main logo
1316

Cum pot cetățenii beneficia de semnătura electronică

În contextul pandemiei, necesitatea utilizării semnăturii electronice a crescut exponențial, precum și volumul de documente semnate și transmise electronic.

Cum pot cetățenii beneficia de semnătura electronică

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică reamintește că puteți beneficia de servicii de certificare atât pentru 1 an cât și pentru 2 ani.

În acest scop au fost operate îmbunătățiri ale platformei semnatura.md, ceea ce va permite beneficiarului înregistrarea cererilor online (pentru persoanele fizice, juridice sau subiecți ai declarării averii și a intereselor personale) pentru servicii de certificare cu termen de valabilitate a certificatului 2 ani.

Urmare a completării cererii online emiterea și eliberarea ulterioară a certificatelor cheilor publice pentru semnătura electronică avansată calificată se efectuează la sediul I.P.,,STISC” din strada 31 August, 82, municipiul Chișinău.

Pentru întrebări aferente procesului de înregistrare a cererilor online, pe platforma semnatura.md accesați aici Ghidul „Modul de înregistrare a cererilor online pentru persoanele juridice”, aici Ghidul „Modul de înregistrare a cererilor online pentru persoane fizice” sau aici Ghidul „Modul de înregistrare a cererilor online pentru persoanele juridice - subiect al declarării”

Pentru întrebări privind acte necesare de prezentat pentru emiterea certificatului cheii publice pentru semnătura electronică avansată calificată, precum și alte detalieri privind procedura de semnare electronică a documentelor, nu ezitați să contactați Centrul de apel la numărul de telefon 022-820-911, sau să transmiteți întrebarea Dumneavoastră la adresa de e-mail: callcenter@stisc.gov.md.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării