main logo
4999

Bismobil Kitchen: De 7 ani aducem bucuria în bucătăriile voastre (P)

De 7 ani, compania Bismobil Kitchen în strategia sa de dezvoltare și-a găsit și își îndeplinește misiunea.

Bismobil Kitchen: De 7 ani aducem bucuria în bucătăriile voastre (P)

,,Misiunea de a face cât mai mulți oameni fericiți, pentru plăcerea de a găti acasă, și pentru plăcerea echipei Bismobil Kitchen de lucra acasă,,

,,Avem planuri mari, avem multe de învățat și de experimentat - cert este că doar cu gând bun pentru toți cei care ne susțin, cu perseverență și îngăduință vom reuși,, Ne spune directorul și fondatorul Bismobil Kitchen , Mihail Saran.

Bismobil Kitchen este o companie producătore de mobilier pentru bucătărie cu o experiența de 7 ani în domeniu, fondată pe 10.10.2012. Ultimii 3 ani,  au fost cuadevăratprodigioși, în contextul lansării unui plan de dezvoltare pe termen lung. Rezultatele din 2018-2019 confirmă și reperează strategia aplicată, dar și necesitatea adaptării și dezvoltării continue, pentru a face față noilor tendințe, solicitărilor, si la noile metode de interacțiuni atât dintre domeniile de business cât și cu clienții.

Astfel, au fost implimentate strategii de optimizare a prețului, de instruire a personalului, au fost impuse stadarde pentru oferirea nu doar a unui produs competiv, dar si Service Experinece care să ofere experiențe calitative pentru clienți.

Cifrele pentru anul 2018, și din prima jumate a anului 2019 vorbesc de la sine, și anume au fost realizate 306 bucătării în 2018, și peste 350 în ian. - sept. 2019, toate fiind proiecte individuale, ceia ce presupune un merit și un efort consegvent din partea echipei. Aceste rezultate sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din RM. Au fost marite spațiile expoziționale de trei ori, echipa sa mărit de citeva ori, astăzi suntem peste 75 de membri implicați direct. Taxele plătite pentru 2018  au constituit peste 1.185 000 mil lei, ceia ce ne poziționează ca o companie social responsabilă. Indexul de calitate a produsleor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97 %, reușită care a fost posibilă prin aplicarea Controlului Calității Bismobil Kitchen, la toate etapele de producere, iar feedback-urile de la clienți sunt un indicator care ne recomandă imbucurător pentru noi inclusiv pentru calitatea serviciilor.

O cifră de peste 85 % din proeicte este atribuită celor care ne scriu feedback pozitiv,. Totodată gradul de recomandare dar și de recunoaștere a brandului în 2019, îmbucurător și esențial influențează volumul de lucru.

Compania dezvoltă o strtegie de pe termen lung, astfel cotaprofitului reinvestit a constituie peste 90 la sută din profit.

O atenție deosebită se acordă atât calității condițiilor de muncă a angajaților, dar și Client Experience. Client Experience  înseamnă că pe lângă consultația profesionistă la toate etapele, modul de vizualizare / percepere a mostrelor si a realizării proiectul propriu, clienții Bismobil Kitchen  sunt notificați, spre exemplu, la toate etapele realizării proiectului, aceștia fiind informați în mod automat, de fiecare dată când proiectul trece la următoarea fază de proiectare,  producere sau livrare/montare. Acest aspect este indispensabil în era digitală , când tehnologiile și informația  suntabsolut vitale.

 Există diverse activități și acțiuni care se implimentează constant cum ar fi traininguri, schimburi de experiență, politici interne de dezvoltare personală, oferte folow up până la infotainment, toate aceste acțiuni sunt orientate pe dimensiunea  Best Client Service.

Ținem să reiterăm aspirațiile companiei de a deveni un nume de reper în domeniul producerii mobiliei, și incontestabil atunci când vine vorba de mobilier de bucătărie. Astfel am lansat o noua strategie, si anume ,,Mai aproape de oameni,, ceia ce presupune inclusiv factorul geografic, dar si menținerea unor prețuiri competive, calitate inaltă, serviciu profesionist si plăcut.

Putem afirma cu certitudine că depunem efortul maxim pentru a oferi  Best Client Service , Client Experience , Produs și Servicii Post Vânzare.

Provocările care le întâmpină compania ar fi comune pentru mediul economic din RM, cum ar fi capacitatea de cumpărare a pieții, lipsa specialistilor... totuși aceste dificultăți reușim să le depășim prin  politici interne, cum ar fi oferireaanumitor posibilități felexibile de plată pentru clienți,  sau lansarea manifestului ,,PLĂCEREA DE A LUCRA  ACASĂ,, prin care încercăm să antrenăm/menținem angajații, si desigur să le oferim condiții de lucru și dezvoltare motivante.

Reperând manifsetul PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ, Bismobil Kitchen, planifică să implimenteze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interacțiune cu consumatorii, si desigur să persevereze prodigios în realizarea mobilierului de calitate, cu prețuri accesibile si experinețe plăcute oferite clienților PENTRU PLĂCEREA DE A GĂTI ACASA, si de a face cit mai mulți oameni fericiți!


https://bismobilkitchen.md/

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării