main logo
16893

Preț umflat cu 12.000 €? O clientă acuză o agenție imobiliară din Chișinău

O femeie din Chișinău a povestit pe rețelele sociale cum prima ei experiență de cumpărare a unui apartament a fost umbrită de o agenție imobiliară care, spune ea, i-ar fi oferit „doar prețuri umflate și sfaturi interesate”.

Preț umflat cu 12.000 €? O clientă acuză o agenție imobiliară din orașColaj: Știri.md

Într-o postare publicată pe un grup de Facebook, femeia a scris că se afla în procesul de achiziție a primului său apartament, o investiție importantă, în cadrul căreia se aștepta să primească consiliere reală și sprijin profesionist. În schimb, spune ea, a fost întâmpinată cu oferte exagerate, argumentate superficial prin replica: „așa e piața acum”, transmite Știri.md.

Femeia povestește că a fost indignată când a aflat că firma a listat un apartament cu 67.000 de euro, deși ea l-a găsit ulterior singură, direct de la proprietar, cu 12.000 de euro mai ieftin – 55.000 de euro.

„Această diferență uriașă ridică semne mari de întrebare. Nu am simțit niciun moment că le pasă de mine ca om, ci doar de profitul lor. După ce mi-am găsit singură apartamentul și am luat decizia finală, am fost contactată de reprezentanții companiei, încercând să mă convingă că nu am făcut alegerea potrivită și că ar exista ceva mai avantajos. Comportamentul acesta mi-a confirmat că nu le pasă de nevoile clientului, ci doar de profit”, a mai scris femeia.

Ea și-a exprimat nemulțumirea față de modul în care a fost tratată, afirmând că s-a simțit mai degrabă ca o „sursă de comision” decât ca o persoană aflată într-un proces important de decizie.

Ulterior, reprezentanții companiei au venit cu o reacție și și-au exprimat regretul față de situația descrisă și și-au cerut scuze pentru nemulțumirile apărute.

„Regretăm sincer că a-ți fost dezamăgită de interacțiunea cu echipa noastră și înțelegem perfect frustrarea dvs. Vom analiza cu maximă seriozitate cazul descris de dvs., inclusiv discrepanțele de preț semnalate, pentru a înțelege unde s-a produs neînțelegerea și cum putem îmbunătăți serviciile noastre.”

Reprezentanții companiei spun că apreciază fiecare client și că doresc să recâștige încrederea prin „acțiuni concrete”, invitând persoana care a publicat postarea să ia legătura cu un manager pentru a clarifica toate aspectele.

Postarea a generat reacții în mediul online, unii internauți exprimându-și solidaritatea cu clienta, în timp ce alții au relatat experiențe similare cu alte agenții imobiliare.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării