11 ianuarie, 11:52
0
471

Nova Poshta: În 2020 și 2021 am transportat 6.000.000 kg de trimiteri poștale Ⓟ

11 ianuarie, 11:52
0
471

Piața serviciilor poștale din Moldova crește în fiecare an, iar în ultimii 3 ani și-a triplat volumul.

Despre noutățile pentru clienții Nova Poshta în noul an, despre când își vor putea ridica coletele de la poștomate fără a ieși din scara blocului, despre livrarea din China și despre rezultatele anului 2021 pe piața serviciilor poștale a vorbit Mihail POPOVICI, CEO Nova Poshta Moldova.

În ultimii ani, mai ales în perioada pandemiei, numărul achizițiilor online a crescut considerabil, respectiv și numărul livrărilor poștale. Cum și cât de mult s-a schimbat piața serviciilor poștale în Moldova?

Am avut o creștere de 46% a coletelor poștale locale, iar numărul expedierilor poștale internaționale a crescut cu 102%. În plus, anul acesta am completat platforma npshopping.md cu alte trei țări noi. În prezent, este posibil de plasat comenzi în magazinele online nu doar din SUA, dar și din Turcia, Germania, Polonia. Deși cumpărăturile offline au recăpătat amploare în acest an, piața cumpărăturilor online și a livrărilor poștale continuă să crească. La moment, fiecare al optulea locuitor al Moldovei a utilizat serviciile Nova Poshta. 


Prin ce se deosebește serviciul dumneavoastră poștal de alți jucători de pe piața logistică, de exemplu, de Poșta Moldovei sau transferurile cu autobuzele interurbane? 

Serviciul nostru nu se compară cu microbuzele – ei nu sunt operatori poștali. Sunt ceva între transport de mărfuri și „transmite, te rog”.

Compania Nova Poshta este mai mult decât un operator poștal. Avem un alt format. Când clientul vine la oficiul nostru poștal, poate beneficia de o gamă largă de servicii: ambalarea coletului, trimiterea coletului de la o sucursală la alta, prin curier la adresă, achitarea serviciilor financiare, precum: facturi pentru servicii comunale, achitarea creditului sau reîncărcarea numărului mobil. În plus, compania noastră este responsabilă pentru transport, iar în caz de deteriorare sau pierdere a coletului, plătește despăgubiri.


Ne adaptăm nevoilor pieței și formăm produse utile pentru oameni și afaceri, deoarece clientul este prioritatea numărul unu pentru noi. Lucrăm pentru a deveni mai convenabili decât serviciile de livrare obișnuite. Monitorizăm, rezolvăm prompt și anticipăm nevoile consumatorului nostru. Asta pentru că, dacă am crea un produs care provoacă o mulțime de dificultăți, nimeni nu ar avea nevoie de acesta. De aceea răspundem acelor nevoi și îi oferim oportunități la care nu s-a gândit niciodată, dar care îi vor plăcea cu siguranță. De exemplu, astăzi oficiile noastre poștale funcționează ca puncte de ridicare a comenzilor din magazinele online, unde comenzile pot fi păstrate câteva zile, până când cumpărătorul poate să își ridice comanda când îi este comod, într-un loc convenabil.

Pentru clienții corporativi, avem un Business Cabinet și îmbunătățim constant funcționalitatea acestuia pentru o utilizare mai simplă. Acum vă puteți înregistra și urmări trimiterile, dar și alege servicii suplimentare de care aveți nevoie: serviciu de ramburs, serviciu de returnare a documentelor sau a mărfurilor, și mai puteți indica o dată convenabilă pentru livrare.


Cum a fost anul 2021 pentru companie?

Acest an a fost mai stabil decât 2020. Am învățat cum să lucrăm pe timp de pandemie, ne-am adaptat serviciile și ne-am instruit angajații. Anul acesta, în 11 luni, am transportat peste 2.000.000 de kilograme de mărfuri – este vorba de aproximativ 400.000 de trimiteri, am deschis noi sucursale nu doar în orașele mari, ci și în centrele raionale. Acum sunt deja 29 în toată Moldova. De asemenea, compania și-a mărit echipa cu 28%. Astăzi avem aproximativ 200 de angajați, iar până la sfârșitul anului viitor ne propunem să ajungem la 400 de angajați. Am lansat o aplicație mobilă care vă permite să urmăriți starea comenzii și a tuturor trimiterilor, am adăugat trei direcții noi pentru shopping-ul online prin intermediul platformei NPShopping. În prezent, este posibil de plasat comenzi în magazinele online nu doar din SUA, dar și din Turcia, Germania, Polonia. Pentru a putea munci și mai operativ, am început să ne formăm propriul parc auto. 


Ați menționat că anul acesta Nova Poshta și-a creat o aplicație mobilă. Cât de utilă este pentru utilizatori?

Aplicația se bazează pe o interfață simplă și foarte comodă, cu acces cu un singur clic la toate funcțiile. Acum clienții noștrii pot să-și urmărească trimiterile, să contacteze direct serviciul de suport clienți, să solicite livrarea prin curier, să calculeze costul de expediere, să solicite redirecționarea coletului, dacă s-a schimbat adresa, sau să ridice coletul de la oficiul poștal.

Dacă expeditorul a trimis un pachet prin Nova Poshta, destinatarul va primi o notificare pe telefon despre starea de livrare în timp real.

Iar cel mai important, doar cu ajutorul aplicației mobile, destinatarul va putea deschide poștomatul. Adică trebuie doar să mergeți la poștomat, să accesați aplicația, să faceți clic pe butonul „deschide celula” și să ridicați trimiterea.

Aceasta este prima versiune. În a doua versiune va apărea posibilitatea achitării online a serviciilor. Prin intermediul aplicației, va fi posibilă achitarea serviciilor de curierat, achitarea plății ramburs pentru colet, inclusiv achitarea serviciilor comunale.


Ce nou să așteptăm de la Nova Poshta în viitor? Ce direcții și servicii noi vor apărea?

Nova Poshta Moldova a început ca o companie de curierat și a funcționat în formatul de livrare în următoarea zi. Acum trecem la noi formate, deoarece nevoile clienților sunt mult mai mari, ei își doresc servicii mai convenabile și livrări mai rapide. Tocmai de aceea am lansat serviciul de livrare rapidă - livrarea în aceeași zi prin Chișinău prin rețeaua de oficii poștale sau de la adresă la adresă, astfel încât clientul să poată ridica pachetul atunci când îi va fi comod. Toate aceste servicii sunt deja disponibile atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.

Pe lângă rețeaua de oficii poștale, intenționăm să dezvoltăm și o rețea de poștomate pe întreg teritoriul țării. Poștomatele sunt niște terminale/dulapuri automatizate cu celule de diferite dimensiuni pentru livrarea trimiterilor mici de până la 30 kg. De acolo coletele pot fi ridicate oricând îi este comod clientului. Planificăm să instalăm poștomatele în apropierea magazinelor mari, stațiilor de transport public, benzinăriilor, birourilor și complexelor rezidențiale. În curând, în Moldova va fi posibil de recepționat coletele fără a ieși din scara blocului. Avem deja suficiente poștomate pentru a acoperi 60-70% din țară.

Ne mai propunem lansarea proiectului Nova Pay – transferuri bănești și achitarea serviciilor financiare. De asemnea, va fi posibilă achitarea serviciilor și sumei de ramburs direct curierului, folosind un card bancar.


Când va fi posibil de comandat mărfuri din China cu livrare de la Nova Poshta?

Lucrăm la acest aspect. Anul acesta am deschis deja trei noi țări pentru cumpărăturile online. China înseamnă un flux mare de colete, un nivel complet diferit al pieței. Trebuie să ne pregătim corespunzător pentru a putea oferi servicii de calitate atât consumatorilor, cât și partenerilor noștri. Anul viitor intenționăm să lucrăm îndeaproape cu magazine online din China și România. Pe lângă livrarea de pe Aliexpress, luăm în considerare posibilitatea livrării din magazinele online din China prin intermediul NPshopping.md.

De asemenea, ne propunem să deschidem noi filiale în Chișinău și în regiuni. Ne dorim ca serviciul nostru să fie disponibil pentru absolut orice locuitor al Moldovei. Livrăm în orice punct al Moldovei. Chiar dacă nu este nici un oficiu poștal NP în orașul sau satul în care locuiți, oricum veți putea primi coletul sau documentele dvs.

Despre noutățile pentru clienții Nova Poshta în noul an, despre când își vor putea ridica coletele de la poștomate fără a ieși din scara blocului, despre livrarea din China și despre rezultatele anului 2021 pe piața serviciilor poștale a vorbit Mihail POPOVICI, CEO Nova Poshta Moldova.

În ultimii ani, mai ales în perioada pandemiei, numărul achizițiilor online a crescut considerabil, respectiv și numărul livrărilor poștale. Cum și cât de mult s-a schimbat piața serviciilor poștale în Moldova?

Am avut o creștere de 46% a coletelor poștale locale, iar numărul expedierilor poștale internaționale a crescut cu 102%. În plus, anul acesta am completat platforma npshopping.md cu alte trei țări noi. În prezent, este posibil de plasat comenzi în magazinele online nu doar din SUA, dar și din Turcia, Germania, Polonia. Deși cumpărăturile offline au recăpătat amploare în acest an, piața cumpărăturilor online și a livrărilor poștale continuă să crească. La moment, fiecare al optulea locuitor al Moldovei a utilizat serviciile Nova Poshta. 


Prin ce se deosebește serviciul dumneavoastră poștal de alți jucători de pe piața logistică, de exemplu, de Poșta Moldovei sau transferurile cu autobuzele interurbane? 

Serviciul nostru nu se compară cu microbuzele – ei nu sunt operatori poștali. Sunt ceva între transport de mărfuri și „transmite, te rog”.

Compania Nova Poshta este mai mult decât un operator poștal. Avem un alt format. Când clientul vine la oficiul nostru poștal, poate beneficia de o gamă largă de servicii: ambalarea coletului, trimiterea coletului de la o sucursală la alta, prin curier la adresă, achitarea serviciilor financiare, precum: facturi pentru servicii comunale, achitarea creditului sau reîncărcarea numărului mobil. În plus, compania noastră este responsabilă pentru transport, iar în caz de deteriorare sau pierdere a coletului, plătește despăgubiri.


Ne adaptăm nevoilor pieței și formăm produse utile pentru oameni și afaceri, deoarece clientul este prioritatea numărul unu pentru noi. Lucrăm pentru a deveni mai convenabili decât serviciile de livrare obișnuite. Monitorizăm, rezolvăm prompt și anticipăm nevoile consumatorului nostru. Asta pentru că, dacă am crea un produs care provoacă o mulțime de dificultăți, nimeni nu ar avea nevoie de acesta. De aceea răspundem acelor nevoi și îi oferim oportunități la care nu s-a gândit niciodată, dar care îi vor plăcea cu siguranță. De exemplu, astăzi oficiile noastre poștale funcționează ca puncte de ridicare a comenzilor din magazinele online, unde comenzile pot fi păstrate câteva zile, până când cumpărătorul poate să își ridice comanda când îi este comod, într-un loc convenabil.

Pentru clienții corporativi, avem un Business Cabinet și îmbunătățim constant funcționalitatea acestuia pentru o utilizare mai simplă. Acum vă puteți înregistra și urmări trimiterile, dar și alege servicii suplimentare de care aveți nevoie: serviciu de ramburs, serviciu de returnare a documentelor sau a mărfurilor, și mai puteți indica o dată convenabilă pentru livrare.


Cum a fost anul 2021 pentru companie?

Acest an a fost mai stabil decât 2020. Am învățat cum să lucrăm pe timp de pandemie, ne-am adaptat serviciile și ne-am instruit angajații. Anul acesta, în 11 luni, am transportat peste 2.000.000 de kilograme de mărfuri – este vorba de aproximativ 400.000 de trimiteri, am deschis noi sucursale nu doar în orașele mari, ci și în centrele raionale. Acum sunt deja 29 în toată Moldova. De asemenea, compania și-a mărit echipa cu 28%. Astăzi avem aproximativ 200 de angajați, iar până la sfârșitul anului viitor ne propunem să ajungem la 400 de angajați. Am lansat o aplicație mobilă care vă permite să urmăriți starea comenzii și a tuturor trimiterilor, am adăugat trei direcții noi pentru shopping-ul online prin intermediul platformei NPShopping. În prezent, este posibil de plasat comenzi în magazinele online nu doar din SUA, dar și din Turcia, Germania, Polonia. Pentru a putea munci și mai operativ, am început să ne formăm propriul parc auto. 


Ați menționat că anul acesta Nova Poshta și-a creat o aplicație mobilă. Cât de utilă este pentru utilizatori?

Aplicația se bazează pe o interfață simplă și foarte comodă, cu acces cu un singur clic la toate funcțiile. Acum clienții noștrii pot să-și urmărească trimiterile, să contacteze direct serviciul de suport clienți, să solicite livrarea prin curier, să calculeze costul de expediere, să solicite redirecționarea coletului, dacă s-a schimbat adresa, sau să ridice coletul de la oficiul poștal.

Dacă expeditorul a trimis un pachet prin Nova Poshta, destinatarul va primi o notificare pe telefon despre starea de livrare în timp real.

Iar cel mai important, doar cu ajutorul aplicației mobile, destinatarul va putea deschide poștomatul. Adică trebuie doar să mergeți la poștomat, să accesați aplicația, să faceți clic pe butonul „deschide celula” și să ridicați trimiterea.

Aceasta este prima versiune. În a doua versiune va apărea posibilitatea achitării online a serviciilor. Prin intermediul aplicației, va fi posibilă achitarea serviciilor de curierat, achitarea plății ramburs pentru colet, inclusiv achitarea serviciilor comunale.


Ce nou să așteptăm de la Nova Poshta în viitor? Ce direcții și servicii noi vor apărea?

Nova Poshta Moldova a început ca o companie de curierat și a funcționat în formatul de livrare în următoarea zi. Acum trecem la noi formate, deoarece nevoile clienților sunt mult mai mari, ei își doresc servicii mai convenabile și livrări mai rapide. Tocmai de aceea am lansat serviciul de livrare rapidă - livrarea în aceeași zi prin Chișinău prin rețeaua de oficii poștale sau de la adresă la adresă, astfel încât clientul să poată ridica pachetul atunci când îi va fi comod. Toate aceste servicii sunt deja disponibile atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.

Pe lângă rețeaua de oficii poștale, intenționăm să dezvoltăm și o rețea de poștomate pe întreg teritoriul țării. Poștomatele sunt niște terminale/dulapuri automatizate cu celule de diferite dimensiuni pentru livrarea trimiterilor mici de până la 30 kg. De acolo coletele pot fi ridicate oricând îi este comod clientului. Planificăm să instalăm poștomatele în apropierea magazinelor mari, stațiilor de transport public, benzinăriilor, birourilor și complexelor rezidențiale. În curând, în Moldova va fi posibil de recepționat coletele fără a ieși din scara blocului. Avem deja suficiente poștomate pentru a acoperi 60-70% din țară.

Ne mai propunem lansarea proiectului Nova Pay – transferuri bănești și achitarea serviciilor financiare. De asemnea, va fi posibilă achitarea serviciilor și sumei de ramburs direct curierului, folosind un card bancar.


Când va fi posibil de comandat mărfuri din China cu livrare de la Nova Poshta?

Lucrăm la acest aspect. Anul acesta am deschis deja trei noi țări pentru cumpărăturile online. China înseamnă un flux mare de colete, un nivel complet diferit al pieței. Trebuie să ne pregătim corespunzător pentru a putea oferi servicii de calitate atât consumatorilor, cât și partenerilor noștri. Anul viitor intenționăm să lucrăm îndeaproape cu magazine online din China și România. Pe lângă livrarea de pe Aliexpress, luăm în considerare posibilitatea livrării din magazinele online din China prin intermediul NPshopping.md.

De asemenea, ne propunem să deschidem noi filiale în Chișinău și în regiuni. Ne dorim ca serviciul nostru să fie disponibil pentru absolut orice locuitor al Moldovei. Livrăm în orice punct al Moldovei. Chiar dacă nu este nici un oficiu poștal NP în orașul sau satul în care locuiți, oricum veți putea primi coletul sau documentele dvs.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

12 ianuarie, 11:30
0
512

Promoție de la Nova Poshta: Tu oferi cadou, noi achităm Ⓟ

12 ianuarie, 11:30
0
512

În perioada 12 ianuarie - 12 februarie 2022, Nova Poshta a pregătit o promoție pentru toți clienții, care permite destinatarilor coletelor să acorde o reducere de 5% pentru serviciul NPShopping oricui dorește.

Condiții de participare:

- primește coletele la orice oficiu poștal sau prin curierul Nova Poshta;

- completează formularul de înregistrare https://novaposhta.md/promo, indicând datele persoanei pentru care doriți să oferiți reducerea;

- persoana indicată va primi un mesaj SMS cu un cod promoțional. Codul promoțional va fi valabil până pe 30 martie 2022.


Cum să utilizați codul promoțional pentru a obține reducerea:

- plasați o comandă prin www.npshopping.md

- alege livrarea la orice sucursala Nova Poshta. Lista oficiilor poștale: https://novaposhta.md/departments

- prezentați operatorului mesajul cu cod promoțional atunci când achitați serviciile de livrare NPshopping.

Condiții de participare:

- primește coletele la orice oficiu poștal sau prin curierul Nova Poshta;

- completează formularul de înregistrare https://novaposhta.md/promo, indicând datele persoanei pentru care doriți să oferiți reducerea;

- persoana indicată va primi un mesaj SMS cu un cod promoțional. Codul promoțional va fi valabil până pe 30 martie 2022.


Cum să utilizați codul promoțional pentru a obține reducerea:

- plasați o comandă prin www.npshopping.md

- alege livrarea la orice sucursala Nova Poshta. Lista oficiilor poștale: https://novaposhta.md/departments

- prezentați operatorului mesajul cu cod promoțional atunci când achitați serviciile de livrare NPshopping.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...