main logo
3160

Imprumut.md: Istoria de credit - este reputația, mai întîi lucrezi pentru ea, ca ulterior ea să lucreze pentru tine Ⓟ

Cetățenii noștri, care au avut posibilitatea să își rezolve problemele cu ajutorul creditelor, s-au întîlnit cu acest termen de "Istorie de credit ".

Însă, nu toți oamenii înțeleg ce înseamnă aceasta cu adevărat si cum le poate influența viața.

În primul rînd, "Istoria de credit " - este un act care conține informații  despre toate creditele și împrumuturile de care ați beneficiat, sau ați aplicat:  la bănci, la Organizațiile de Credit, la companiile de leasing ș.a., în ultimii 10 ani. 

Istoria de credit conține următoarele date:

  • cît de des ați aplicat cereri pentru finanțare;
  • ce sume de bani și la ce condiții ați primit;
  • cum ați deservit creditele și dacă ați avut întîrzieri sau penalități;
  • ați închis creditele benevol sau prin companiile de colectare;
  • aveți datorii active la moment;
  • veniturile care le aveți în prezent și care le-ați avut anterior;
  • creditele active care le aveți în prezent. 

Toate aceste informații sunt păstrate în Biroul Istoriilor de Credit. În Republica Moldova exista câteva, iar între ele are loc un schimb constant de date, care este prevăzut de legea Republicii Moldova.

Atunci când un cetățean depune o cerere de împrumut, compania solicită informații despre el de la Biroul Istoriilor de Credit, pentru a se asigura că această persoană este de încredere și își va putea îndeplini obligațiile. Dacă persoana data în pasiv are credite achitate cu restanțe sau prin judecată și companii de colectare, cel mai probabil el va fi refuzat sau i se vor înainta condiții suplimentare pentru a obține împrumutul. 

De curînd la compania noastră s-a adresat o doamnă (o vom numi Ina), care ne-a comunicat că a fost refuzată în obținerea unui împrumut la o bancă. Aceasta nu cunoaște care ar putea fi motivul.

S-a descoperit că sora mai mică a doamnei Ina a rugat-o să îi fie fidejusor pentru a lua un împrumut, și o asigurase că nu vor fi probleme și va achita în termen. Dat fiind faptul că suma nu era mare, Ina a fost de acord să își ajute sora, "iar în cel mai rău caz" zise ea, îl va achita și personal.

Dar, peste câteva luni după obținerea împrumutului, sora a plecat la munca este hotare.

Despre credit nu i-a comunicat nimic, dar și Ina uitase de el. Creditul se achita în termen, astfel că Ina nu a fost sunată niciodată de cineva din reprezentanții băncii. 

Toată datoria acumulată, Ina a achitat-o în aceeași zi când a și aflat despre ea. 

Dar a fost iarăși refuzată pentru a obține un credit. 

Haideți să ne dăm seama ce s-a întâmplat, și cum putem corecta această situație. 

Ascultind povestea Inei, putem înțelege că istoria ei de credit s-a inrăutățit, ceea ce a influențat negativ la posibilitatea de a obține un credit de care avea nevoie urgent. 

Cert este că legislația Republicii Moldova restricționează acordarea liberă de împrumuturi cetățenilor cu istoriade credit negativă. De aceea, majoritatea organizațiilor de credit (băncile, Organizațiile de credit nebancare, companiile de leasing ș.a.) refuză astfel de clienți până când istoricul lor de credit va fi restabilit. Acest lucru durează cel puțin un an. Prin urmare, este foarte important de a achita creditele la timp și de a monitoriza resursele financiare.

Dacă întâmpinați dificultăți în deservirea creditelor și simțiți ca va puteți înrăutăți istoria de credit,

atunci este momentul de a acționa pentru a nu permite acest lucru. La această etapă vă pot ajuta specialiștii companiei Împrumut.md, care au o experiență mare în rezolvarea situațiilor de acest gen.

Veți primi ajutor pentru a vă refinanța corect, pentru a vă păstra sau îmbunătăți istoria de credit. 

Specialiștii companiei Împrumut.md, vă vor oferi o consultație gratuită, analizînd veniturile și cheltuielile dvs, posibilitățile individuale de creditare, și după caz, implicarea altor membri de familie pentru a putea aproba cererea. Astfel, găsim soluții personalizate chiar și la cele mai dificile dosare.

Aplică o cerere dе credit online, prin telefon, Messenger, VIBER, Telegram, WhatsApp și nemijlocit pe site-ul creditorului imprumut.md 

Mai multă informație despre finanțare la IMPRUMUT.MD găsești pe site-ul  www.imprumut.md

fie afli sunând la telefon: 022 85 71 17/ 069 77 92 77/ 079 77 92 77

prin VIBER: +37367457792

prin WhatsApp: +37361117668

sau la sediul IMPRUMUT.MD amplasat în Chișinău, str. Mitropolit Varlaam 63/23 

de Luni până Vineri 8:00-18:00 și Sâmbătă 9:00-17:00

Imprumut.md are grijă de clienți si vine cu o notă informativă:

Conform legii privind contractele de credit pentru consumatori, plățile totale aferente unui credit nu trebuie să depășească dublul sumei primite, dacă suma este de pînă la 50 000 lei si/sau termenul de rambursare pînă la 24 luni.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării