Reparație cu năbădăi. Ghinionul unui șofer care și-a dus mașina la service în Chișinău
Ghinion pentru un șofer din Fălești care și-a dus mașina la un service auto din Capitală. Bărbatul a avut parte de o surpriză neplăcută.

Șoferul a cerut schimbarea curelei mecanismului de distribuție a gazelor, a pompei de răcire, a filtrului de combustibil, precum și a plăcuțelor de frână ale automobilul său de model Renault Megane Scenic.
După ce s-au finalizat executarea lucrărilor de reparație, consumatorul a mers să testeze mașina. După 2 km parcurși, motorul autoturismului s-a oprit. În urma ajutorul oferit de un șofer, acesta a ajuns înapoi la auto service, unde și-a înaintat nemulțumirea față de servicii.
Automobilul a fost lăsat până a doua zi, timp în care s-a depistat că pentru reparație nu au fost folosite piese calitative, ceea ce a dus la deterioararea mașinii.
În urma discuțiilor purtate între cei doi subiecți, agentul economic și-a recunoscut vina și a promis că defecțiunile vor fi remediate, costurile fiind suportate de firmă. Agentul economic a dat asigurări că au fost scoase și curățite injectoarele de combustibil și în acest mod, automobilul va fi ca nou.
După exploatarea mașinii, aceasta s-a defectat iarăși în timpul circulației, consumatorul telefonând la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și depunând o plângere în Registrul de reclamații a întreprinderii.
Din motiv că, agentul economic refuza să soluționeze problema, acesta a depus o reclamație în cadrul Agenției, cu revendicarea de a-i acoperi dauna materială pentru deteriorarea motorului.
În urma intervenției prompte a Agenției, consumatorul a primit de la agent economic despăgubiri în valoare de 5.000 de lei.