main logo
584

Colaborare inedită: Philip Morris International și Ferrari își unesc eforturile pentru crearea unui viitor fără fum

Două industrii cu renume internațional își unesc eforturile pentru realizarea unei misiuni ambițioase - proiectarea unui viitor fără fum.

Colaborare inedită între Philip Morris International și Ferrari

Producătorul american de țigări Philip Morris International (PMI) și compania auto italiană Ferrari au anunțat lansarea proiectului “Mission Winnow”, prin care își propun promovarea produselor inovative menite să îmbunătățească calitatea vieții, transmite Știri.md cu referire la Unimedia.

Potrivit sportbusiness.com, Philip Morris International și Ferrari au o colaborare de aproape 40 de ani, de această dată, însă, știința, tehnologia și inovațiile au fost criteriile care au unit cele două companii și au făcut posibil un nou parteneriat până în 2021.

Inițiativa globală “Mission Winnow” a ajuns pe “traseu” cu puțin timp în urmă, în cadrul cursei auto Grand Prix, care a avut loc pe circuitul Suzuka din Japonia.

„Prin intermediul proiectului “Mission Winnow” dorim ca lumea să înțeleagă, că noi ne-am schimbat și suntem mândri să împărtășim transformarea pe care au realizat-o oamenii de la Philip Morris International, precum și dedicarea noastră științei și inovației care poate aduce un viitor mai bun”, a declarat André Calantzopoulos, directorul executiv al PMI, citat de F1i.com.

Logotipul proiectului “Mission Winnow” a fost plasat pe automobilele de cursă Ferrari, drept simbol al transformării impresionante prin care trece producătorul de țigări, care și-a direcționat toate eforturile pentru crearea unui viitor fără fum, cu ajutorul noilor tehnologii și inovației.

Șeful echipei Ferrari, Maurizio Arrivabene a mulțumit Philip Morris International pentru că au decis să păstreze culoarea roșie tradițională a bolizilor Ferrari. 

“PMI au avut dreptul de a marca toate mașinile înainte de noul sezon, dar ei și-au manifestat respectul pentru mașinile roșii și motivul este simplu: ei au spus că nu se grăbesc, compania se reformează, merge înainte cu o nouă misiune”, a spus Arrivabene pentru ca.sports.yahoo.com.

Într-un comunicat de presă al PMI, se menționează că semnificația cuvântului “winnow” cel mai bine descrie “traseul meticulos și disciplinat” pe care compania îl urmărește pentru a-și atinge viziunea unei lumi fără fum. 

Potrivit F1i.com, “winnow” se referă, de fapt, la îndepărtarea plevelor de restul grâului, dar cuvântul a ajuns să fie actual acum pentru a descrie procesul de separare a lucrurilor nesemnificative, pentru a scoate în evidență doar cele utile și cu adevărat valoroase.

“Mission Winnow” creează o perspectivă din interiorul celor două companii, care activează în două domenii complet diferite, dar care au multe în comun. 

Pentru ambele, succesul depinde de pasiunea echipelor lor pentru standardele înalte de performanță necesare pentru a atinge scopurile ambițioase.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării