main logo
550

Brăţara inteligentă care oferă angajatorilor informaţii despre angajaţi

La prima vedere, brăţara din silicon ar putea fi confundată cu aceea care măsoară pulsul şi este recomandată celor care fac sport.

Brăţara inteligentă care oferă angajatorilor informaţii despre angajaţi

Destinată în special companiilor care doresc să monitorizeze starea personalului care lucrează de acasă, angajaţii sunt încurajaţi să poarte brăţara şi să apese butonul relevant după cum consideră că li se potriveşte, în timpul programului de lucru, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Managerii pot verifica online dacă angajaţii au o stare bună sau nu, în timpul programului.

„Companiile încearcă să se conecteze cu personalul care lucrează de acasă. Aici pot întreba 500 de membri: Eşti bine? fără să ridice telefonul”, spune co-fondatorul Moodbeam Christina Colmer McHugh.

Ea a venit iniţial cu ideea de a crea acest gadget pentru că şi-a dorit o modalitate prin care copilul ei să o anunţe cum se simte la şcoală, potrivit BBC.

O organizaţie care foloseşte acum Moodbeam este organizaţia caritabilă din Marea Britanie, Brave Mind.

„Un membru al echipei se afla într-un loc incomod, luptându-se cu o sarcină grea, fiind dezamăgit de ceea ce se întâmpla. Nu am fi ştiut despre asta dacă nu am fi văzut datele”, a spus administratorul Paddy Burtt.

Având în vedere că depresia şi anxietatea au costat economia globală 1 trilion de dolari pe an, potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, starea psihică la locul de muncă a fost de multă vreme o preocupare.

Cu toate acestea, blocajele COVID-19 şi munca la domiciliu par să fi înrăutăţit problema.

Deoarece majoritatea angajaţilor nu se vor întoarce la birou prea curând, o serie de alte firme de tehnologie explorează, de asemenea, modalităţi de a ajuta companiile să aibă mai bine grijă de sănătatea emoţională a angajaţilor lor în timpul programului.

„Nimănui nu îi place naveta, dar în cercetările noastre am constatat că oamenii au apreciat separarea cognitivă pentru a face tranziţia conştientă între muncă şi viaţă personală.

Este nevoie ca angajaţii să aibă o stare bună în zilele lungi de muncă”, a afirmat Kamal Janardhan, directorul general Microsoft pentru informaţii la locul de muncă.

„Acestea sunt intenţii foarte bune în ceea ce priveşte starea de spirit şi sănătatea mintală.

Cu toate acestea, angajatorii care se ocupă de personalul care lucrează de acasă trebuie să reducă sentimentele de izolare ale personalului prin construirea unui sentiment de apartenenţă şi comunitate”, a declarat Chris Rowley, profesor emerit de management al resurselor umane la Cass Business School, Universitatea din Londra.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării