23 iulie, 12:420
758

Eximbank lansează o nouă strategie de comunicare Ⓟ

23 iulie, 12:420
758

EXIMBANK lansează noua sa strategie de comunicare, concepută și dezvoltată pentru toate cele 11 bănci subsidiare internaționale ale Intesa Sanpaolo, Grup bancar lider în Europa.

Noua strategie reflectă răspunsul băncii la schimbările semnificative cu care se confruntă țara din cauza pandemiei în timp ce trece în faza Noii Normalități.

Frica declanșată de criza asistenței medicale a determinat 74% dintre oameni să vadă viitorul cu pesimism sau cu îngrijorare extremă *. 

Stările de spirit și situațiile pe care le-au trăit au schimbat perspectivele și percepțiile vieții de zi cu zi. 59% dintre oameni plasează sănătatea în fruntea noii scale de priorități, dar familia (45%), bunăstarea psihologică (43%) și un echilibru adecvat dintre viața profesională și cea personală (40%) sunt, de asemenea, redescoperite și considerate valori fundamentale ** .

În urma unei analize profunde a schimbărilor semnificative pe care Covid le-a provocat în comportamentele, nevoile și așteptările oamenilor, EXIMBANK a decis să repornească concentrându-se pe ceea ce contează cu adevărat astăzi în viața oamenilor, a companiilor și a țării.

Acest lucru a fost realizat participând la un proiect ambițios și creativ realizat împreună cu toate băncile internaționale subsidiare ale Grupului Intesa Sanpaolo și agențiile lor de comunicare, atât de importanță locală, cât și agenții renumite din grupuri internaționale importante, inclusiv Publicis Italia - premiată drept cea de-a doua cea mai bună agenție din lume, la Cannes Lions 2021.
Peste 70 de profesioniști din 12 țări de culturi, religii și limbi diferite au colaborat la „4 Design Sprints” cu scopul de a defini o strategie creativă unică, care să fie flexibilă și adaptabilă specificului fiecărei țări în care activează Grupul.

Noua strategie de comunicare este întruchipată în sloganul „Pentru tot ce contează” (tr. din l. eng. - "For all that counts"), care descrie dorința băncii de a fi alături de oameni în orice moment din viața lor, ajutându-i să atingă fiecare obiectiv, mare sau mic și să protejeze sau păstrează ceea ce contează cu adevărat.

Sloganul reprezintă, de asemenea, noua campanie integrată „Ce dilemă plăcută”, care ne spune cum viața ne pune adesea în fața unor decizii dificile, doar că, datorită sprijinului EXIMBANK, singurele probleme de care trebuie să ne îngrijorăm vor fi cele plăcute, cum ar fi culoarea pereților noii noastre case (cumpărată cu ipotecă) sau destinația pentru vacanțele din sezonul următor (planificate datorită unui împrumut).

*Sursă: Global Web Index, 2020 Covid Scenario
**Global Web Index, 2020 Zeitgeist + BBC future 2020, Ipsos Global Trend 2020

Pentru tot ce contează.
EXIMBANK - parte a Grupului internațional Intesa Sanpaolo

Despre EXIMBANK
EXIMBANK reprezintă o bancă comercială universală, oferind servicii de calitate atât pentru segmentul corporativ, care activează în toate ramurile economiei naţionale pe întreg teritoriul ţării, cât şi pentru segmentul retail. 

În prezent, pe lângă pachetul tradiţional de servicii bancare (operaţiuni de casă şi de decontare, credite, deschiderea şi deservirea conturilor de depozit, operaţiuni cu hârtii de valoare), EXIMBANK oferă servicii şi produse bancare de tehnologii înalte, precum operaţiuni cu carduri bancare ("MasterCard Inc." şi "Visa Inc.") şi produse bazate pe tehnologii IP (Internet-banking "EXIMBANK-ONLINE"). 

În data de 13 martie 2018 EXIMBANK a devenit oficial parte a Grupului Intesa Sanpaolo, după finalizarea achiziționării a 100% din capitalul social al EXIMBANK de către Intesa Sanpaolo.

Despre Intesa Sanpaolo
Grupul Intesa Sanpaolo este unul dintre grupurile bancare de top din Europa, cu o capitalizare de piață de 45,3 miliarde de euro, angajat să sprijine economia în țările în care își desfășoară activitatea, în special în Italia, unde, de asemenea, și-a asumat angajamentul de a deveni un model de referință în ceea ce privește durabilitatea și responsabilitatea socială și culturală. Intesa Sanpaolo este lider în Italia în toate domeniile de activitate (retail, corporate și managementul averii). 

Grupul oferă serviciile sale pentru 13,5 milioane de clienți printr-o rețea de aproximativ 4.700 de sucursale bine distribuite în toată țara, cu cote de piață de cel puțin 12% în majoritatea regiunilor italiene. 

Intesa Sanpaolo are o prezență internațională strategică, cu aproximativ 1.000 de sucursale și 7,1 milioane de clienți, inclusiv subsidiare care își desfășoară activitatea în sectorul comercial bancar în 12 țări din Europa Centrală de Est și din Orientul Mijlociu și din Africa de Nord, precum și o rețea internațională de specialiști în sprijinul clienților corporativi din 25 țări, în special în Orientul Mijlociu și Africa de Nord și în acele zone în care companiile italiene sunt cele mai active, precum Statele Unite, Brazilia, Rusia, India și China.

Website:eximbank.md| Facebook: @EximbankBankofIntesaSanpaolo

Website:group.intesasanpaolo.com| Facebook: @intesasanpaolo 

Noua strategie reflectă răspunsul băncii la schimbările semnificative cu care se confruntă țara din cauza pandemiei în timp ce trece în faza Noii Normalități.

Frica declanșată de criza asistenței medicale a determinat 74% dintre oameni să vadă viitorul cu pesimism sau cu îngrijorare extremă *. 

Stările de spirit și situațiile pe care le-au trăit au schimbat perspectivele și percepțiile vieții de zi cu zi. 59% dintre oameni plasează sănătatea în fruntea noii scale de priorități, dar familia (45%), bunăstarea psihologică (43%) și un echilibru adecvat dintre viața profesională și cea personală (40%) sunt, de asemenea, redescoperite și considerate valori fundamentale ** .

În urma unei analize profunde a schimbărilor semnificative pe care Covid le-a provocat în comportamentele, nevoile și așteptările oamenilor, EXIMBANK a decis să repornească concentrându-se pe ceea ce contează cu adevărat astăzi în viața oamenilor, a companiilor și a țării.

Acest lucru a fost realizat participând la un proiect ambițios și creativ realizat împreună cu toate băncile internaționale subsidiare ale Grupului Intesa Sanpaolo și agențiile lor de comunicare, atât de importanță locală, cât și agenții renumite din grupuri internaționale importante, inclusiv Publicis Italia - premiată drept cea de-a doua cea mai bună agenție din lume, la Cannes Lions 2021.
Peste 70 de profesioniști din 12 țări de culturi, religii și limbi diferite au colaborat la „4 Design Sprints” cu scopul de a defini o strategie creativă unică, care să fie flexibilă și adaptabilă specificului fiecărei țări în care activează Grupul.

Noua strategie de comunicare este întruchipată în sloganul „Pentru tot ce contează” (tr. din l. eng. - "For all that counts"), care descrie dorința băncii de a fi alături de oameni în orice moment din viața lor, ajutându-i să atingă fiecare obiectiv, mare sau mic și să protejeze sau păstrează ceea ce contează cu adevărat.

Sloganul reprezintă, de asemenea, noua campanie integrată „Ce dilemă plăcută”, care ne spune cum viața ne pune adesea în fața unor decizii dificile, doar că, datorită sprijinului EXIMBANK, singurele probleme de care trebuie să ne îngrijorăm vor fi cele plăcute, cum ar fi culoarea pereților noii noastre case (cumpărată cu ipotecă) sau destinația pentru vacanțele din sezonul următor (planificate datorită unui împrumut).

*Sursă: Global Web Index, 2020 Covid Scenario
**Global Web Index, 2020 Zeitgeist + BBC future 2020, Ipsos Global Trend 2020

Pentru tot ce contează.
EXIMBANK - parte a Grupului internațional Intesa Sanpaolo

Despre EXIMBANK
EXIMBANK reprezintă o bancă comercială universală, oferind servicii de calitate atât pentru segmentul corporativ, care activează în toate ramurile economiei naţionale pe întreg teritoriul ţării, cât şi pentru segmentul retail. 

În prezent, pe lângă pachetul tradiţional de servicii bancare (operaţiuni de casă şi de decontare, credite, deschiderea şi deservirea conturilor de depozit, operaţiuni cu hârtii de valoare), EXIMBANK oferă servicii şi produse bancare de tehnologii înalte, precum operaţiuni cu carduri bancare ("MasterCard Inc." şi "Visa Inc.") şi produse bazate pe tehnologii IP (Internet-banking "EXIMBANK-ONLINE"). 

În data de 13 martie 2018 EXIMBANK a devenit oficial parte a Grupului Intesa Sanpaolo, după finalizarea achiziționării a 100% din capitalul social al EXIMBANK de către Intesa Sanpaolo.

Despre Intesa Sanpaolo
Grupul Intesa Sanpaolo este unul dintre grupurile bancare de top din Europa, cu o capitalizare de piață de 45,3 miliarde de euro, angajat să sprijine economia în țările în care își desfășoară activitatea, în special în Italia, unde, de asemenea, și-a asumat angajamentul de a deveni un model de referință în ceea ce privește durabilitatea și responsabilitatea socială și culturală. Intesa Sanpaolo este lider în Italia în toate domeniile de activitate (retail, corporate și managementul averii). 

Grupul oferă serviciile sale pentru 13,5 milioane de clienți printr-o rețea de aproximativ 4.700 de sucursale bine distribuite în toată țara, cu cote de piață de cel puțin 12% în majoritatea regiunilor italiene. 

Intesa Sanpaolo are o prezență internațională strategică, cu aproximativ 1.000 de sucursale și 7,1 milioane de clienți, inclusiv subsidiare care își desfășoară activitatea în sectorul comercial bancar în 12 țări din Europa Centrală de Est și din Orientul Mijlociu și din Africa de Nord, precum și o rețea internațională de specialiști în sprijinul clienților corporativi din 25 țări, în special în Orientul Mijlociu și Africa de Nord și în acele zone în care companiile italiene sunt cele mai active, precum Statele Unite, Brazilia, Rusia, India și China.

Website:eximbank.md| Facebook: @EximbankBankofIntesaSanpaolo

Website:group.intesasanpaolo.com| Facebook: @intesasanpaolo 

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...