30 aprilie, 15:000
230

Kaufland: Campania „Ajut de Paște” aduce mai multă bucurie pentru 500 de copii din familii social-vulnerabile Ⓟ

30 aprilie, 15:000
230

Peste 500 de copii din familii social-vulnerabile din Republica Moldova se vor bucura anul acesta de sărbătorile pascale în cadrul campaniei „Ajut de Paște”, inițiată de Asociația Obștească The Moldova Project, cu sprijinul Kaufland Moldova.

Misiunea „The Moldova Project” este de a sprijini familiile social-vulnerabile numeroase, din mediul rural, prin intervenții multidisciplinare, pentru a le aduce la o stare de autosuficiență și sustenabilitate, prevenind astfel abandonul copiilor. Campania „Ajut de Paște” se desfășoară pentru al doilea an consecutiv și presupune activități de creație și de animație cu tematică pascală, surprize, cadouri și pachete cu produse alimentare pentru fiecare familie. 

Aproape în fiecare zi văd consecințele negative pe care sărăcia o are asupra vieții familiilor social-vulnerabile. Mult prea des văd copii care rod pâine uscată în loc să aibă parte de un prânz cald. Cred că ceea ce simt acești copii și părinții lor într-o zi obișnuită nici nu se compară cu tristețea din zilele în care toți cei din jur sărbătoresc.

Le mulțumesc din inimă tuturor celor care au sprijinit campania noastră de Paște și ne-au ajutat să aducem bucuria sărbătorii pascale și în casele multor familii social-vulnerabile. Vreau să mulțumesc echipei Kaufland pentru că sprijină beneficiarii noștri deja al doilea an și pentru că atunci când circumstanțele sunt grele pentru toți, continuă a fi un agent economic pentru care compasiunea și implicarea socială este o prioritate”, a menționat Victoria Morozov, Președintele A.O. The Moldova Project.

Pentru a respecta măsurile de precauție, programul s-a desfășurat în curțile beneficiarilor, cu participarea doar a membrilor familiei și a doi specialiști din echipa The Moldova Project, echipați cu măști, mănuși, dezinfectanți și cu multă voie bună și dragoste pentru copii.

În această primăvară, Kaufland Moldova și-a asumat rolul iepurașului de Paște, pentru a fi alături de familiile social-vulnerabile. Credem ferm în importanța sprijinului reciproc, iar, prin proiectul #AjutDePaște, ne-am bucurat să aducem zâmbete pentru sute de copii. Indiferent de vremurile grele prin care trecem, împreună, prin implicare, putem face diferența”, menționează Cristina Aramă, PR Manager Kaufland Moldova.

Campania „Ajut de Paște” a ajuns în casele a 100 de familii, din 23 de sate din raioanele Hîncești, Anenii Noi și Criuleni. Pe durata campaniei, circa 500 de copii și familiile lor au avut parte de bucurie și daruri de Paște. 

Misiunea „The Moldova Project” este de a sprijini familiile social-vulnerabile numeroase, din mediul rural, prin intervenții multidisciplinare, pentru a le aduce la o stare de autosuficiență și sustenabilitate, prevenind astfel abandonul copiilor. Campania „Ajut de Paște” se desfășoară pentru al doilea an consecutiv și presupune activități de creație și de animație cu tematică pascală, surprize, cadouri și pachete cu produse alimentare pentru fiecare familie. 

Aproape în fiecare zi văd consecințele negative pe care sărăcia o are asupra vieții familiilor social-vulnerabile. Mult prea des văd copii care rod pâine uscată în loc să aibă parte de un prânz cald. Cred că ceea ce simt acești copii și părinții lor într-o zi obișnuită nici nu se compară cu tristețea din zilele în care toți cei din jur sărbătoresc.

Le mulțumesc din inimă tuturor celor care au sprijinit campania noastră de Paște și ne-au ajutat să aducem bucuria sărbătorii pascale și în casele multor familii social-vulnerabile. Vreau să mulțumesc echipei Kaufland pentru că sprijină beneficiarii noștri deja al doilea an și pentru că atunci când circumstanțele sunt grele pentru toți, continuă a fi un agent economic pentru care compasiunea și implicarea socială este o prioritate”, a menționat Victoria Morozov, Președintele A.O. The Moldova Project.

Pentru a respecta măsurile de precauție, programul s-a desfășurat în curțile beneficiarilor, cu participarea doar a membrilor familiei și a doi specialiști din echipa The Moldova Project, echipați cu măști, mănuși, dezinfectanți și cu multă voie bună și dragoste pentru copii.

În această primăvară, Kaufland Moldova și-a asumat rolul iepurașului de Paște, pentru a fi alături de familiile social-vulnerabile. Credem ferm în importanța sprijinului reciproc, iar, prin proiectul #AjutDePaște, ne-am bucurat să aducem zâmbete pentru sute de copii. Indiferent de vremurile grele prin care trecem, împreună, prin implicare, putem face diferența”, menționează Cristina Aramă, PR Manager Kaufland Moldova.

Campania „Ajut de Paște” a ajuns în casele a 100 de familii, din 23 de sate din raioanele Hîncești, Anenii Noi și Criuleni. Pe durata campaniei, circa 500 de copii și familiile lor au avut parte de bucurie și daruri de Paște. 

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...