main logo
898

Nova Poshta crește încrederea clienților cu serviciul ramburs Ⓟ

Securitatea tranzacției dintre vânzător și cumpărător este primordială, îndeosebi atunci când vânzarea este făcută on-line. Nova Poshta devine garant al tranzacției atât pentru comerciant cât și pentru cumpărător prin serviciul ramburs, disponibil pentru toți. Scopul serviciului ramburs este de a crește încrederea cumpărătorilor și de a oferi comercianților tranzacții sigure, rapide și convenabile.

Nova Poshta crește încrederea clienților cu serviciul ramburs Ⓟ

Dacă vă propuneți să vindeți on-line obiecte handmade, jucării, bijuterii, obiecte de decor, haine sau orice altceva – atunci serviciul ramburs e pentru Dvs. Este simplu și sigur – plasați comanda în cabinetul personal pe site-ul www.novaposhta.md, alegeți varianta de livrare și opțiunea de achitare prin serviciul ramburs, iar după ce cumpărătorul recepționează coletul, vă transferăm banii pe contul personal de trei ori pe săptămână.

Spre exemplu: Sunteți comerciant și vă aflați în Chișinău, iar cumpărătorul din Bălți vrea să vă cumpere produsul și să îl achite atunci când îl primește. Ce trebuie să faceți pentru ca livrarea și achitarea să se facă în siguranță? Aveți nevoie doar să semnați contractul cu Nova Poshta, să creați comanda de livrare din cabinetul personal, iar curierul nostru va veni la Dvs. la adresă de ficecare dată când veți avea nevoie și va lua coletul pentru livrare. La livrare curierul va lua de la cumpărător suma ramburs indicată de Dvs., iar Nova Poshta va transfera pe contul Dvs. costul produsului.


Cum să beneficiați de serviciul ramburs

Ce va face Nova Poshta:

  • Va verifica și valida contractul timp de 2-3 zile lucrătoare
  • Va oferi acces în cabinetul personal
  • Va oferi consultație gratis on-line
  • Va lua gratuit coletul de la adresa Dvs.
  • Va transfera suma rambursului de trei ori pe săptămână.


De ce Nova Poshta? 

Curierii Nova Poshta pot livra coletul în orice punct al țării deja în a doua zi lucrătoare, sau în aceeași zi prin Chișinău cu serviciul TO GO. Compania Nova Poshta are la moment 19 oficii poștale și o rețea de 213 poștomate în toată Moldova, care este în continuă dezvoltare. Toate procesele de livrare și achitare sunt bine setate și coordonate pentru a oferi confort și siguranță la intracțiunea cu serviciile Nova Poshta. Toate aceste avantaje ajută comercianții să crească vânzările și să extindă lista clienților potențiali.   

Un plus foarte mare este că comerciantul poate alege cea mai convenabilă metodă de livrare:

Coletul va fi întodeauna sub monitorizare. Cu numărul de pe factura expers, atât clientul cât și comerciantul va putea urmări coletul pe site, în cabinetul personal sau în aplicația Nova Poshta Moldova. 

Alegeți Nova Poshta – partener logistic de încredere. 

Pentru mai multe detalii ne puteți contacta:
www.novaposhta.md
022 855 969 

Ați depistat o greșeală Evidențiați cuvântul și apăsațictrl+enter

Raportați o greșeală

Eroare în text:......
Distribuie știreaDistribuie

Scrie un comentariu

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării