Comunicați țării o știre importantă!×
19 iunie
Andrian Candu dezvăluie de ce Vlad Plahotniuc a plecat din Moldova
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3
3
19 Iun. 22:49869
Andrian Candu dezvăluie de ce Vlad Plahotniuc a plecat din Moldova

Andrian Candu, susține că liderul formațiunii politice, Vladimir Plahotiuc, se află în Europa, iar decizia de a părăsi teritoriul Republicii Moldova vine după mai multe amenințări la adresa sa și a familiei sale, intensificate în special după alegerile parlamentare din 24 februarie, din partea Federației Ruse.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3
3
869
Breaking news
Clădire prăbușită la Ocnița: Zeci de familii, evacuate. Primele imagini
  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
10
19 Iun. 22:32
·
8,6K
1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3
481

Producătorul auto care lucrează la cea mai sigură mașină din lume

Viitoarele modele ale Volvo vor fi dotate cu camere și senzori care vor monitoriza şoferii. Directorul de cercetare şi dezvoltare spune că senzorii şi camerele vor putea reduce viteza dacă de exemplu ochii şoferului sunt închişi pentru o perioadă lungă de timp.

Volvo va monta aceste camere și acești senzori pe modelele construite pe platforma sa SPA2, cum este SUV-ul XC90. Aceaşi platformă va fi folosită şi pentru producţia modelelor fără şofer Volvo Cars începând din următorul deceniu, transmite Știri.md cu referire la Money.ro.

De anul viitor, Volvo va introduce un sistem cu adevărat revoluționar în piața auto. Mașinile vor putea avea un sistem prin care proprietarul mașinii să poată adapta limitele de viteză în cazul în care va împrumuta mașina unui șofer începător.   

Acum ceva vreme compania a anunțat faptul că va introduce o limită de viteză pentru toate mașinilie, astfel încât numărul de decese provenite de pe urma accidentelor rutiere să scadă simțitor. Viteza impusă este de 180km/h, iar măsura ar urma să fie introdusă în 2020.   

Volvo își asumă prin aceste măsuri responsabilitatea de „frate mai mare” de pe piața auto, cu riscul de a pierde clienți. Directorul general, Hakan Samuelsson, a spus că Volvo discută cu firmele de asigurări pentru a oferi condiţii mai bune pentru şoferii care utilizează cele mai noi elemente de siguranţă.   

„Dacă putem încuraja şi sprijini un comportament mai mult graţie unei tehnologii care îi ajută pe şoferi să evite problemele, acest lucru ar trebui în mod logic să aibă un impact pozitiv şi asupra primelor de asigurări”, a spus Samuelsson.   

Volvo este primul constructor auto care în 1959 a introdus centura de siguranţă în trei puncte.  

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Ați găsit greșeală?
Vă rugăm să ne anunțați!×