18 noiembrie, 00:14
0
679

Volvo: Procesul de fabricație a mașinilor electrice e cu 70% mai poluant

18 noiembrie, 00:14
0
679

Un studiu realizat de Volvo arată că procesul de fabricație a modelului electric C40 Recharge produce cu 70% mai multe emisii decât echivalentul cu motor convențional XC40.

Volvo: Procesul de fabricație a mașinilor electrice e cu 70% mai poluant

Același studiu arată că amprenta de carbon este mai redusă în timp la varianta electrică, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Volvo a realizat un studiu al nivelului de poluare în procesul de fabricație a unui model electric.

Acesta arată că fabricarea versiunii electrice a lui XC40, numit C40 Recharge, produce cu 70% mai multe emisii de CO2 decât fabricarea modelului echivalent cu motor termic.

Aceasta vine după ce Volvo a semnat, în cadrul conferinței ONU pe tema schimbărilor climatice de la Glasgow, angajamentul de a renunța complet la combustibili fosili până în 2040.

SUV-ul compact al suedezilor este oferit în trei variante de propulsie: convențional, plug-in hybrid și electric.

Același studiu arată, de asemenea, că amprenta de carbon a variantei electrice este mai redusă față de modelul convențional, pe termen lung.

Pentru realizarea acestui studiu, au fost luate în considerare toate versiunile lui XC40.

Cei de la Volvo au dat atenție extragerii de materii prime, procesului de fabricație, precum și alimentării și rulării vehiculelor până la 200.000 de kilometri, borna la care se sfârșește ciclul de viață al mașinii.

De asemenea, Volvo a pus la cale trei scenarii care demonstrează amprenta de carbon redusă a modelului electric: utilizarea convențională a surselor de energie electrică, scenariul EU28 bazat pe combinația dintre energia electrică epuizabilă și cea regenerabilă, precum și folosirea exclusivă a resurselor de energie regenerabilă.

Pe baza primului scenariu, de utilizare a surselor de energie convențională, Volvo C40 Recharge va trebui să parcurgă aproape 110.000 km până când amprenta de carbon este egală cu varianta cu motor termic.

Acest lucru înseamnă o reducere de 15% a emisiilor pe durata de viață a mașinii.

În al doilea scenariu, cu surse de energie combinate, emisiile sunt reduse cu până la 30%, ceea ce înseamnă că un C40 Recharge alimentat cu sursa de energie EU28 îl va egala pe XC40 la peste 77.000 km.

Iar dacă mașina este alimentată cu surse regenerabile, este nevoie de numai 48.000 km până se ajunge la egalitate între cele două versiuni de propulsie.

Așadar, procesul de fabricație a mașinilor electrice rămâne un subiect controversat în discuțiile pe tema mediului înconjurător.

Cu toate acestea, vehiculele electrice sunt mai prietenoase cu mediul după un anumit interval de timp de la ieșirea de pe porțile fabricilor.

Același studiu arată că amprenta de carbon este mai redusă în timp la varianta electrică, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Volvo a realizat un studiu al nivelului de poluare în procesul de fabricație a unui model electric.

Acesta arată că fabricarea versiunii electrice a lui XC40, numit C40 Recharge, produce cu 70% mai multe emisii de CO2 decât fabricarea modelului echivalent cu motor termic.

Aceasta vine după ce Volvo a semnat, în cadrul conferinței ONU pe tema schimbărilor climatice de la Glasgow, angajamentul de a renunța complet la combustibili fosili până în 2040.

SUV-ul compact al suedezilor este oferit în trei variante de propulsie: convențional, plug-in hybrid și electric.

Același studiu arată, de asemenea, că amprenta de carbon a variantei electrice este mai redusă față de modelul convențional, pe termen lung.

Pentru realizarea acestui studiu, au fost luate în considerare toate versiunile lui XC40.

Cei de la Volvo au dat atenție extragerii de materii prime, procesului de fabricație, precum și alimentării și rulării vehiculelor până la 200.000 de kilometri, borna la care se sfârșește ciclul de viață al mașinii.

De asemenea, Volvo a pus la cale trei scenarii care demonstrează amprenta de carbon redusă a modelului electric: utilizarea convențională a surselor de energie electrică, scenariul EU28 bazat pe combinația dintre energia electrică epuizabilă și cea regenerabilă, precum și folosirea exclusivă a resurselor de energie regenerabilă.

Pe baza primului scenariu, de utilizare a surselor de energie convențională, Volvo C40 Recharge va trebui să parcurgă aproape 110.000 km până când amprenta de carbon este egală cu varianta cu motor termic.

Acest lucru înseamnă o reducere de 15% a emisiilor pe durata de viață a mașinii.

În al doilea scenariu, cu surse de energie combinate, emisiile sunt reduse cu până la 30%, ceea ce înseamnă că un C40 Recharge alimentat cu sursa de energie EU28 îl va egala pe XC40 la peste 77.000 km.

Iar dacă mașina este alimentată cu surse regenerabile, este nevoie de numai 48.000 km până se ajunge la egalitate între cele două versiuni de propulsie.

Așadar, procesul de fabricație a mașinilor electrice rămâne un subiect controversat în discuțiile pe tema mediului înconjurător.

Cu toate acestea, vehiculele electrice sunt mai prietenoase cu mediul după un anumit interval de timp de la ieșirea de pe porțile fabricilor.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...