main logo
1797

Eximbank lansează în premieră Visa Signature Ⓟ

EXIMBANK, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, vine cu o premieră absolută pentru piața locală – cardul de debit Visa SIGNATURE – un produs din categorie Premium, care oferă un spectru vast de servicii speciale. Lansarea produsului unicat a avut loc în mediu online alături de partenerul băncii VISA și a servit drept oportunitate pentru public de a descoperi impresionantele avantaje oferite deținătorilor noului card Visa SIGNATURE de la EXIMBANK.

Marco Santini, Director General și CEO al EXIMBANK: „În ciuda perioadei dificile marcate de pandemia COVID-19, EXIMBANK reprezintă o forță activă pe piață și în timp ce înregistrează rezultate comerciale impresionante și își sporește cota de piață în mai multe segmente, lansează noi inițiative.

La EXIMBANK, succesul nostru nu este reprezentat doar de abordarea obiectivelor financiare ale clienților noștri, ci și prin construirea relațiilor durabile asigurând safisfacerea aspirațiilor și obiectivelor de viață ale clienților noștri.

Ne bucurăm să lansăm pe piața din Republica Moldova un produs absolut nou și unic, destinat satisfacerii necesității clienților de a beneficia de privilegii și recompense din categorie premium în mod constant. Acest card va oferi posesorilor experiențe extraordinare și o varietate de oferte de nișă care să se potrivească stilului lor de viață.”

Călătorii asigurate, asistență medicală și consultanță internațională, serviciul global de asistență pentru clienți, privilegii globale precum acces în sălile LoungeKey și numeroase alte oferte speciale - sunt în arsenalul beneficiilor deținătorilor cardului Visa SIGNATURE de la EXIMBANK. O altă prerogativă importantă este serviciul 24/7 Concierge, care garantează clienților consiliere personală non-stop oriunde în lume. Executarea sarcinilor zilnice sau chiar depășirea obstacolelor impunătoare devin prioritatea echipei profesioniștilor dedicați de la serviciul Concierge 24/7 datorită cardului Visa SIGNATURE.

Deținătorii produsului din categoria Premium beneficiază de asemenea și de avantaje precum serviciile SMS Info și Internet Banking ”EXIMBANK Online” absolut gratuit, consilier personal și deservire prioritară în cadrul sucursalelor. 

Noul card Visa SIGNATURE de la EXIMBANK cu un design impresionant - negrul elegant însoțit ușor de elementele de un argintiu nobil – a înglobat beneficiile tuturor cardurilor în unul singur. Creat în special pentru cei ce apreciază timpul, deseori călătoresc în scop de serviciu sau odihnă, preferă servicii de înaltă calitate care să răspundă rapid şi în exactitate solicitărilor, au grijă de familie, mereu fac planuri pentru viitor și aleg UN STIL DE VIAȚĂ CU ADEVĂRAT PRIVILEGIAT.

Cardul Visa SIGNATURE de la EXIMBANK poate fi cu ușurință solicitat online, accesând pagina web https://eximbank.md/ro/card/visa-signature și în scurt timp consultantul dvs. bancar vă va contacta și programa o vizită la sucursală în funcție de disponibilitatea dvs. Iar primilor trei clienți care vor deveni deținători ai noului card, EXIMBANK le va oferi în dar o sticlă de vin spumant de la partenerul Casa Rinaldi. 

EXIMBANK reprezintă o bancă comercială universală, oferind servicii de calitate atât pentru segmentul corporativ, care activează în toate ramurile economiei naţionale pe întreg teritoriul ţării, cât şi pentru segmentul retail.

În prezent, pe lângă pachetul tradiţional de servicii bancare (operaţiuni de casă şi de decontare, credite, deschiderea şi deservirea conturilor de depozit, operaţiuni cu hârtii de valoare), EXIMBANK oferă servicii şi produse bancare de tehnologii înalte, precum operaţiuni cu carduri bancare ("MasterCard Inc." şi "Visa Inc.") şi produse bazate pe tehnologii IP (Internet-banking "EXIMBANK-ONLINE").

În data de 13 martie 2018 EXIMBANK a devenit oficial parte a Grupului Intesa Sanpaolo, după finalizarea achiziționării a 100% din capitalul social al EXIMBANK de către Intesa Sanpaolo.

Grupul Intesa Sanpaolo este unul dintre grupurile bancare de top din Europa și se angajează să sprijine economia în țările în care își desfășoară activitatea. În Italia, Intesa Sanpaolo este lider în toate domeniile de activitate (retail, corporate și administrarea averilor), ce deservește 11,8 milioane de clienți printr-o rețea de aproximativ 3.700 de sucursale din întreaga țara, având o cotă de piață de cel puțin 12% în majoritatea regiunilor italiene. În afara Italiei, Intesa Sanpaolo are o prezență internațională strategică, cu aproximativ 1.000 de sucursale și 7,2 milioane de clienți, cuprinzând filiale care își desfășoară activitatea în sectorul bancar comercial în 12 țări din Europa Centrală de Est și din zonele Orientului Mijlociu și Africa de Nord, precum și o rețea internațională de specialiști în sprijinul clienților corporativi în 25 de țări, în special în Orientul Mijlociu și Africa de Nord și în acele zone în care companiile italiene sunt cele mai active, cum ar fi Statele Unite, Brazilia, Rusia, India și China.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării