lideri pentru întreprinderile mici și mijlocii.

În toți cei 15 ani în Moldova ProCredit Bank a acordat o mare atenție clienții din sectorul agricol, oferind activ sprijin și consultanță financiară acestui sector. 

La începutul lunii martie 2016, ProCredit Bank a devenit partener al noului program InnovFin susținut de Fondul European de Investiții. Scopul acestuia este de a ajuta proiectele legate de modernizarea sectorului de producere. ProCredit Bank cooperează activ cu diverse organizații internaționale precum Banca Europeană de Investiții, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. Prin ProCredit Bank clienții au acces la programe internaționale pentru dezvoltarea sectorului agricol, dar și a industriilor conexe.

Ce oferă ProCredit Bank persoanelor fizice? Banca oferă servicii bancare profesionale și simple persoanelor fizice care doresc să economisească și preferă să efectueze tranzacții bancare prin canale electronice.

A picture containing indoor, person, remote, controlDescription automatically generated

În 2017 ProCredit Bank a introdus conceptul de Direct Banking pentru persoane fizice, care oferă clienților posibilitatea deservirii și efectuării tranzacţiilor online. Setul de servicii bancare include un cont curent, un cont de economii Flex Save (cu posibilitatea de a suplini și a retrage fonduri în orice moment), un card bancar Visa Contactless, precum și sistemele de deservire la distanță ProBanking și aplicația mobilă. În aplicația mobilă, clienții își pot stabili limite pentru cardurile bancare deținute și le pot bloca, ceea ce conferă siguranța fondurilor și capacitatea de a acționa prompt în situații excepţionale.

ProCredit Bank oferă servicii de creditare persoanelor fizice, concentrându-se pe achiziții imobiliare, achiziții de mașini electrice, proiecte de eficiență energetică și proiecte de energie regenerabilă. De asemenea, clientul poate beneficia de un overdraft pentru a acoperi necesităţile de lichiditate pe termen scurt. 

ProCredit Bank nu promovează creditarea de consum. În schimb, banca depune eforturi semnificative pentru a crea în societate o cultură a economisirii, deoarece economiile sunt garanția unui viitor de încredere și prosper. Clienții ProCredit Bank economisesc cu succes bani utilizând depozite sau conturi de economii Flex Save cu dobânzi avantajoase.

► Spre sfârșitul lunii octombrie 2022, suma totală a depozitelor în ProCredit Bank se ridica la 3,05 miliarde lei, adică cu 9,5% mai mult față de sfârșitul anului 2021.

ProCredit Bank a creat Zone de autoservire 24/7, unde clienții pot efectua prin ATM-uri operațiuni cum ar fi depunerea și retragerea fondurilor din cont, precum și schimbul valutar. Clienții business au posibilitatea de a-și completa rapid conturile prin ATM-urile Safeu Depozitar. Zonele de autoservire sunt disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

La necesitate clientul poate contacta oricând serviciul Contact Centru al ProCredit Bank. Legătura cu Contact Centru poate fi efectuată și din zonele de autoservire 24/7. 

Un canal rapid de comunicare cu Banca este și site-ul procreditbank.md, unde clienții pot lăsa o cerere de deschidere a unui cont, sau pot apela un consultant, precum și au posibilitatea de a adresa o întrebare prin e-mail.

ProCredit Bank monitorizează constant tendințele actuale. În 2022, Banca a oferit clienților posibilitatea de a achita cu cardurile bancare prin serviciile Google Pay și Apple Pay. Aceste servicii oferă posibilitatea de a achita rapid și în siguranță cu dispozitivele Smart, chiar și în lipsa  cardului bancar.

TOTUȘI CE ESTE ”BANCA VERDE” ȘI ”CREDITUL VERDE”? ȘI DE CE SUNT ATÂT DE IMPORTANTE?

Sursa foto: businessclass.md

Echipa ProCredit Bank a tins întotdeauna să minimizeze impactul negativ asupra mediului înconjurător. 

► La 11 iulie 2017 ProCredit Bank a devenit prima bancă din Republica Moldova care a fost certificată conform standardelor ISO 14001:2015.

Această certificare se bazează pe un standard internațional ce conține cerințe față de sistemul de management de mediu.

ProCredit Bank monitorizează constant consumul de energie și resurse la nivel intern, desfășoară periodic campanii interne pentru angajați, ridicându-le nivelul de conștientizare față de problemele de mediu și încurajându-i să acționeze responsabil nu doar la locul de muncă, ci și în afara biroului.

ProCredit Bank finanțează în mod activ proiecte durabile din punct de vedere ecologic. Atunci când efectuează o analiză a clienților, Banca ține cont de impactul pe care întreprinderea îl are asupra mediului, precum și de conformitatea acesteia cu standardele de sănătate și siguranță. Acordând atenție aspectelor de mediu și sociale în procesul de aprobare a creditului, ProCredit Bank ridică nivelul de conștientizare ecologică și socială a clienților săi.

► În 2013, Banca a început să acorde credite ”verzi” clienților Business, devenind una dintre primele Bănci din Moldova care a oferit o astfel de finanțare întreprinderilor mici și mijlocii. 

Creditele sunt acordate în scopuri precum investiții în eficiență energetică, investiții în surse regenerabile de energie, investiții care sunt prietenoase mediului.

ESTE POSIBIL SA ÎNCEPI O CARIERĂ LA ProCredit Bank?

 

Sursa foto: businessclass.md

Desigur. ProCredit Bank este un angajator serios și responsabil. Își prețuiește foarte mult angajații, deoarece toți demonstrează un nivel ridicat de motivație și interes pentru atingerea obiectivelor pe termen lung. 

ProCredit Bank a confirmat de mai multe ori titlul de cel mai bun angajator din Republica Moldova. 

Banca investește constant în dezvoltarea angajaților săi. Programele de instruire pentru dezvoltarea personalului se desfășoară atât la nivel local, cât și internațional la Academia ProCredit din Germania. Angajații Băncii au posibilitatea de a comunica și de a face schimb de experiență cu colegii lor din alte țări. 

ProCredit Bank este deschisă noilor profesioniști, persoane active și motivate care împărtășesc punctele de vedere și valorile Băncii. ProCredit Bank salută diversitatea în formare, experiența profesională și calitățile personale. Banca acordă multă atenție dorinței de a învăța și de a dezvolta abilități. Noii angajați ai Băncii urmează un program internațional de formare care ajută la extinderea cunoștințelor profesionale, la dezvoltarea abilităților de lucru în echipă și la integrarea cu succes în mediul de lucru.

Echipa ProCredit Bank nu stă niciodată pe loc – nici 15 ani în urmă, nici în prezent. Datorită experienței acumulate și nivelului profesional al personalului, Banca este capabilă să ofere clienților săi servicii de un nivel înalt, soluții personalizate pentru finanțarea proiectelor care contribuie la dezvoltarea afacerii. ProCredit Bank continuă să țină pasul cu tehnologiile, oferind clienților posibilitatea de a efectua tranzacții online, lucrând constant la îmbunătățirea și crearea canalelor electronice noi, precum și acordând o mare atenție securității datelor. Încrederea clienților motivează ProCredit Bank să depună eforturi pentru dezvoltare continuă; îmbunătățirea și crearea de noi servicii competitive; aplicarea celor mai avansate tehnologii; promovarea măsurilor de protecție a mediului și aplicarea standardelor europene în sectorul bancar.

 Descriind ProCredit Bank în câteva cuvinte, putem spune cu încredere: Sigur, Simplu, German.


Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării