235
0
Snapchat revine la ochelarii de soare inteligenţi. Cât vor costa
235
0

În 2017, ​Snap, producatorul aplicației de mesagerie Snapchat, lansa ochelarii de soare inteligenţi care puteau face poze şi vedeouri.

Foto: startupcafe.ro

Produsul nu a avut un succes prea mare, dar Snap revine asupra lui şi anunţă o nouă gamă, Spectacles 3, care permite încărcarea fotografiilor şi a videourilor făcute cu ajutorul ochelarilor direct în aplicaţia Snapchat şi editarea lor, transmite Știri.md cu referire la startupcafe.ro.

De asemenea, compania a anunţat că lucrează intens la dezvoltarea unor soluţii bazate pe realitatea augmentată pe care să le integreze în noul model de ochelari.

Până acum ochelarii Spectacles nu şi-au demonstrat succesul, iar Snap a rămas cu un stoc de ochelari nevânduţi în valoare de 40 de milioane de dolari.

Spectacles 3 vor fi lansaţi pe piaţă în toamnă, dar de această dată doar într-o ediţie limitată, iar preţul unei perechi de ochelari va fi de circa 380 de dolari, aproape dublu în comparaţie cu cei gama anterioară care costau 200 de dolari.

Noua versiune va avea o cameră îmbunătăţită, iar imaginile descărcate în aplicaţie vor putea fi editate, iar utilizatorii ar putea chiar să le adauge un efect 3D, susţine Snap.

Compania a câştigat un număr semnificativ de utilizatori pentru aplicaţia sa în ultima perioadă datorită funcţiilor de AR (realitate augmentată), care le permite utilizatorilor să suprapună fotografiilor diverse efecte precum urechi de animale sau alte desene.

Numărul utilizatorilor Snap a crescut cu 13 milioane în cel de al doilea trimestru al anului trecut, cei mai mulţi au ales aplicaţia datorită acestor funcţii de AR.

Săptămâna trecută, compania a anunţat că intenţionează să împrumute 1,1 miliarde de dolari pentru investiţii în tehnologia AR şi posibile noi achiziţii de startup-uri.

Lansată în anul 2011, aplicația de mesagerie multimedia Snapchat a fost creată de 3 tineri americani: Evan Spiegel, Robert Murphy și Reginald Brown. 

Brown i-a dat în judecată pe ceilalți doi, pentru că l-au exclus din business. În anul 2014, au ajuns la o înțelegere prin care Reggie Brown a fost recunoscut de foștii săi prieteni drept creator al ideii conceptuale a Snapchat și a primit 157,5 milioane de dolari, compensație.

În martie 2017, Snap Inc. s-a listat pe Bursa de la New York (NYSE), la o valoare totală de 24 de miliarde de dolari, 17 dolari pe acțiune. 

La nici 26 de ani pe atunci, Evan Spiegel, împreună cu echipa sa, a dat lovitura pe bursă, acțiunile Snap Inc. urcând până la un maxim istoric de 29 de dolari bucata.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter