Glovo Moldova: De Ziua Burgerului sărbătorim 26.000 de motive să facem comandă Ⓟ
De Ziua Internațională a Burgerului, Glovo Moldova pune pe masă nu doar cei mai delicioși burgeri, ci și câteva cifre savuroase despre preferințele culinare ale moldovenilor.
În ultimele 12 luni, utilizatorii aplicației din țara noastră au comandat peste 26.000 de burgeri, adică un burger la fiecare 20 de minute – o frecvență demnă de orice campionat gastronomic. Cântărind în total peste 3.500 kg, burgerii livrați de Glovo în Moldova înseamnă, practic, greutatea unui SUV de clasă medie sau a unui elefant african adult!
Apogeul poftelor s-a înregistrat pe 11 septembrie 2024, când s-au comandat 145 de burgeri într-o singură zi, iar luna iunie a fost perioada cu cele mai intense „craving-uri” burgeristice. Seara, la ora 19:00, este ora de vârf pentru aceste comenzi, iar sâmbăta este ziua preferată pentru un festin cu chiflă și carne suculentă.
Printre curiozitățile acestui top se numără și un utilizator din Chișinău care a comandat nu mai puțin de 63 de burgeri pe parcursul anului – un adevărat fan! Iar cea mai scumpă comandă care a inclus burgeri a ajuns la 2.500 MDL.
La nivel regional, Moldova ocupă un onorant loc 2 în Europa de Sud-Est, devansată doar de România și înregistrând o creștere de +48% față de anul trecut. În clasamentul global, Glovo a livrat peste 90 de milioane de burgeri, cu o creștere anuală de +16%, cele mai pofticioase țări fiind: Spania, Italia, Polonia, România și Portugalia.
Topul preferințelor locale este condus de:
- Cheeseburger
- Chicken burger
- Classic burger
„Burgerul rămâne una dintre cele mai populare alegeri ale utilizatorilor Glovo din Moldova. De Ziua Burgerului celebrăm nu doar acest preparat emblematic, ci și obiceiurile culinare în schimbare, spontaneitatea comenzilor și preferințele care ne conectează cu gusturile globale. E clar: burgerul e rege și în Moldova”, a declarat Adriana Mironescu, General Manager Glovo Moldova.
În perioada Burger Day utilizatorii platformei Glovo pot beneficia de oferte generoase de la partenerii aplicației: GastroLAB Burgers FD, Kebab City Burgers - 20% reducere la preparate combinate, Burger Craft, Ufo Burger - 15% reducere, Augusto Unotoro FD, Teatrul Gastronomic FD, Mozza FD, French Tacos - 30% reducere. Glovo continuă să aducă rapid și sigur la ușa utilizatorilor nu doar burgeri, ci și experiențe culinare personalizate, pentru orice gust și oră din zi.
Despre Glovo: Glovo este o aplicație de tip multi-categorie inovatoare care conectează utilizatorii cu afaceri și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Viziunea Glovo este de a construi cel mai mare marketplace online pentru a oferi tuturor acces la orice în orașul lor în câteva minute. Fondată în 2015 în Barcelona, compania operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
*Acesta este un articol publicitar. Știri.md nu poartă răspundere pentru textul și mesajul afișat în articol.