7 septembrie, 01:360
356

Un startup îți face un deepfake și te plătește pentru asta

7 septembrie, 01:360
356

Dacă vrei să câștigi niște bani și nu ești îngrijorat de implicațiile inteligenței artificiale și de potențialele sale utilizări cu chipul tău, iată vești bune.

Un startup îți face un deepfake și te plătește pentru asta

Există o companie care dorește să te plătească pentru a-ți face un deepfake, în scopuri comerciale, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.

Hour One este un startup din Tel Aviv care folosește fețele oamenilor reali pentru a crea „personaje” generate de AI, pentru videoclipuri de marketing și educaționale, potrivit MIT Technology Review.

Compania are în prezent o bibliotecă de aproximativ o sută de caractere și încearcă să își extindă lista.

„Avem o listă de oameni care abia așteaptă să devină niște personaje de deepfake”, a spus Natalie Monbiot, șefa strategiei Hour One.

Pentru a deveni un personaj, va trebui să aplici pe site-ul lor web și să-ți trimiți numele, adresa de e-mail și profilul de Instagram.

De ce este periculoasă tehnologia deepfake

Nici măcar nu trebuie să arăți ca un fotomodel sau să ai pătrățele pe abdomen. Hour One caută să aibă persoane care să reprezinte o gamă largă de vârste, sexe și rase, potrivit Technology Review.

Dacă Hour One te acceptă, compania te va filma vorbind și va face o varietate de expresii faciale diferite, în fața unui ecran verde, folosind o cameră de înaltă rezoluție.

Apoi, va procesa înregistrările prin intermediul software-ului AI și voila! Companiile vor putea acum să cumpere și să vândă, la rândul lor, acest produs deepfake.

În prezent, Hour One creează voci generate de AI care să se sincronizeze cu un videoclip. Acest lucru funcționează la fel ca software-ul text-to-speech în care încarci un script și un algoritm AI vorbește.

Deși compania are o politică etică, limbajul său privind protecția datelor este șocant de voalat. Cuprinde doar trei puncte care promit vag să îți protejeze „activele de date cu cea mai mare securitate”.

De asemenea, va eticheta toate videoclipurile, menționând că este vorba de un clip generat de AI.

Să sperăm că Hour One va veni cu niște standarde mai riguroase, pentru a se asigura că oamenii se simt în siguranță în ceea ce privește vânzarea asemănării lor unor companii private.

La urma urmei, companiile pot folosi aceste fețe pentru a spune și vinde ceea ce doresc ele. Ce se întâmplă atunci când o companie folosește fața ta pentru ceva care este discutabil din punct de vedere etic?

Există o companie care dorește să te plătească pentru a-ți face un deepfake, în scopuri comerciale, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.

Hour One este un startup din Tel Aviv care folosește fețele oamenilor reali pentru a crea „personaje” generate de AI, pentru videoclipuri de marketing și educaționale, potrivit MIT Technology Review.

Compania are în prezent o bibliotecă de aproximativ o sută de caractere și încearcă să își extindă lista.

„Avem o listă de oameni care abia așteaptă să devină niște personaje de deepfake”, a spus Natalie Monbiot, șefa strategiei Hour One.

Pentru a deveni un personaj, va trebui să aplici pe site-ul lor web și să-ți trimiți numele, adresa de e-mail și profilul de Instagram.

De ce este periculoasă tehnologia deepfake

Nici măcar nu trebuie să arăți ca un fotomodel sau să ai pătrățele pe abdomen. Hour One caută să aibă persoane care să reprezinte o gamă largă de vârste, sexe și rase, potrivit Technology Review.

Dacă Hour One te acceptă, compania te va filma vorbind și va face o varietate de expresii faciale diferite, în fața unui ecran verde, folosind o cameră de înaltă rezoluție.

Apoi, va procesa înregistrările prin intermediul software-ului AI și voila! Companiile vor putea acum să cumpere și să vândă, la rândul lor, acest produs deepfake.

În prezent, Hour One creează voci generate de AI care să se sincronizeze cu un videoclip. Acest lucru funcționează la fel ca software-ul text-to-speech în care încarci un script și un algoritm AI vorbește.

Deși compania are o politică etică, limbajul său privind protecția datelor este șocant de voalat. Cuprinde doar trei puncte care promit vag să îți protejeze „activele de date cu cea mai mare securitate”.

De asemenea, va eticheta toate videoclipurile, menționând că este vorba de un clip generat de AI.

Să sperăm că Hour One va veni cu niște standarde mai riguroase, pentru a se asigura că oamenii se simt în siguranță în ceea ce privește vânzarea asemănării lor unor companii private.

La urma urmei, companiile pot folosi aceste fețe pentru a spune și vinde ceea ce doresc ele. Ce se întâmplă atunci când o companie folosește fața ta pentru ceva care este discutabil din punct de vedere etic?

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...