16 ianuarie, 12:10
0
1 144

iSEO.md: De ce promovarea site-ului SEO e mai profitabilă decât publicitatea comercială Ⓟ

16 ianuarie, 12:10
0
1 144

Multe companii investesc în propriul lor site web și în alte surse de vânzare online pentru a-și promova serviciile sau produsele în Internet.

iSEO.md: De ce promovarea site-ului SEO e mai profitabilă decât publicitatea comercială Ⓟ

Principalele modalități de creștere a vânzărilor sunt: publicitatea contextuală Google, publicitatea în rețelele sociale (SMM) și, bineînțeles, promovarea site-ului SEO

Fiecare om de afaceri, în efortul de a minimiza și de a recupera rapid costul promovarii unui site web și a cheltuielilor pentru publicitate, deseori face greșeli. 

Greseala cea mai raspandita consta în evaluarea proiectului final exclusiv din punct de vedere al aspectului site-ului: grafică, slidere spectaculoase, animație. 

Bineinteles ca un design bun poate aduce plăcere estetică, însa din punct de vedere material un site frumos nu neapat aduce venit și sporește vânzările.

Drept urmare, proprietarul afacerii se află într-o situație în care trebuie să-și mărească constant bugetul destinat cheltuielilor pentru publicitate. 

Specialiștii iSEO.md din start sugerează clienților săi să urmează un model de afaceri axat pe un client aflat în cautarea informației, ce permite micșorarea costurilor de publicitate în viitor. 

Punctele de reper în activitatea oricărui site sunt „orientarea spre client” și numarul de vizualizări. 

Dacă de bazat doar pe canalele de promovare plătite, adica pe publicitate contextuală și SMM, atunci va fi imposibil de așteptat vre-o micșorarea costurilor în viitor, deoarece costul atragerii unui client pe site doar va crește. 

O strategie competentă de promovare SEO, dimpotriva, reduce costul atragerii unui potential client. 

Apariția site-ului în topul cautarii Google dupa cuvintele cheie este un rezultat principal al optimizarii SEO. Acesta este intocmai sensul optimizării SEO și promovării site-ului. 

Să aruncăm o privire mai atentă asupra modalităților de a atrage clienți pe site 

Publicitatea contextuală reprezintă un bloc informațional, care include un anunț sau mai multe anunțuri, plasate deasupra sau sub rezultatele căutării Google.

Anunțurile răspund la cererea utilizatorului, iar afișarea lor este achitată de agentul de publicitate. 

Utilizatorii motorului de cautare întâlnesc publicitate contextuală nu numai în căutare. Algoritmii motoarelor de căutare urmăresc și analizează interogările precedente și interesele utilizatorilor și apoi difuzează anunțuri relevante și bannere. 

Acest mecanism se numește „remarketing” sau reintoarcerea clientului potențial. Însa merită să reamintim că publicitatea contextuală funcționează atâta timp cât este plătită de agentul de publicitate. 

Încă o modalitate de a atrage clienți pe site este promovarea SMM în rețelele sociale. Este oarecum similar cu publicitatea contextuală. Rețeaua socială este folosită ca platformă principală pentru afișarea reclamelor. De exemplu, poate fi vorba de anunturi în Facebook sau Instagram cu implicarea unui public potențial interesat. 

Promovarea site-ului SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare este munca, destinată apariției site-ului în rezultatele căutării Google organice (gratuit). 

Specialiștii iSEO.md fac totul posibil ca să aducă site-ul pe prima pagină, în mod ideal ajungând la primele cinci poziții pentru cele mai promițătoare interogări în rezultatele căutării Google. 

Site-urile aflate pe poziții înalte inspira mai multa încredere utilizatorilor. Un site optimizat după promovarea SEO este vizibil în căutare în mod continuu și pozițiile continuă să crească de ceva timp (până la 3 luni). 

Specialiștii iSEO.md vor „învăța” site-ul să aduca profit 

Toate metodele de a atrage potențiali clienți pe site sunt bune și pot funcționa simultan. Optimizarea SEO a site-ului și munca de promovare a site-ului prin cuvinte cheie nu dau rezultate instantanee. Sunt lucrări care vor da roade pe termen lung de la două săptămâni până la câteva luni. 

Anunțurile contextuale și promovarea SMM vor ajuta la informarea clienților despre un produs sau serviciu chiar aici și acum. Este corect să faci o alegere în funcție de specificul afacerii. Publicitatea  ofera o cerere rapidă si stabilă în limitele bugetului. 

În multe privințe, succesul proiectului depinde nu numai de metoda de promovare. Dacă site-ul este neclar și prost amenajat, niciun fel de cheltuieli pentru publicitatatea și optimizarea nu vor putea crește vânzările. 

Experții iSEO.md recomandă să acordați atenție componenței de marketing și optimizării SEO încă din etapele inițiale de dezvoltare a proiectului. 

Înainte de a începe activitatea de promovare, este necesar de efectuat o procedură de audit, destinata identificării tuturor punctelor slabe și, ca urmare, aprecierii „punctelor de creștere”. 


Pentru a comanda un audit gratuit, lăsați o solicitare pe site-ul iSEO.md. Specialiștii nostrii vă va contacta pentru a discuta despre proiectul de afaceri și a oferi un plan de lucru pentru optimizarea SEO.


Telefon: +373 67 11 66 16

Email: office@vad.studio 

Site: https://iSEO.md

Principalele modalități de creștere a vânzărilor sunt: publicitatea contextuală Google, publicitatea în rețelele sociale (SMM) și, bineînțeles, promovarea site-ului SEO

Fiecare om de afaceri, în efortul de a minimiza și de a recupera rapid costul promovarii unui site web și a cheltuielilor pentru publicitate, deseori face greșeli. 

Greseala cea mai raspandita consta în evaluarea proiectului final exclusiv din punct de vedere al aspectului site-ului: grafică, slidere spectaculoase, animație. 

Bineinteles ca un design bun poate aduce plăcere estetică, însa din punct de vedere material un site frumos nu neapat aduce venit și sporește vânzările.

Drept urmare, proprietarul afacerii se află într-o situație în care trebuie să-și mărească constant bugetul destinat cheltuielilor pentru publicitate. 

Specialiștii iSEO.md din start sugerează clienților săi să urmează un model de afaceri axat pe un client aflat în cautarea informației, ce permite micșorarea costurilor de publicitate în viitor. 

Punctele de reper în activitatea oricărui site sunt „orientarea spre client” și numarul de vizualizări. 

Dacă de bazat doar pe canalele de promovare plătite, adica pe publicitate contextuală și SMM, atunci va fi imposibil de așteptat vre-o micșorarea costurilor în viitor, deoarece costul atragerii unui client pe site doar va crește. 

O strategie competentă de promovare SEO, dimpotriva, reduce costul atragerii unui potential client. 

Apariția site-ului în topul cautarii Google dupa cuvintele cheie este un rezultat principal al optimizarii SEO. Acesta este intocmai sensul optimizării SEO și promovării site-ului. 

Să aruncăm o privire mai atentă asupra modalităților de a atrage clienți pe site 

Publicitatea contextuală reprezintă un bloc informațional, care include un anunț sau mai multe anunțuri, plasate deasupra sau sub rezultatele căutării Google.

Anunțurile răspund la cererea utilizatorului, iar afișarea lor este achitată de agentul de publicitate. 

Utilizatorii motorului de cautare întâlnesc publicitate contextuală nu numai în căutare. Algoritmii motoarelor de căutare urmăresc și analizează interogările precedente și interesele utilizatorilor și apoi difuzează anunțuri relevante și bannere. 

Acest mecanism se numește „remarketing” sau reintoarcerea clientului potențial. Însa merită să reamintim că publicitatea contextuală funcționează atâta timp cât este plătită de agentul de publicitate. 

Încă o modalitate de a atrage clienți pe site este promovarea SMM în rețelele sociale. Este oarecum similar cu publicitatea contextuală. Rețeaua socială este folosită ca platformă principală pentru afișarea reclamelor. De exemplu, poate fi vorba de anunturi în Facebook sau Instagram cu implicarea unui public potențial interesat. 

Promovarea site-ului SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare este munca, destinată apariției site-ului în rezultatele căutării Google organice (gratuit). 

Specialiștii iSEO.md fac totul posibil ca să aducă site-ul pe prima pagină, în mod ideal ajungând la primele cinci poziții pentru cele mai promițătoare interogări în rezultatele căutării Google. 

Site-urile aflate pe poziții înalte inspira mai multa încredere utilizatorilor. Un site optimizat după promovarea SEO este vizibil în căutare în mod continuu și pozițiile continuă să crească de ceva timp (până la 3 luni). 

Specialiștii iSEO.md vor „învăța” site-ul să aduca profit 

Toate metodele de a atrage potențiali clienți pe site sunt bune și pot funcționa simultan. Optimizarea SEO a site-ului și munca de promovare a site-ului prin cuvinte cheie nu dau rezultate instantanee. Sunt lucrări care vor da roade pe termen lung de la două săptămâni până la câteva luni. 

Anunțurile contextuale și promovarea SMM vor ajuta la informarea clienților despre un produs sau serviciu chiar aici și acum. Este corect să faci o alegere în funcție de specificul afacerii. Publicitatea  ofera o cerere rapidă si stabilă în limitele bugetului. 

În multe privințe, succesul proiectului depinde nu numai de metoda de promovare. Dacă site-ul este neclar și prost amenajat, niciun fel de cheltuieli pentru publicitatatea și optimizarea nu vor putea crește vânzările. 

Experții iSEO.md recomandă să acordați atenție componenței de marketing și optimizării SEO încă din etapele inițiale de dezvoltare a proiectului. 

Înainte de a începe activitatea de promovare, este necesar de efectuat o procedură de audit, destinata identificării tuturor punctelor slabe și, ca urmare, aprecierii „punctelor de creștere”. 


Pentru a comanda un audit gratuit, lăsați o solicitare pe site-ul iSEO.md. Specialiștii nostrii vă va contacta pentru a discuta despre proiectul de afaceri și a oferi un plan de lucru pentru optimizarea SEO.


Telefon: +373 67 11 66 16

Email: office@vad.studio 

Site: https://iSEO.md

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...