11 ianuarie, 10:03
1 723
0

Alex S&E: Aurora - o soluție modernă pentru comerț Ⓟ

11 ianuarie, 10:03
1 723
0

În noul an, Alex S&E prezintă o soluție unică pentru comerț - complexul POS cu cântar încorporat Aurora. Aurora este un motiv excelent pentru a ne gândi la automatizarea complexă a comerțului în magazin.

Soluție convenabilă și fiabilă.

Carcasa din aluminiu rezistentă la lovituri este durabilă la zgârieturi și protejată de pătrunderea prafului și umidității.

Eficiența și viteza complexului sunt asigurate de un computer puternic bazat pe un procesor Intel. Interacțiunea cu operatorul se face printr-un ecran tactil de 15 "de înaltă rezoluție. Toată informația pentru client este afișată pe al doilea ecran de 15 ”. Dimensiunea mare și rezoluția ridicată vă permit să vă afișați publicitatea dvs. împreună cu informația despre cumpărătură, de exemplu, despre promoțiile și reducerile actuale.

Bunurile vândute în greutate sunt cântărite rapid pe cântar cu o platformă inoxidabilă, iar datele privind greutatea sunt introduse direct în program. Codul de bare de pe etichetele bunurilor vândute la bucată este scanat de un scaner foto, care citește cu ușurință atât codurile de bare 1D, cât și cele 2D. Bonul fiscal este tipărit pe imprimanta fiscală încorporată. Software specializat pentru comerț - Alex-Market asigură procesarea tranzacțiilor, evidența stocurilor, gestionarea prețurilor și a reducerilor, elaborarea rapaortelor și comanda mărfurilor.

Oportunități uriașe la dimensiuni modeste

 Dimensiunile complexului POS sunt comparabile cu dimensiunile cântarelor simple, iar funcționalitatea lui este cu mult mai mare:

1. Generarea rapoartelor privind vânzările - analiza lucrului vânzătorilor, sezonalitatea vânzărilor, căutarea celui mai popular produs etc. Sunt disponibile șabloane de rapoarte, dar este posibilă personalizarea propriilor rapoarte.

2. Controlul soldurilor de mărfuri în depozite - software-ul stochează informații actualizate despre mărfurile din magazin și din depozit.

3. Caculul reducerii  - datorită software-ului, puteți implementa un sistem de carduri de reducere.

4. Controlul muncii personalului - pentru a începe lucrul cu sistemul POS, angajatul trebuie să se autorizeze. Pentru a face acest lucru, lui i se oferă un nume de utilizator și o parolă.

5. Îndeplinește funcțiile unei case de marcat online – evidența și eliberarea mărfurilor, primirea și eliberarea de bani, returul, transmiterea datelor fiscale și tipărirea bonurilor.

6. Informarea cumpărătorului despre promoțiile și ofertele actuale.

7. Identificarea mărfurilor prin cod de bare - este comod pentru casier, pentru a nu memora toată nomenclatura pe care o vinde compania;

8. Cântărirea mărfurilor.

Automatizarea comerțului în magazinul dvs. cu Alex S&E va ajuta în mod semnificativ angajaților dvs., eliberând timp pentru o comunicare mai productivă cu clienții, analize și planificare, eliminând în același timp toate greșelile neintenționate ale personalului dvs. și, eventual, frauda. Veți putea afla într-un timp scurt câte și ce mărfuri sunt în depozitul dvs., câte și ce articole au fost vândute astăzi, ieri și pentru orice perioadă, ce trebuie urgent de cumpărat, câți bani sunt acum în casă, cum s-a schimbat profitul în această săptămână ...

Alex S&E implementează și susține sisteme de automatizare a comerțului de peste 20 de ani și va fi partenerul dvs. de încredere.

Produsele noastre pot fi cumpărate în următoarele magazine:

- mun. Chișinău, str. Ion Pruncul, 4/1; Tel: 022 244 572

- mun. Bălți, str. Kiev, 145; Tel: 231 40 456

- mun. Comrat, str. Victoria 43; Tel: 298 805 33

- Drochia, str. Gudanov, (Piața nouă), butic 20; Tel: 068650707

- Tiraspol, str. Sindicatelor, 60, bir. 101; Tel: 533 675 40

Este disponibilă comanda livrării pe site sau prin telefon 022 244 572

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter