main logo
386

Influencerii care s-au lăudat cu pietriș: Au crezut că sunt roci de pe Lună

Mai mulți influenceri au crezut că au intrat în posesia unor bucăți de rocă de pe Lună și nu și-au dat seama că au fost păcăliți.

Influencerii care s-au lăudat cu pietriș: Au crezut că-s roci de pe LunăFoto: descopera.ro

Rețelele sociale sunt pline de postări ale influencerilor care promovează tot felul de lucruri, pe care le folosesc ei înșiși sau nu, uneori pentru bani, alteori gratis, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.

E destul de comun și să posteze cam tot ce fac într-o zi obișnuită, dar asta s-a întors împotriva lor recent, într-o oarecare măsură.

Un youtuber a trimis 40 de cutii către influenceri britanici pentru a marca aniversarea de 50 de ani de la aterizarea pe Lună. Acesta a așezat pietre obișnuite de pe Pământ în recipiente de plastic și le-a trimis acestora. 

Alături, acesta a trimis și un certifica de autenticitate și un bilețel care îi aunța pe aceștia că provenea de la National Space Centre. Astfel, youtuberul a încercat să îi păcălească pe influenceri că au primit de fapt bucăți de roci lunare.

De ce a trimis pietriș unor influenceri

Motivul pentru care a recurs la asta este unul destul de amuzant. „Am început să mă gândesc dacă există ceva ce aș putea trimite unui influencer despre care chiar nu ar posta vreodată”, a explicat. 

„O piatră lunară părea ceva ieșit din comun, dar totuși semi-credibil, așa că am crezut că ar fi amuzant să văd dacă acești influenceri chiar ar posta despre asta”, a adăugat youtuberul.

Partea cea mai amuzantă e că mulți dintre influenceri chiar au crezut că au primit bucăți din satelitul natural a al Pământului. Câteva dintre rezultate pot fi urmărite aici:

Videoclip încorporat

Cel mai probabil, aceștia se vor gândi de două ori atunci când vor pune un story pe Instagram.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării